Hakutulokset

1. H

Miten pph palkanmaksu menee, jos lapsia poissa, vaikka sairaina?

Tarkoitti varmaankin kulukorvausta.
  2. H

Linjoilla pankkiasioista tietäviä? Miten tuo TILIOTTEIDEN SÄILYTTÄMINEN?

Meille tulee, eikä Nordeasta kukaan ole muuta tarjonnutkaan. Enkä sähköisiä ottaisikaan. Paperitiliotteet eivät vie paljon tilaa kun ne laittaa mappiin, yhteen mappiin mahtuu kyllä vaikka 10 vuoden tiliotteet. Kyllä ne ovat varmemmassa tallessa kun ne on itsellä mustaa valkoisella kuin jossain...
  3. H

Jumaliste mä en kestä näitä menkkoja enää!

Samaa oli minulla kolmannen lapsen jälkeen. Yhdistelmäpillerit onneksi auttoivat, hormonikierukkaa en halunnut.
  4. H

Kätilöä/hoitajaa tms paikalla, sektion jälkeinen jälkivuoto huolestuttaa.

Minusta kuulostaa ihan normaalilta. Vuoto voi olla välillä niukempaa ja sitten taas lisääntyä. Varsinkin jos vuotoa on tosiaan normaalin hajuista eikä ole kipua tai kuumetta, niin en olisi huolissani. Minulla muuten vuosi sektion jälkeen pari kuukautta.
  5. H

pk:ssa sattuneen vahingon korvauksesta?

Hyvin sanottu. Olen täysin samaa mieltä. Lapset ovat päivän aikana hoitajien vastuulla, jos jos hoitajat eivät tee työtään kunnolla, päiväkodin tulee kantaa vastuu.
  6. H

Miten pitkä eskarilaisen päivä?

Kyse on pikemminkin siitä, että eskarissa ei jää useinkaan aikaa vapaalle leikille, vaan eskari on kokonaan ohjattua toimintaa. Kyllä alle eskari-ikäiset ehtivät päiväkodissakin leikkiä :) Ap, minä sanoisin että älä ole huolissasi hoitopäivän pituudesta. Eskarissa ei tosiaan ole hirveästi...

Yhteistyössä