Jumaliste mä en kestä näitä menkkoja enää!

Tuon kuopuksen synnyttyä on menkat "hiukkasen" muuttaneet muotoaan, alkoivat taas reilun kuukauden päästä synnytyksestä (onnellisia te, jotka saatte ilman olla imetysaikanne!) ja tää on ihan mahotonta..vuotaa kuin seula 8vrk, kuppia saa tyhjentää joka toinen tunti ettei tule jo yli, MIELETTÖMÄT kuukautiskivut ja ennen menkkoja vielä 8-10vrk tiputtelu. Saisi perhana normalisoitua niihin helppoihin, niukkoihin ja kivuttomiin 5vrk menkkoihin joita ennenkin oli :/

ärsytystä kerrakseen
Ihan sama juttu. Mulla alkoi kans viis viikkoa synnytyksen jälkeen menkat ja ihan kellon tarkat vielä. Vuotaa ku seula, onneks ei oo tiputtelua ja kestokin vaan sen 5päivää. Ihan ku hana aukaistais ja sit taas laitettas kii.

Ja eniten pistää sieppaamaan se, että kolme vuoden yrityksistä huolimatta en edes tuu raskaaksi. Joten miksi hemmetissä sitten pitää sen kohdun olla tuolla sisuksissa, ku siitä ei ole ku haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Tuon kuopuksen synnyttyä on menkat "hiukkasen" muuttaneet muotoaan, alkoivat taas reilun kuukauden päästä synnytyksestä (onnellisia te, jotka saatte ilman olla imetysaikanne!) ja tää on ihan mahotonta..vuotaa kuin seula 8vrk, kuppia saa tyhjentää joka toinen tunti ettei tule jo yli, MIELETTÖMÄT kuukautiskivut ja ennen menkkoja vielä 8-10vrk tiputtelu. Saisi perhana normalisoitua niihin helppoihin, niukkoihin ja kivuttomiin 5vrk menkkoihin joita ennenkin oli :/
:hug: sinulle...mä kuulun tuohon sinun "onnellisiin" tosin sillä erotuksella, että saan odotella omia menkkojani kauhunsekaisilla tunteilla ja sitten vuorostani ryhtyä kärsimään tuota runsasvuotoisuutta lisättynä melkoisilla endokivuilla :( ...

Yhteistyössä