Hakutulokset

1. K

~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Tsemppiä Piglet uuteen kiertoon!
  2. K

¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Ihanaa kun on viikonloppu. Mies tuolla kokkaa hyvää ruokaa. Nam. Otetaan kyl ihan iisisti. Vähän shoppailua jne.
  3. K

Lisättäköön se, etten ole niitä niin kipeiksi puristellu :laugh:
  4. K

Toi on kyl kans melko hyvin HaLPe! Mulla ne on kyl niin kipeät, et hipaisukin saa irvistyksen aikaan.
  5. K

Alkaahan se tämäkin palsta hiukan heräillä tähän päivään. Onneksi mä en ole ainut, joka välillä tsekkaa, et onhan ne tissit vielä kipeinä :laugh: Hyvä dreamer, anna mennä!
  6. K

joo no toikin sanoi, et jos menee tosi pahaksi, niin sitten. luki jostain opuksesta, että ei pitäisi vaikuttaa mitenkään. eipä sillä, ei mulla ainakaan limakalvot enempää kestäisikään =)
  7. K

Antihistamiinit kiellettiin kokonaan. Nasolinia saa käyttää. Ja miehen täytyy tuoda aamupahoinvoinnin ennaltaehkäisemiseksi aamiainen sänkyyn ... :laugh:
  8. K

Lääkäri kielsi antihistamiinit kokonaan, jos vain pystyy oleen ilman niitä. Yritän ainakin - kohtahan toi koivun kukintakin on ohi. Nasolinia saa käyttää! Ai niin, kaiken varalta pitää miehen tuoda aamiainen sänkyyn.. ennaltaehkäisee mahdollista pahoinvointia... :laugh:
  9. K

tiger75, milloinka eka neuvola yleensä muuten on? Mä en uskalla vielä sitä varata.
  10. K

Tiger75, onnea!! :flower: :hug: Mä soittelin tänä aamuna työpaikkalääkärille noista allergialääkkeistä. Sieltä ne kerta ne antoivatkin. Sit kun ja jos tulee selkee plussa, soitan neuvolaan. Tuntui pelottavan hyvälle kertoa puhelimessa tuosta haamusta.. Mukavaa päivää kaikille! =)

Yhteistyössä