onko kukaan tilannut sisukas.netistä mitään?

tilasin sieltä pari vaatetta, mutta toinen oli päässyt loppumaan. kysyivät otanko jotain sen tilalle vai paluttaavatko rahat. En löytänyt mitään sen tilalle, joten laitoin tilinum. mihin voivat palauttaa ylimääräiset rahat.

Nyt sieltä ei ole kuulunut mitään vaikka olen lähettänyt useita meilejä. eikä rahoja ole näkynyt.. useita viikkoja jo mennyt. se toinen vaate kyllä tuli, mutta rahoja ei näy eikä kuulu.

ei ole kovin isosta summasta kyse, mutta vähän outoa kun ei sähköposteihin mitään vastata.

Onko kellään samanlaista kokemusta??

"Ava"
Hyvin samanlainen kokemus täälläkin. Myös yksi minun tilaamistani, ja maksamistani, tuotteista olikin loppunut, ja olen nyt näköjään saanut rahat takaisin - kahden viikon odotuksen jälkeen! Aika törkeää toimintaa... ongelmia ollut niiden kanssa ennenkin, mutta nyt meni pulju kyllä lopullisesti boikottiin.

"Rouva"
Hah! Just olin laittamassa kysymyksen ko. puljusta tänne, että tohdinko tilata sieltä! Olisin tilannut lapselle T2H:n toppatakin, kun näyttäisivät olevan siellä edullisempia kuin kaupassa. Mietinkin tuota ennakkomaksusysteemiä, että onkohan luotettava.

"miuu"
itsellä vastaava kokemus, mutta sain kyllä rahani takaisin. on kuitenkin suomalainen firma, joten toimivat suomen lakien mukaan. hitaanlaisia tosin ovat. uskaltaisin tilata sieltä uudestaankin.

Yhteistyössä