Olen tullut siihen tulokseen..

..että täällä on turha purkautua. Oli asia mikä hyvänsä löytyy kyllä mielipide että ihan turhaa valittaa. Naisen on aina alistuttava joka asiaan. Naisen paikka on kotona ja vielä parempi kun pitää turpansa kii eikä valita ja vaadi mitään.

MySelene
juu..ei täällä kannata ottaa asiat niin vakavasti. toisesta korvasta sisään..ja toisesta ulos. ;) :hug: täällä silti mukavampi meininki ku yhellä toisella vauva-aiheisilla sivuilla. =)

Alkuperäinen kirjoittaja JooEiKai:
Yritettiin auttaa sinua keksimään ratkaisua teidän tilanteeseen, mutta olisi siis pitänyt tyytyä valittamaan sinun kanssasi! Anteeksi...
En tarkoittanut sinun kommentteja. Vaan enimmäkseen noita harmaita jotka oli sitä mieltä ettei mitään ongelmaa ole. Tää tilanne kun ei vaan ole niin yksinkertainen kuin toiset ymmärtää. Anteeksi :ashamed:

:hug: Luin tuo alkuperäisen jutun,ja kuulostaa melkein meidän tilanteelta.Meillä tosin mies ei vaihtanut oppisopimukselle vaan toiseen vakituiseen paikkaan.Ei ole koskaan kotona :'( Jotenkin tuntuu nyt raskaalta kun lapset pieniä ja mulla ei minkäänlaista tukiverkostoa.Mut ei siitä se enempää ettei tuu kakkaa niskaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
:hug: Luin tuo alkuperäisen jutun,ja kuulostaa melkein meidän tilanteelta.Meillä tosin mies ei vaihtanut oppisopimukselle vaan toiseen vakituiseen paikkaan.Ei ole koskaan kotona :'( Jotenkin tuntuu nyt raskaalta kun lapset pieniä ja mulla ei minkäänlaista tukiverkostoa.Mut ei siitä se enempää ettei tuu kakkaa niskaan ;)
Yytä saa laittaa jos haluat valittaa yhdessä
;) (salaa ettei toiset nää)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
..että täällä on turha purkautua. Oli asia mikä hyvänsä löytyy kyllä mielipide että ihan turhaa valittaa. Naisen on aina alistuttava joka asiaan. Naisen paikka on kotona ja vielä parempi kun pitää turpansa kii eikä valita ja vaadi mitään.

Niinpä!
Sitten kun olet hiljaa etkä valita ja pistä miestä lujille olet liian kiltti ja
sulla on paskanarsisti mies joka joutaa tunkiolle kun alistaa naista. (viitaten aurinkokunnan autottomuusketjuun, kun moni haukkui ak:n miehen vaikkei itse miestään moittinutkaan)
HUOOOOOOOH!

Yhteistyössä