Hakutulokset

1. Intiaanisokeri

Millä perusteella valitsit nimimerkkisi ja mitä se tarkoittaa?

Aloin googlaamaan lapsen nimellä, ja tähän päädyin. :)
  2. Intiaanisokeri

Onko 20 vuotias mielestänne liian nuori äidiksi?

ei ole minun mielestä liian nuori.
  3. Intiaanisokeri

Hoi kaikki äidit! Apuja tarttis

meillä 2kk-3kk iässä kasvannu 1,5 cm päänympärys. eikös se kuitenkin ole tärkeintä, että se pää kuitenkin on kasvanut. Vaikka sitten vähän vähemmän. Luultavasti seuraavalla kerralla tullut sitten reilusti taas kasvua. Älä turhaan vielä huolestu.
  4. Intiaanisokeri

G: Sinun ja puolisosi horoskooppimerkki?

härkä + vaaka turvallinen
  5. Intiaanisokeri

Olen 25v ja alaselkä aivan paskana! Ollut aina. Ja pahenee vain vuosien lisääntyessä.

Kuntohoitaja Timo Maaranen lue tuolta lantion virheasennosta
  6. Intiaanisokeri

G: Horoskooppisi

Härkä Luonne: rauhallinen, kotoisa, mukava, ahne, omistava, itsepäinen, aikuismainen ja hauska. aika moni noista osuu kohdalle =)
  7. Intiaanisokeri

mikähän tuolla tytöllä on...

tuolla meidän tytöllä ei ole edelleenkään muita oireita kuin kuume ja syö vähän huonommin. ja ehkä vähän kiukuttelee. voisko kuitenkin johtua vaan hampaista??
  8. Intiaanisokeri

kävitkö lääkärissä lapsen kanssa?
  9. Intiaanisokeri

nyt tyttö heräs ja kuumetta ei ollut. en huomannut suussa mitään rakkuloita tms. pitää vielä katsoa jalat ja kädet..
  10. Intiaanisokeri

ok. pitää katsoa. kiitos
  11. Intiaanisokeri

en oo ainakaan huomannut. pitää katsoa tarkemmin, kunhan tyttö heräilee. kai se on pakko mennä lääkäriin. mitä oireita siitä toisesta viruksesta on? eikös enteroviruksessa tule jotain rakkuloita suuhun?
  12. Intiaanisokeri

lauantai-iltana nousi kuume ( n. 38.5). aamulla ei ollut kuumetta. sitten taas sunnuntaina illalla nousi kuume (39.5). ja yöllä oksensi kerran. aamulla taas ei mitään. sitten taas eilen illalla oli kuumetta, aamulla taas ei. nyt tuossa jokunen tunti sitten nousi kuume (n. 39) lääkellä laski...
  13. Intiaanisokeri

onko kukaan tilannut sisukas.netistä mitään?

höh. kai mä sitten olen ainut, jolta ne huijaa rahat pois. :kieh:
  14. Intiaanisokeri

Nyt kyllä kieltämättä vähän harmittaa miehen käytös :/

:hug: et oo minusta nipo. ethän kuitenkaan ole estämässä miehen menoa. Tosin mies voisi vähän käyttää järkee ja olla menemättä.
  15. Intiaanisokeri

onko kukaan tilannut sisukas.netistä mitään?

tilasin sieltä pari vaatetta, mutta toinen oli päässyt loppumaan. kysyivät otanko jotain sen tilalle vai paluttaavatko rahat. En löytänyt mitään sen tilalle, joten laitoin tilinum. mihin voivat palauttaa ylimääräiset rahat. Nyt sieltä ei ole kuulunut mitään vaikka olen lähettänyt useita...
  16. Intiaanisokeri

onko kukaan muu... *turhis*

kipeenä? Ei millään huvittas olla flunssassa ja kuumeessa. :kieh:
  17. Intiaanisokeri

joku mummo ajoi...

kahden nuoren tytön ( 10-13 v ) päälle tänään Lahdessa pari tuntia sitten. ajettiin siitä ohi, onneks oli ihmisiä auttamassa jo siinä. Siellä ne tytöt istui tien pientareella. Mummelin autosta oli tuulilasi mäsänä...
  18. Intiaanisokeri

Testailua

testaus
  19. Intiaanisokeri

"Rock-henkinen" isosisko- tms paita?

http://www.spreadshirt.fi/ tuolla voi itse suunnitella mieluisan. ja onhan niitä varmaan monia muitakin. :)
  20. Intiaanisokeri

laittakaa kuvia, lapsista, perheestä :)

meidän tyttöä luultiin vauvana aina pojaksi. vaikka sillä oli vaaleanpunaiset vaatteet. nykyään ei enää kylläkään. ja eihän tuosta kyllä osaisi sanoa onko tyttö vai poika. :)

Yhteistyössä