Hakutulokset

1. H

Omaan huoneeseen?

Meiän puoltoistavuotias nukkuu visusti meiän makarissa,eikä mitään tarvetta siirtyä omaan huoneeseen,mammakin nukkuu rauhallisemmin kun on pieni lähellä :heart:
  2. H

löytyykö mesekavereita suurperheen äitille

Täällä olis neljän tytön 30v äiti oulusta vailla uusia ystäviä. Heli@hukassa.com
  3. H

Mesekamuja ympäri suomenmaata

Minutkin saa lisätä :wave: Olen ihan just 30v neljän tytön äiti oulusta. Heli@hukassa.com
  4. H

apuuva

Ei tullu meidän pojalle vaivoja,ei ees aristellu pistokohtaa tms.Koskaan ei oo rokotuksista mittään tullu,onneks!
  5. H

Monenko 1.5 v vielä juo tuttipullosta

Meidänkin 1,5 v juo iltamaidon pullosta,ja mun puolesta saa kyllä vielä aikansa juodakin,kun muuten se maidon juominen on niin vähäistä,saanpahan ainakin sujuvasti ton pari desiä juomaan,kun muuten pääasiassa vettä haluaa juoda(siis nokkamukista ja lasista).Ja mikäs kiire tässä on,poikahan on...
  6. H

Ruokavinkki

Kiitos kun muistutit :) meilläkin lapsena syötiin sellasta ja kyllä maistui,ite en oo ikinä tehny,varmaan meidänkin taapero tykkäis siitä jos on äitiinsä tullu,hih!Sitä vaan jumii noissa samoissa pöperöissä eikä muista tollasia ihanuuksia...Pitääpä kokeilla! :p
  7. H

lapsen kalorimäärä

Miten teillä ilmeni se syömishäiriö? Liittyykö se johonkin sairauteen? Mietin onko omalla lapsellani se kun ei syö paljo mitään, ikää 8kk. Käyty myös r-terapeutilla.
  8. H

taapero ja hammastahna

Me alettiin pestä lastentahnalla silloin kun poitsu teki hampaanpesulakon,eli poitsu oli tuolloin 1v2kk.Pelkkä vesipesu ei enää kiinnostanut,mutta jopa alkoi touhu kiinnostaa kun tahna otettiin kuvioihin ja siitä lähtien on kyllä tykänny pestä. :)
  9. H

Kysymys

Vauva myllersi päivän jotenkin "kipeemmin"ku ennen,tuntui et porautuu ulos alapäästä,yöllä lorahti lapsivettä,ja sit sitä lirisi pikkuhiljaa,aamulla synnärille,mitään ei kuitenkaa tapahtunu,illalla käynnistystabu ja pikkusuppareita pitkin yötä,aamulla sit syntyi poitsu.
  10. H

napatyrä/navan pullistuma

Meidän pojalle tuli napatyrä n.1kk:n iässä,kasvoi parissa kk:ssa pari senttiä ja enimmillään oli n.3senttiä,jossai 4-5kuukauden iässä sitten jo katosi.Käytettiin lastenpolilla tutkittavana mutta ei siinä mitään ihmeellistä ollu,sanoivat sieltä että golf-pallon kokoistakaan tyrää ei leikata(ellei...
  11. H

Tässäpä katseltavaa ja musiikkia vauvallesi!

voi vitsit! kyllä poika tykkää!!!!! onko muita tällasia tiedos kellään?
  12. H

Kaukalo ja airback

Samaa luki jossain autoliiton tai vastaavan sivuilla, eli vaikka otat ja poistat sulakkeen tai kytket sen pois päältä, se usein silti räjähtää. Joskus jopa vahingossa, ilman kolaria. Eli älä todellakaan laita vauvaa moiselle istuimelle!!
  13. H

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

oisko ollu 20-vuotiaana, oltii jo kuukausia seurusteltu ja nyt 24-vuotiaana yhä yhdessä saman miehen kanssa.
  14. H

kuinka meni tiesi km:sta vasta...

Minulla oli toinen km marraskuussa. Sikiö todettiin yksityisellä ultrassa kuolleeksi viikolla 10+6, mutta se oli kuollut jo viikolla 7. Minullakin oli koko ajan vahva tunne että kaikki ei ole kunnossa, pientä tuhruvuotoa tuli välillä, mutta ei jatkuvasti. Yritin useampaan kertaan päästä ultraan...
  15. H

aikaiset keskenmenot

Rumia sanoja on minunkin suustani viime aikoina tullut. 2 km tänä vuonna, rv 5 ja rv 10. Ja kolmatta yritetään mekin. Vanhemman lapseni joulujuhlassa viime viikolla oli useampi odottava äiti. Minä kihisin siellä pidätetystä raivosta. Miks ne tuli sinne mahojensa kanssa? Miksi ei mulla ole? Olin...
  16. H

Kokemuksi lääkkeellisestä keskeytyksestä?

Mulla todettiin sillon marraskuussa sikiö kuolleeksi rv 10. Mä sain keskeytyslääkkeet ja kipulääke reseptin mukaan ja passituksen kotiin. Runsas vuoto alkoi muutama tunti lääkkeiden oton jälkeen ja sitä kesti yhden päivän. Seuraavina päivinä vuoto oli niukempaa, normaalin kuukautisvuodon...
  17. H

Nimi apua kaipailen

Ida Vilhelmiina
  18. H

uimaan?

Heippa, tuli ihan mieleeni kysellä, että oletteko käyneet uimahallissa uimassa imettäessänne? Ajattelin vaan, että mahtaako vesi olla tarpeeksi lämmintä, ettei tarvitse pelätä rintatulehduksen iskevän?! Vauvauinneissahan vesi on paljon lämpimämpää, joten en siis tarkoita sitä vaan olisin ihan...
  19. H

Ei vauvaa meille taaskaan.

Kiitos viesteistänne ja osanottoni myös teille. Nyt on vuoto alkanut ja kivut ovat aikamoiset vahvoista kipulääkkeistä huolimatta. Mutta eiköhän tämän päivän jälkeen ole pahin ohi.
  20. H

Ei vauvaa meille taaskaan.

Mulla on ollut viikon verran ihan niukkaa veristä vuotoa, mutta ei kipuja. Raskausoireet ovat olleet ihan samanlaiset kuin aikaisemmissa onnistuneissa raskauksissa. Tänään kävin ultrassa ja sikiö todettiin kuolleeksi. Se oli kuollut jo noin kolme viikoa sitten, seitsemänviikoisena. Se ei...

Yhteistyössä