Hakutulokset

1. I

JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

Terve! Ja isänpäivää vaan! Minä annoin miehelle kortin ja semmoisen setin, johon kuuluu savea, johon vauvan käden/jalanjäljen voi painaa ja tehdä siitä taulun/minkälie. Omalle isällekin on lahja, jahka tulee käymään ja appea ollaan menossa tapaamaan tänään. Eilen oltiin Helsingissä käymässä...
  2. I

Pieni alkoholinkulutus ei vaarallista raskausaikana!

Hei vaan! Haluaisin vaan muistuttaa, että yhteen tutkimukseen ei kannata sokeasti luottaa, varsinkaan jos ei ole hyvin perehtynyt siihen, miten se on tehty ja analysoitu. Meille puolestaan juuri pari viikkoa sitten farmakologianopettaja (oon lääkiksessä ) esitteli tutkimusta, jonka mukaan...
  3. I

JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

Moro! Ja terveisiä erityisesti Nepsukselle ja kiitos kuulumisista, hienoa että teidän pikkuinen kasvaa noin kivasti! Sehän on iso jo, yli kaks kiloo! Ootko muuten pumppaillu maitoa vauvalle? Löytyykö kaupoista vaatteita noin pienille? Tai kai sairaalasta nyt ainakin löytyy. Mulla ei oo...
  4. I

*Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

Hej på er alla! Mullakin alkoi tänään loma. Vähän haikeeta toisaalta, tämä viimeinen kurssi koulussa oli niin kiva, että oikein harmittaakin että ei sit vuoteen mitään ainakaan. No, se "ei mitään" on toisaalta maanantaina seminaari, tiistaina kypsyyskoe... ;) Valas, voimia ja siunausta...
  5. I

Terve! POrukkahan alkaa tosissaan valmistautua vauvan tuloon kun on jo kassin sisältöäkin mietitty. Ei vaan, kävi jo vähän viime yönä mielessä että mikä meininki, kun heräsin oikein kuukautiskipuun enkä sen jälkeen enää nukkunu, ja sitä oli illallakin. Ite oon ajatellu kassiin kirjan...
  6. I

Koska vauvan liikkeet ovat alkaneet tuntua?

Hei! Odotan esikoista ja tunsin 14+5 ekan liikkeen slvästi. Se oli hassua, kun mahanahkaan tuli semmoinen töks. Ajattelin, ettei tää voi vielä olla mitään, mutta sitten se toistu ja on tuntunu joka päivä sen jälkeen =) Ineli 33+3
  7. I

Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

Kiitos vastauksesta! Kaikkea hyvää teidän perheelle ! Kuulostaa lohdulliselta, että Tiuku on osa teidän perhettä ja jää varmasti elämään puheissa ja on siten sisaruksillekin enemmän "todellinen" jatkossa. Tiuku on kyllä kaunis nimi, niin se vaam voi tulla "työnimestä" oikea nimi. Meillä tuskin...
  8. I

Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

Osanottoni teille, Ursus maritimus ja Kiia! Teidän tuskaa en pysty kuvittelemaan, toivon ja rukoilen teille voimia ja jaksamista! Ja jos jaksat vastat, Ursus maritimus, niin olisin kiitollinen. Kastetaanko teidän Tiuku siis ennen hautausta? Onko se ehtona hautaamiselle? En ole tiennyt, että...
  9. I

Hei vaan taas! Täällä on juteltu ainakin varustelutasosta ja asumisesta. Ja monilla tuntuu olevan jo kaikenlaista vaivaakin harmina. Meillä on kaikki tärkeimmät kamppeet jo kasassa, mutta ostettuna on vasta pari vaatetta ja kestovaippaa, muut on tullu lainaan. Tai no, turvakaukalo taitaa...
  10. I

Hei vaan pitkästä aikaa! Ja tervetuloa uuset joulukuulaiset! Kiitos Nepsukselle synnytyskertomuksesta ja valtavasti siunausta pienelle tyttölapselle! Mulla olikin jännittävä viikko! Olin nimittäin opintoihini kuuluen viikon synnytyssalissa kätilöiden opissa. Kuuden uuden ihmisen näin tulevan...
  11. I

JOULUKUUN ODOTTAJAT - Nyt on syyskuu!!

Terve vaan! Ihana ilma on ulkona, mutta enpä ole käynyt muuta kuin ihan pikaisesti polkaisin isän luo tänään. Pyöräilettekö vielä muuten muut? Minä pyöräilen useamman kerran viikossa semmoisia puolen tunnin matkoja. Se on kyllä paljon miellyttävämpää kuin kävely enää, ei huomaakaan olevansa...
  12. I

Hei taas! Ensinnäkin onnittelut ainakin DoB:lle ja Kamomillalle, jotka pääsevät jo kotiin vauvaa odottamaan, kuten toivoivatkin. Nyt on ainakin aikaa laittaa kaikkea valmiiksi ja levätä ennen vauvan tuloa. Ite oon näillä näkymin vielä kaks kuukautta sairaalalla, mutta ei se mitään, kun olo on...
  13. I

Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

Hei! Ja kiitos Hari Mao, jos sen kerhon osaat ja viitsit panna pystyyn. Ehdotan nimeksi Pipariporras, vaikka se onkin jo jossain muualla käytössä (Lappeenrannassa tai jossain). Ineli 27+0
  14. I

Moi! Täällä on puhetta ainakin vauvan painosta ja omasta sekä kyläluutaudesta. munhan pitäis muistaa, kun olin viime viikolla opintojen puitteissa vastasyntyneiden teholla, muistaakseni siellä sanottiin että n. vkolla 28 alkaa vauvat yleensä olla sen 1000g ja ainakin se, että 25-viikolta...
  15. I

Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

Hei! Ja jee, tämmöistä listaa olen toivonutkin! Olen 24-vuotias esikoisen odottaja Kalevasta. La on 7.12. ja innolla odotan muiihin samassa tilanteessa oleviin tutustumista. Tosi mukavaa, että täältä löytyy porukkaa näin paljon jo! Me joulukuun odottajat tullaan ehkä ekoihin tapaamisiin...
  16. I

JOULULAHJAT**elokuun pulina**

Heippa taas! Täällä on ollut juttua ainakin tisseistä, miehistä ja vakuutuksesta. Tissit mulla ei sano vielä mitään, ei maitoa näy eikä ne juuri ole kasvaneetkaan. En tiedä pitäisikö huolissaan, ei varmaankaan. mutta hauskaa teille, joilla ainakin pelaa =) Mies on ihana kuten aina, mutta...
  17. I

JOULULAHJAT**elokuun pulina**

Terve! Voi, tekö jo kovasti odotatte, että syntyis jose vauva? Mulla se melkein menee niin, että enää neljä kuukautta tätä ihanaa itsekästä elämää ja ex tempore- menoja ja kaikkee... Viime yönä tosin näin unta vauvasta ja tänään oli vähän semmoinen olo, että onpa sitä jo ikävä ja olispa se kiva...
  18. I

*JOULULAHJAT heinäkuussa*

Terve vaan! Täällä onkin monet jo saaneet sukupuolen selville ja lääkejutuista kans puhutaan. Mekin käytiin jo viime viikolla rakenneultrassa, muttei se ultraaja tarjoutunu sanomaan mitään sukupuolesta eikä me kysytty. Kaikki näytti onneks olevan muutenkin kunnossa, mutta aika hätänen käynti...
  19. I

Joululahjat #vko 25#

Perjantaita! Töissä oon ja huomaan, että tästä voi vielä tulla hankalaa, kun nyt jo maha osuu pöydänkulmaan tietokoneella istuessa. Aubrieta Kyllä minä vielä kouluun menen, olis lasten ja naisten kurssit suunnitteilla suorittaa vielä. Siellä voikin olla sitten hauskaa lyllertää... Olipas...
  20. I

Joululahjat #vko 25#

Perjantaita! Töissä oon ja huomaan, että tästä voi vielä tulla hankalaa, kun nyt jo maha osuu pöydänkulmaan tietokoneella istuessa. Aubrieta Kyllä minä vielä kouluun menen, olis lasten ja naisten kurssit suunnitteilla suorittaa vielä. Siellä voikin olla sitten hauskaa lyllertää... Olipas...

Yhteistyössä