Hakutulokset

1. K

*~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

Torstaita! Ja tervetuloa kaikille uusille! Mulla on vaivannut niin kosminen väsymys paketoituna 24/7 pahoinvointiin, että on koneella istuskelu ollut aika vähäistä. Ja jos olen itseni koneelle saanut, homma on jäänyt lueskelun asteelle. Ja teidän juttujannehan on ihana lukea! Omanapa kävi...
  2. K

~Keskenmenon jälkeen plussanneet!! Tammikuu~*~

Mymmyryylle jaksuja tälle päivälle! Kärppä kokemusta ei ole, mutta muistaakseni ed kiekalla selvittelin tuota asiaa, ja kyllä saat kodinhoidon tukea loppukuun. Minä täällä nyt sitten odottelen neuvolakäyntiä ja sydänäänia kuin kuuta nousevaa. Tosiasiahan on, että kesken menneessä raskaudessa...
  3. K

Tunteiden vuoristorataa! Olen todella pahoillani MeaMimosa ja Mymmyryy, voimia teille! Pienistä sydäntenmurskaajista jättionnittelut Daizz ja Toive, ihanaa vauva-arkea teille. Ihania neuvolakuulumisiakin oli monilla, voi kun saisikoin jo sydänääniä kuunnella! No, sitä on nyt odotettava...
  4. K

Huomenia SusSoolle jaksuja tälle päivälle, pian se on jo ohi! Mymmyryyllä oli ihania ultrakuulumisia! Onnea! Se on niin ihana fiilis, kun omin silmin näkee pienen ruudulla ja kaikki on kunnossa! Ihan pikkiriikkisen olen kateellinen, kun itsellä vielä niin kovin monta viikkoa tuohon...
  5. K

Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista! Vaikka tottavieköön elämä tuntuu tällä hetkellä olevan hiuskarvan varassa ja epävarmuus vaivaa mieltä, teistä ja kirjoituksistanne olen saanut uskoa tulevaan. Kiitos siitäkin. Meillä on piitkä historia tässä "lapsenteossa", vuoden 2000 maaliskuusta...
  6. K

Heips vaan kaikille, ja heti alkuun kertokaahan miten tästä järjissään selviää? Olen aivan paniikissa. Plussa tuli testiin 31.12., keskeytynyt keskenmeno oli 08/07. Nyt kai 5+3. Toivottavasti mahdun joukkoonne mukaan! Kerttu
  7. K

miten alkaa

Mulla alkoi kutakuinkin samoilla viikoilla (12+1) tiputteluvuodolla ja menkkamaisella jomotuksella. Vuoto muuttui aika pian (tunteja) runsaaksi (kirkasta verta ja hyytymiä). Vuotoja ja jomotuksia voi olla normaalisti etenevässä raskaudessakin! Pääsetkö lääkärille tarkistamaan asiaa? Tsemppiä...
  8. K

km kokeneet,ajatustenvaihtoa

Lämmin halaus kohtalosisaret! Teillä on monilla juuri sattunut tämä ikävä kokemus, minulla siitä on jo hiukan aikaa, mutta suru on edelleen murskaavan suuri. Kyyneleet polttavat silmiä lähes päivittäin. Viikolla 12+1 alkoi vuoto, ultrassa havaittiin keskeytynyt km (vk 8+4), tehtiin...
  9. K

Lääkkeellinen tyhjennys -> kuinka kauan kipeenä ?

Tuo ei kuulosta hyvältä, toivottavasti olet jo ottanut yhteyttä polille! Syytä on "etänä" turha arvailla, mutta selvittämistä tuo kaipaa. Tsemppiä!
  10. K

Epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys, kokemuksia?

Alkuperäiseen kyssäriisi vastaus, eli mulla meni homma näin. Elokuun alussa ry 21+1 havaittiin keskeytynyt keskenmeno, sikiö vastasi viikkoja 8+4. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys (kotona), joka omasta mielestäni sujui ihan ok, kivut siedttävät ja vuotokin hallittavissa. Kolme viikkoa tästä...

Yhteistyössä