Hakutulokset

1. R

..kele ...tana ..tu%&¤#¤%&//()

En minä kokopäivä työstä ole puhunut missään vaiheessa. Jos mies olisi vielä entisessä työssään minä voisin tehdä viikonloput töitä. Nyt ei onnistu. Ja tuosta lasten hoitopaikasta... tarkoitus oli että mies olisi katsonut lapsia minun työvuoroni ajan. Kuitenkaan niin paljon en tienaa että...
  2. R

No en ymmärtäny :whistle: :ashamed:
  3. R

Siinähän se juju piileekin..miehelle ei ole annettu kaikkiin koneen toimintoihin käyttö oikeuksia,joten autojen myynti on vähissä. Tiettyyn lukuun täytyy päästä jotta siitä saa provikkaa.
  4. R

Oli puhetta. Ei ilman lupaa tietenkään paikkaa vaihtanut. Mutta minulle tuli ihan yllätyksenä työpäivien pituus ja huono palkka :ashamed: Automyyjäksi lähti.
  5. R

No silti tässä välissä olisin halunnut töihin. Olisi vähän paremmat tulot ja äippärahakin nousis.
  6. R

Mikä on sit TES:sin mukainen palkka? Mun tietääkseni oppisopimuksessa ei saa täyttä palkkaa, mun mies ei ainakaan. Käteen jää huimat 800e.
  7. R

Olen tullut siihen tulokseen..

Yytä saa laittaa jos haluat valittaa yhdessä ;) (salaa ettei toiset nää)
  8. R

Kiitos sinulle :flower: Soittelen heti kun vähän rauhottunut.
  9. R

En tarkoittanut sinun kommentteja. Vaan enimmäkseen noita harmaita jotka oli sitä mieltä ettei mitään ongelmaa ole. Tää tilanne kun ei vaan ole niin yksinkertainen kuin toiset ymmärtää. Anteeksi :ashamed:
  10. R

Mikäs tuo tommonen on? Onko taattu että työtä voi tehdä niin paljon että siitä hyötyy?
  11. R

Mun selkä ja verenpaineet ei tällä hetkellä salli kokopäivätyötä.
  12. R

..että täällä on turha purkautua. Oli asia mikä hyvänsä löytyy kyllä mielipide että ihan turhaa valittaa. Naisen on aina alistuttava joka asiaan. Naisen paikka on kotona ja vielä parempi kun pitää turpansa kii eikä valita ja vaadi mitään.
  13. R

Ei pitänyt ei. mutta järki käteen millon sen vaihtaa. Olisi mies voinut odottaa että mun äitiyslomat loppuu ja pääsen kunnolla töihin. Olisi ollut paljon viisaampaa. En minäkään tykkää tästä omasta tilanteesta mutta pakko tyytyä!
  14. R

Kun en voi tehdä täysiä vuoroja! |O Kyllä niitä täysiä vuoroja täällä olis niin paljon ku jaksas tehdä.
  15. R

Miten se voi päiviään lyhentää? 8 tuntia oltava töissä ja matkoihin menee sit kaks tuntia. Iltatöitä olen itselleni etsinyt mutta niillä ehdoilla vaikea saada. Sijaisuuden paikan olisin olisin tuosta viereisestä laitoksesta saanut mutta en voi tehdä täysiä vuoroja. Yötöitä olen ajatellut myös...
  16. R

Lähihoitaja.
  17. R

Olen tsiny töitä vaikka mitlä alalta. Ihan sama mitä hommaa tekis jos vaan tienais. Ja olen ollu paikoissa töissä missä en viihdy mutta en valittanut. Mä oon etsiny töitä mutta ei löydy.
  18. R

Mies tietää että haluaisin töihin..ei mahdollista nyt miehen oppisopimuksen vuoksi. Niin paljon töissä ettei minun työlle yksinkertaisesti riitä aika. Itsellä tyttö 4v ja meillä yhteinen poika 11kk, toinen yhteinen tulossa. Ketään tuki joukkoja mulla ei täällä ole. Muuttanu 300km miehen luo ja...
  19. R

No siinähän se juttu onkin. Kun ei rahat tahdo riittää laskuihin ja ruokaan. Meneekö tää nyt näin että mulla ei ole oikeutta väsyä tästä tilanteesta?

Yhteistyössä