Hakutulokset

1. K

**KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

Kuiskaten mua masentaa tämä lumentulo niiiin paljon! Kohta alkaa huhtikuu ja täällä lounaassakin hukumme lumeen. En ala! Aamulla yritin epäroivoisesti tehdä kevättä ja auoin rännejä ja naputtelin jäätä kulkureiteiltä. Onneksi sentään on plussalla nyt! Pakko munkin kommentoida vielä nikkiäsi...
  2. K

woodoo mun vaakasuhteeni on kanssa vähintäänkin monimutkainen. Olen viimeaikoina pystynyt pysymään poissa sen luota maanantaiaamuja lukuunottamatta... Huomenna en mene lähellekään sitä kapinetta, kun iltapäivällä on neuvola ja jokunen herkkupala on viikonlopun aikana muhun uponnut. Voi kääk...
  3. K

Hiljaiseloa olen viettänyt... väsy vaivaa edelleen ja flunssakin iski viikolla. Edelleen odotan sitä energistä keskiraskautta! Ja sitä hehkeyttä! Eikös silloin odottavan pitäisi olla oikein hehkeä... :laugh: Just joo! No pikkuisen liikkeet, potkut ja jumpat ovat nyt jo ihan selviä...
  4. K

SusSoo, samassa veneessä ollaan. Mulla kanssa paineet olleet tosi alhaiset, maksimissaan yläpaine käynyt sadassa, yleensä noin 90. Huippaa siis. Mulla normipainekin alhainen, mutta tämä on jo hiukan liioittelua. Luulisi, että pitäisi päineiden nousta, kun verimäärä lisääntyy etc. Pinkkimieli...
  5. K

RIINElle, Rokkitukalle ja koko perheelle :flower: ! Ihanaa vauva-aikaa! Ja TAUSKIlle samat sanat :heart: :heart: PINKKIMIELI tsemppiä huomiselle! Oliskos kaksi haaveissa? Olet kyllä UNICCO ihan uskomaton nainen! Haleja täältä läjä vielä sinne! Olen tässä eilen ja tänään...
  6. K

Ja taas kämmään boldauksien kanssa! Sorry!
  7. K

Mä olen ihan sanaton ja voimaton Unicon vuoksi. Omakin raskaus tuntuu siltä että eihän tämä nyt voi totta olla. Tai että vähintäänkin jotakin menee pieleen hetkenä minä hyvänsä. Nyt pitäisi jostakin pystyä kaivamaan sitä kuuluisaa optimismia. Viikotkin matelevat. [/b]SS tsemppiä, komppaan...
  8. K

Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

Heips turkulaiset! Heitämpä kyssärin teille asiantuntijoille; mistä Turusta mammavaatteita? Sain tuolla KM jälkeen plussanneiden palstalla jo muutamia vinkkejä (mm H&M ja Myllyn Lindex), löytyisikö muita? Kerttu ja Oliver 14+4 (ei ihan turkulaisia)
  9. K

Suuret kiitokset Myntti! Täytyy katsoa josko lauantaina saisi itsestään sen verran irti, että edes jotkut pöksyt saisi hankittua! Teretulemast rituri, peukkuja ja liimaa, jotta öttiäinen pysyy matkassa! Ja sulle pitkää pinnaa ja uskoa! Kerttu
  10. K

Tervetuloa Heinämassu ja Barbapörrö minunkin puolestani! Ja sopii sitten jäädä ihan olemaan! :) woodoo meillä on erinäisten vara-avaimien (ja itse asiassa muidenkin tavaroiden) kanssa käynyt monen monituista kertaa niin, että joku on ne "varastanut" ja sitten illalla palauttanut ihan...
  11. K

Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

Jospa tulisin tällekin puolelle moikaamaan! Olen juttujanne lueskellut jo alusta lähtien, mutta virtaa ei ole riittänyt kirjoittaa ja osallistua. Olen vain tuolla KM jälkeen plussanniessa kirjoitellut. :wave: Dada! Siis mahtuuko mukaan? LA on 4.9. ja synnäri TYKS, toista odotan, kolmas...
  12. K

Oliskohan mun megalomaaninen väsyni hiukan väistymässä, kun olen täälläkin ollut näin aktiivinen... Toivossa on hyvä elää. Toisaalta olen ainakin tänään iloisesti raskaana ihan joka solulla (Dada :wave: )! Taas oli mukavia ultrakuulumisia, Sussoo ja EM. Hieno homma! Mullekin muuten jo...
  13. K

Ja tuli sitten hienosti miten sattuu boldilla... sorry!
  14. K

Kleo ei ole mun masussani vielä mitään kuvattavaa (paitsi jokunen pysyväisluonteinen makkara), joten jonkun viikon saat ainakin odotella. Ärsyttävää! En tältä onnettomalta työkoneelta näe [/b]EM luomuksiasi, täytyy iltaan asti odottaa, jotta kotikoneelle pääsen. Mymmikselle :wave: ja...
  15. K

Ihana maha Kleopatra sullakin!! :heart:
  16. K

Ihana maha EM, täällä kateellisena katselen, kun omani näyttää lähinnä siltä, että on suklaa maistunut... :o Onnittelut myös tasaviikoista, enää ei ole siellä kuin "pari hassua" viikkoa jäljellä! Jaksuja ja pitkää pinnaa, myös suppareiden kanssa! Kaa olenkin tässä odotellut, että milloin se...
  17. K

EM kiitokset uudesta pinosta! Kärppikselle ja perheelle onnittelut ja ihanaa vauva-arkea! Väsyttää, joo! Palstalunikin on jäänyt lukuhommiin, kun ei kerta kaikkiaan enempää irtoa! Odottelen sitä energistä ja ihanaa keskiraskautta, mutta ei ole täällä näkynyt. Tällä hetkellä käyn töissä ja...
  18. K

*~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

Iina päivä kerrallaa mennään! Olen yrittänyt mennä kuten SuukkoSuulle kirjoittaa; on turha murehtia etukäteen. No yritykseksi on jäänyt! Joskus hetkittäin osaan hiukan relata, useimmiten paniikki ja pelko on ympärivuorokautista. Tsemppiä! :heart: Itse olen muuten saanut täältä palstalta...
  19. K

*~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

Hyvää YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille, erityisesti kaikille teille joilla näihin aikoihin vaikeita päiviä. Meidän enkelin la oli 15.2., eli täälläkin itku aika herkässä. Ja tervetuloa uusille, ihanaa, että koko ajan väki lisääntyy ja tulee noita onnellisia loppuja (lue synnäreitä). Itsellä itku...

Yhteistyössä