Mä oon ahdistunut!!!!

nalle
Mä taas toivon omalle kohdalle lomautusta mutta ei mitään toivoa tällä alalla. Työttömäksikään ei voi jäädä kun avoimia töitä niin paljon. Väsyttää niin että varmasti nauttisi kotona olosta vuodenkin työttömyysrahan turvin.

Alkuperäinen kirjoittaja nalle:
Mä taas toivon omalle kohdalle lomautusta mutta ei mitään toivoa tällä alalla. Työttömäksikään ei voi jäädä kun avoimia töitä niin paljon. Väsyttää niin että varmasti nauttisi kotona olosta vuodenkin työttömyysrahan turvin.
Aika lyhytnäköistä toivoa lomautusta. Mutta jokainen tavallaan.

Mulla mies ollu tammikuusta asti lomautettuna ja määräaikainen lomautus kestää kesäkuun loppuun jonka jälkeen luultavasti vielä ainakin loppuvuosi. Olihan kaikki tää aluks hirveä järkytys mutta heti kun tuli epäilys lomautuksesta niin ennakoitiin ja järjesteltiin raha-asiat sellaseen malliin et pärjätään ja ennen kaikkea musta on ollut ihanaa kun mies on joka päivä kotona tehnyt lasten kanssa lämpimän ruuan mulle kun tulen kotiin :D Eli otettiin sit lapsetkin pois hoidosta ja mies saa olla lomautuksen ajan koti-isänä :) Raha on tiukalla ja liitolla meni miljoona vuotta et saatiin eka maksu (eli tänään! ja lomautus siis alko tammikuussa)!
Niin paskoja asioita kun noi onkin niin me päätettiin ettiä hyviä puolia tästä tilanteesta ja toivoa että kaikki menee loppujen lopuksi hyvin. Onneksi ei ainakaan miestä ole irtisanottu :)

Yhteistyössä