Mulla on ollut viikon verran ihan niukkaa veristä vuotoa, mutta ei kipuja. Raskausoireet ovat olleet ihan samanlaiset kuin aikaisemmissa onnistuneissa raskauksissa. Tänään kävin ultrassa ja sikiö todettiin kuolleeksi. Se oli kuollut jo noin kolme viikoa sitten, seitsemänviikoisena. Se ei kuitenkaan ole tullut pois. Mä yritin päästä sairaalaan ja yksityiselle ultraan jo kaksi viikkoa sitten, kun mulla oli aavistus että kaikki ei ole kunnossa. En päässyt mihinkään, yksityisillä oli ajat täynnä ja sairaalaan pääsee vaan jos on kunnon vuotoa. Tänään pääsin sitte yksityiselle. Mua kyllä kaiken surun lisäksi harmittaa toi, että en päässy aikasemmin, kaksi viikkoa olen tässä panikoinut ja hermoillut, epävarmuudessa eläminen on pahinta.
Nyt sain lääkkeet ja passituksen kotiin, odottelen vuodon alkamista. Tämä on kamalaa,mutta ei voi muuta kun yrittää taas eteenpäin, tämä on jo toinen km tänä vuonna. Mulla on kuitenkin kaksi tervettä lasta, voin vaan kuvitella miten hirveältä teistä tuntuu joilla ei ole yhtään. Voimia kaikille.
Nyt sain lääkkeet ja passituksen kotiin, odottelen vuodon alkamista. Tämä on kamalaa,mutta ei voi muuta kun yrittää taas eteenpäin, tämä on jo toinen km tänä vuonna. Mulla on kuitenkin kaksi tervettä lasta, voin vaan kuvitella miten hirveältä teistä tuntuu joilla ei ole yhtään. Voimia kaikille.