Hakutulokset

1. I

Joululahjat #vko 25#

Hei vaan! Pistäydyinpä kertomaan kuulumisia, kun tänään oli kolmas neuvola. Painoa oli tullut 1kg lisää alkuun nähden (laitoin kyllä tahallaan kevyet housut jalkaan) ja syke oli 140. Pitkään sykkeitä haettiinkin ja sitten kun ne löytyi, niin vielä pidempään semmoista asentoa, jossa kuuluu...
  2. I

Hoi Tampereen nuoret äidit!

Hei! Minä vasta odotan esikoista syntyväksi joulukuussa, mutta tulevaisuuden tamperelainen nuori äiti kyllä :) Ineli
  3. I

Liikkeistä ja potkuista

Minä tunsin (ensisynnyttäjä) ekat liikkeet rv 14+5, tosin viikot korjattiin vähän hatarin perustein ultrassa, että saattoi olla jo 15+3. Nyt on 15+3 korjatussa ja ne on tuntuneet viime perjantain jälkeen joka päivä. Ineli
  4. I

Joululahjat #vko 25#

Taas on jäänyt pitkäksi aikaa kirjoittelu vähemmälle(jopa niin vähälle, että tuli kerhosta kenkää :laugh: ). Jotenkin sitä vaan tuntuu, ettei sitä asiaa niin kamalasti vielä ole. Mutta onpas sentään sen verran, että on alkanut liikkeet tuntua, vaikka olen ensisynnyttäjä ja viikkoja vasta 15+3...
  5. I

Joululahjat! ¨*vko22*¨

Onnea kaikille ultrassa kivoja uutisia saaneille, joihin kyllä myös itse lukeudun. Tänään oli nimittäin nt-ultra ja oli kyllä aivan järisyttävää nähdä, miten täydellinen ihmisenalku siellä asuu! Ensin pieni nukkui ja saatiinkin tosi kivat ja tarkat kuvat ja sitten heräteltiin vähän...
  6. I

Joululahjat *vko21*

Hei taas kaikki kanssaodottajat! Eilen kävi hauskasti. Oli nimittäin se neuvolalääkäri ja me tietysti siellä aulassa jännittyneinä odotettiin. Sitten siihen yks kaks tuli paikalle mun yks hyvä kaveri (joka on NAISlääkäri) ja alkoi kauheesti selittämään, että voin kyllä halutessani vaihtaa...
  7. I

Joululahjat *vko21*

Heippa taas! Minäpä en oo pariin viikkoon tainnu kirjoitellakaan, kun tuntuu, ettei tässä nyt paljon ole tapahtunutkaan. Mutta huomenna tulee täyteen jo 12 viikkoa, joten on kai tässä jonkinlainen rajapyykki jo saavutettu :) Me asutaan kaksiossa ja minä ainakin tykkään tästä niin plajon...
  8. I

Joulumasuille 2008 perustettu kerho!

Heippa! Kerhoihin on kiva kuulua, joten jos minäkin sen salasanan saisin... Ineli
  9. I

## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

Suuri lämmön ja myötätunnon lähetys Allusmammalle! Samoin kaikille teille, jotka olette joutuneet pahoinvoinnista kärsimään. Ite olen siltä aika pitkälti säästynyt, mutta toissa yönä alkoi oksennustauti ja tajusin, että tämmöistähän tämä voisi olla kaiken aikaa! Ihan kamala olo oli, edes...
  10. I

Alle 25v. ensiodottajat

Heippa! Olen 24- vuotias esikoisen odottaja, ja ajattelin nyt pinoutua tännekin. Viikkoja on nyt 8+5 ja la 2.12. Mies on samanikäinen mun kans. Mun kavereista ei ole kuin kahdella vasta vauvat, joten olen ajatellut olevani jotenkin jyvinkin nuori odottaja, mutta sitten tajusin, että tähänkin...

Yhteistyössä