Huomenta vaan kaikille palstan naikkosille. :D
AavikonNorsu 25.05.2009 #4 huomenta..tänään lähdetään eläinpuistoon ja haetaan kissalle kunnon loishäätö apteekist |O |O
Borkku 25.05.2009 #7 Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän: Viimeinen työviikko ennen pitkää lomaa alkaa. =) Click to expand... Samoin mulla Niin ja huomenta kaikille
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän: Viimeinen työviikko ennen pitkää lomaa alkaa. =) Click to expand... Samoin mulla Niin ja huomenta kaikille
marleena-84 25.05.2009 #8 Huomenta. Täällä myös koitetaan heräillä viimeiseen työviikkoon. "Loman" pituudesta tosin ei ole vielä tietoa...
Huomenta. Täällä myös koitetaan heräillä viimeiseen työviikkoon. "Loman" pituudesta tosin ei ole vielä tietoa...
Vieras 25.05.2009 #9 Huomenta Täällä kirjoitellaan työpaikkahakemuksia, jos tää lomailu pian loppuisi.
JONSERED Karhunkantaja 25.05.2009 #10 Minä en mielestäni ole "naikkonen", mutta huomenta kuitenkin. Viimeinen kouluviikko ennen kesälomia pärähtää käyntiin.
Minä en mielestäni ole "naikkonen", mutta huomenta kuitenkin. Viimeinen kouluviikko ennen kesälomia pärähtää käyntiin.
Herra Majuri 25.05.2009 #18 Alkuperäinen kirjoittaja Maniac: Huomenta Click to expand... Oothan siekin jo herännyt. Olikos tyyny hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac: Huomenta Click to expand... Oothan siekin jo herännyt. Olikos tyyny hyvin?