Hakutulokset

1. M

AURINKOISTA HUOMENTA !!

Huomenta. Nyt ei kyllä meinaa millään herätä uuteen aamuun. Pitäisi alkaa eväitä laittamaan ja valmistautumaan muutenkin töihin, mutta ei meinaa millään päästä ylös tästä penkistä ja meinaa vaan haukotuttaa.
  2. M

Huomenta kaikille !

Huomenta. Täällä myös koitetaan heräillä viimeiseen työviikkoon. "Loman" pituudesta tosin ei ole vielä tietoa...
  3. M

~Great Girls~ vol.2

äityli30 onnittelut haamusta! Täällä kroppa toimii lähes kellon tarkkuudella, eli kp1
  4. M

~Great Girls~ vol.2

Petite varovaiset onnittelut! :flower: Mä koitan etsia itsestäni oireita suuntaan jos toiseen, mutta mitään ei vaan löydy. Epäilen että täti sieltä pyyhältää paikalle tänään tai huomenna. Kiukkuinen ja väsynyt olen kyllä ollut ja ihmeellinen pakkomielle on tullut siivoamiseen ja pihan...
  5. M

~Great Girls~ vol.2

yöperhonen :hug: kumpa teille suotaisiin se plussa pian! Täällä alkaa taas kierto lähestymään loppua ja vauvakuume taas pahenee. Nopeasti mennyt nyt tämä kierto kun tuntuu että eikös se täti vasta ollut ja nyt taas ollaan niillä päivillä kun jännitys alkaa taas lisääntymään. Mä olen...
  6. M

Mitä eroa on yhteisöpedakogin ja sosionomin koulutuksilla?

Molemmat työskenetlee usein samoilla aloilla, mutta sosionomin koulutus antaa paremman pätevyyden jos haluaa sosiaalipuolelle työhön.
  7. M

~Great Girls~ vol.2

Onnea piijuskalle! piglet pidetään peukkuja että kaikki olisi hyvin ja haamu olisi plussa. Mä sain esikosta selkeen plussan aika myöhään. yöperhonen hienoa, että olivat suostuneet tutkimaan miehen! Ja vielä hienompaa että sulla on niin fiksu ja huomaavainen mies että oli hoksannut...
  8. M

HUOMENTA ! :)

Huomenta. Täällä on herätty taas uuteen päivään ja nyt mietin menenkö töihin tänään vai jäänkö suosiolla kotiin sairastamaan... Eilen jo tuntui että olen tulossa kipeäksi ja töissä siitä iltpäivällä jo pomolle sanoin, illalla sitten kotona olo vielä paheni ja ajattelin ett katsotaan aamulla...
  9. M

Huomenta maanantai aamuun !!!!!

Huomenta. Täällä palaillaan arkeen puolentoista viikon "lomailun"jälkeen. Töihin pitäisi kohta suunnistaa, tuntuu vain etten millään saa herättyä kunnolla tähän päivään...
  10. M

~Great Girls~ vol.2

Tuntemukset ja oireet viittaa edelleen vahvasti ovikseen, mutta testiin en ole kunnollista plussaa saanut... Silti on jotenkin toiveikas olo tästä kierrosta ja hyödynnän nää tuntemukset ja mies yrittää karkuun... :laugh: Huomenna pitäisi taas palata töihin ja yhtään ei meinaa huvittaa...
  11. M

~Great Girls~ vol.2

Täällä vietetään vikoja lomapäiviä, maanantaina taas töihin ja sitä riemua kestää sitten vielä kolme viikkoa. Tiedossa on oikeen railakkaat kolme viikkoa kun kesäloma lähestyy ja porukkaa jää jo pois pikku hiljaa viettämään lomapäiviä. Saa nähdä kuinka poikki olen aina työpäivän jälkeen. Ollaan...
  12. M

Huomenta !! :)

Huomenta. Täälläkin on heräilty sateisissa merkeissä. Mä oon vielä lomalla tän viikon ja sitten työt jatkuu vielä kolmisen viikkoa. Voi kun tulisi vielä aurinkoinen keli loppuviikoksi niin olisi mukavampaa olla ulkona tönkimässä pihaa muksun kanssa.
  13. M

~Great Girls~ vol.2

Selikselle ja jojolle :hug: Piglet voiko tuon heiton tulkita niin,että testissä olisi ehkä jonkinsortin haamu ainakin ollut..?
  14. M

~Great Girls~ vol.2

Kuinka sä piglet oikeen maltat..? Voisinko mä saada vähän tota sun kylmäpäisyyttä myös itelleni..? Mulla on tosi laiskan letkeä olo... Ei olla vielä tytön kanssa edes pedattu sänkyjä ja vaihdettu yökkäriä pois, vaikka pitäisi olla jo ulos menossa kovaa vauhtia. :ashamed: Eka lomapäivä ja...
  15. M

HUOMENTA !

Huomenta. Tänään vielä töihin ja sitten alkaa puolentoista viikon loma. Yritän lomalla saada mahdollisimman paljon aikaiseksi ja samalla olla mahdollisimman paljon ulkona tytön kanssa. Vielä vain pitäisi jotenkin malttaa olla tämä päivä töissä ja tiedossa on pitkä päivä täynnä oimintaa, mutta...
  16. M

~Great Girls~ vol.2

Mä täällä kovasti jänään Seliksen puolesta ja pidän peukkuja! yöperhonen koita puuhata kauheesti koirien kanssa ja jos meinaa silti tulla aika pitkäksi niin teet hirmusen suursiivouksen miehen poissa ollessa, peset ikkunat ja seinätkin... :p kalamama mä kanssa ehdottaisin tota hormoonien...
  17. M

Huomenta maanantai aamuun !!

Oikein kauniin kesäistä huomenta ja aurinkoista uuden viikon alkua. Taas se on maanantai, viikonloppu meni niin etten meinannut ehtiä huomaamaankaan. Eilen jo herätessä pääsi pari ärräpäätä kun luulin että on jo maanantai ja että nukuin pommiin... :laugh: Kaksi päivää töitä ja sitten alkaa...
  18. M

Huomenta

Oikein kauniin kesäistä huomenta ja aurinkoista uuden viikon alkua. Taas se on maanantai, viikonloppu meni niin etten meinannut ehtiä huomaamaankaan. Eilen jo herätessä pääsi pari ärräpäätä kun luulin että on jo maanantai ja että nukuin pommiin... :laugh: Kaksi päivää töitä ja sitten alkaa...
  19. M

~Great Girls~ vol.2

Äh, ei se auttanut vaikka kuinka tihrustin. Tänä aamuna oli vastassa taas todellisuus ja ikävä yllätys, eli kp1/28 ja yk 10. Pidän kovasti peukkuja muille jännääjille! Yllättävän rauhallinen fiilis tai sitten en vain ole saanut nyt rauhassa märehtiä asiaa kun oon ollut töissä ja heti töitten...
  20. M

HUOMENTA !!

Huomenta. Täällä tuskaillaan järkyttävän kurkkukivun kanssa ja mietitään pitäiskö soittaa hammaslääkäriin vai tk:n päivystykseen kun kipu johtuu ikenestä ja säteilee niin että nieleminen on hankalaa..? Kohta taas töihin, onneksi alkaa jo odotettu viikonloppu.

Yhteistyössä