G: Horoskooppisi

Tänä aamuna tuli piiiitkästä aika luettua horoskooppeja ja aika pahasti ne pitävät joissain kohti paikkansa.

Itse oon skorpioni :p

Loppuun voisi kertoa jostain muusta horoskooppimerkistä, mikä on jäänyt mieleen ja on toistunut monen ihmisen kohdalla. Oma vastaukseni on:

Oinaat, tunnen näin hätiköidysti laskettuna ainakin 4. Kaikki osaavat olla todella itsepäisiä ja omien mielipiteidensä takana seisovia. Ehkä pitkävihaisiakin, tai jos ovat päättäneet, että inhoavat jotain ihmistä niin sitten kyllä inhoavat melkein loppu ikänsä tai seisovat aina varpaillaan näiden inhokki ihmisten seurassa. Mutta ovat myös hyvin reiluja, sympaattisia ja hyviä ystäviä, kun heidän ystävyytensä "ansaitsee".
Passaako jonkun muun oinaan luonteenkuvaan? :)

Viimeksi muokattu:
rops.
Tänä aamuna tuli piiiitkästä aika luettua horoskooppeja ja aika pahasti ne pitävät joissain kohti paikkansa.

Itse oon skorpioni :p

Loppuun voisi kertoa jostain muusta horoskooppimerkistä, mikä on jäänyt mieleen ja on toistunut monen ihmisen kohdalla. Oma vastaukseni on:

Oinaat, tunnen näin hätiköidysti laskettuna ainakin 4. Kaikki osaavat olla todella itsepäisiä ja omien mielipiteidensä takana seisovia. Ehkä pitkävihaisiakin, tai jos ovat päättäneet, että inhoavat jotain ihmistä niin sitten kyllä inhoavat melkein loppu ikänsä tai seisovat aina varpaillaan näiden inhokki ihmisten seurassa. Mutta ovat myös hyvin reiluja, sympaattisia ja hyviä ystäviä, kun heidän ystävyytensä "ansaitsee".
Passaako jonkun muun oinaan luonteenkuvaan? :)
Joo, oinas olen, noin se menee.

Vattumannen eli vesimies. :)

"Vesimies on toisinajattelija, eikä hän arastele poiketa tavanomaisesta. Hän noudattaa omia periaatteitaan silloinkin, kun se merkitsee yksin taivaltamista... Vesimiehen luonne on pohjimmiltaan arvaamaton. Hänen tunteensa muuttuvat usein ilman ennakkovaroitusta, ja tämä voi aiheuttaa hämmennystä. Toisinaan hän kaipaa muiden ihmisten seuraa, mutta sitten yhtäkkiä hän vetäytyy yksinäisyyteen etsimään mielenrauhaa.
Vanhetessaan naispuolinen Vesimies oppii olemaan välittämättä mielialansa vaihteluista ja se antaa hänelle lisää itseluottamusta ja sisäistä rauhaa. Vesimiesnainen on hyvin sopeutunut maailmaan ja ihmisiin, ja hän nauttii seurustelusta pienissä ja suurissa yhteisöissä. Usein hän myös tukee ryhmiä, jotka pyrkivät parantamaan muiden elämää. Vesimiesnaisen täytyy seurata omatuntonsa ääntä, ja hän onnellinen vasta ymmärrettyään, miten voi noudattaa omia periaatteitaan. Hän haluaa löytää kumppanin, joka pystyy hyväksymään hänen itsenäisyytensä ja ymmärtämään hänen laidasta laitaan heilahtelevaa mielialaansa
."

Nää ainakin omalla kohdalla tuntuu pitävän melko hyvin paikkansa vaikken suurissa yhteisöissä tosin viihdy.

Muista merkeistä ei nyt äkkiseltään tule mitään mieleen.

• Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Oon vesimies aurinkomerkiltäni, mutta nouseva ja kuu rapu. Huomaan rapuilevani vähän enemmän kuin vesimieheileväni. Mussa on myös paljon jousimiestä. Kamala(n ihana) yhdistelmä. :D

Veskari minussa haluaa lähteä seikkailemaan, olla kylmä ja looginen ja keksiä asioita, kun taas rapu mielellään istuisi kotona virkkaamassa ja irkkaamassa.

• Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Vattumannen eli vesimies. :)

"Vesimies on toisinajattelija, eikä hän arastele poiketa tavanomaisesta. Hän noudattaa omia periaatteitaan silloinkin, kun se merkitsee yksin taivaltamista... Vesimiehen luonne on pohjimmiltaan arvaamaton. Hänen tunteensa muuttuvat usein ilman ennakkovaroitusta, ja tämä voi aiheuttaa hämmennystä. Toisinaan hän kaipaa muiden ihmisten seuraa, mutta sitten yhtäkkiä hän vetäytyy yksinäisyyteen etsimään mielenrauhaa.
Vanhetessaan naispuolinen Vesimies oppii olemaan välittämättä mielialansa vaihteluista ja se antaa hänelle lisää itseluottamusta ja sisäistä rauhaa. Vesimiesnainen on hyvin sopeutunut maailmaan ja ihmisiin, ja hän nauttii seurustelusta pienissä ja suurissa yhteisöissä. Usein hän myös tukee ryhmiä, jotka pyrkivät parantamaan muiden elämää. Vesimiesnaisen täytyy seurata omatuntonsa ääntä, ja hän onnellinen vasta ymmärrettyään, miten voi noudattaa omia periaatteitaan. Hän haluaa löytää kumppanin, joka pystyy hyväksymään hänen itsenäisyytensä ja ymmärtämään hänen laidasta laitaan heilahtelevaa mielialaansa
."

Nää ainakin omalla kohdalla tuntuu pitävän melko hyvin paikkansa vaikken suurissa yhteisöissä tosin viihdy.

Muista merkeistä ei nyt äkkiseltään tule mitään mieleen.
mulle on jäänyt vesimiehestä sellanen mieleen, että ovat viisaita ja/tai menestyneitä työelämässä :)

• Tykkää
Reactions: Minni:)
Tasapainoileva ( päättämätön) vaaka.
tunnen pari vaakaa aika hyvinkin, itseasiassa just mietin vaakaa millasia ne mun tuntemat on... Aika huolettomia ihmisiä ja joissain asioissa muiden mielestä ehkä laiskojakin, mutta fiksuja ja "lukupäätä" löytyy. Eivät ota turhaa stressiä mistään, mutta tunnollisesti hoitavat hommansa, kun jotain stressattavaa löytyy. Ihmissuhteissa uskollisia parille sydänystävälle, mutta muut "ystävät" tulee ja menee.. Ei kumminkaan niin riippuvaisia ystävistä, perhe tärkein tai se joku yksi henkilö.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26356354:
Kauris, nouseva jousimies, kiinalaisessa vuohi, druidien mukaan jalava.

Muista merkeistä en oikein muuta tähän keksi kuin että kaikki elämäni rakkaudet on olleet rapuja ja leijonia.Toisten kauriiden kanssa synkkaa jutut aina.
Mulla ei synkannyt leijonan kanssa yhtään, tai ehkä vähän. Kauris on mun puoliso ja hänen kanssa olen kuin paita ja perse, vaikka tavallaan niin erimaailmoista ollaan :) Mies sellanen realisti, eikä elä hirveän tunnepohjaisesti, kun taas minä elän aika paljon tunnepohjaisesti :)

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26356354:
Kauris, nouseva jousimies, kiinalaisessa vuohi, druidien mukaan jalava.

Muista merkeistä en oikein muuta tähän keksi kuin että kaikki elämäni rakkaudet on olleet rapuja ja leijonia.Toisten kauriiden kanssa synkkaa jutut aina.
Minä olen kauris ja juurikin parhaiten tulen juttuun Rapujen, leijonien ja toisten kauriiden kanssa :D

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär

Yhteistyössä