Hakutulokset

1. V

vaikeat huutiskohteet

\ Silitä ja kuvaa esim. valkean maton päällä. :wave:
  2. V

vaikeat huutiskohteet

\ Minusta tuo tuntui kalliilta, mutta mulla ei ole hajuakaan Tupperin tuotteista. :ashamed:
  3. V

Te kaikki kenellä on pinnasänky!

Nyt tarttisin hieman mittausapuja. :wave: Meillä on muistaakseni Brion pinnasänky jossa laskettava laita ja kolmeen tasoon laitettava pohja.Alla pyörät ja lelulaatikko. Onko kellään tätä samaista sänkyä? Meidän sänky on vielä osissa kellarissa ja nyt pitäis ommella pinnasuoja eli tarttisin...
  4. V

Monesti olet ollut kihloissa/naimissa?

A.) 2 x kihloissa (toisen kanssa edelleen) B.) 1 x naimisissa (edelleen) :heart:
  5. V

Missä/miten sinulla meni lapsivedet?

\ Oliko sulla edelliset synnytykset helppoja/vaikeita? Mulla esikoisen synnytys todella vaikea ja siinä tehtiin vielä aikas paljon virheitä. :\| Nyt nämä jäytää mieltä oikein todenteolla ja pelottaa tuo kesän urakka...(synnytys)
  6. V

auttakaa :(

\ Jos sulla on 2 lasta niin ei palkasta mene edes tuota kolmatta osaa.Olikohan se jotain neljäsosa eli himpun vähemmän. Ulosoton sivuilta näät kaikki tulorajat ja määrät mitä pitää jäädä palkasta elämiseen. :) Soitat vaan sille uo-miehelle niin eiköhän siellä jotain järjesty! :wave:
  7. V

Missä/miten sinulla meni lapsivedet?

:) Täällä nyt rv 32+1 ja kauhukuvat lähestyvästä synnytyksestä valtaa mielen. :/ :ashamed: Esikoisesta puhkaistiin kalvot laitoksella joten siitä ei ole ns. normaalia kokemusta. Nyt mielenkiinnosta kyselen missä teillä on vedet menneet, varsinkin nämä "uhkakuvat" kaupassa ja yleisellä...
  8. V

mitä et seksissä koskaan tekis

Kaikki eläimet yms. sairaat jutut on poissuljettuja. :x Peräaukko jutuissa olen Tony halmeen kanssa samoilla linjoilla: exit only! Enkä nuolis ja työntäis sormiakaan sinne. Onneksi mieskin on sen verran fiksu että ei tykkää että paräaukkoonsa mitään tungettais. :heart:
  9. V

Sauva kysely naisilta

Mä en kyllä ymmärrä parisuhteessa dildoja tms. seksileluja. :\| Mutta ehkä siksi että niihin ei ole koskaan ollut tarvetta, mieheni on saanut tyydytettyä minut todellakin ilmankin. :p :p :p Mutta jokainen parisuhde on erilainen. :wave:
  10. V

Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?

Täällä 1-2 kertaa viikossa, joskus useamminkin. :p :heart: Nyt on ollut vähän harvempaa järkkyjen pahoinvointien takia. :( Niin, ja esikoinen 2,5-vuotias ja toinen tuloillaan. :)
  11. V

Huono vaimoko??

Ei tuossa ole mun mielestä mitään outoa.Jokainen tekee tyylillään ja teillä/sinulla on tämä tyyli.
  12. V

kihlajaiset

Mä en koskaan kuullut että kukaan viettää kihlajaisia. :ashamed: Kihlaushan on lupaus avioliitosta niin häitähän sitten juhlitaan. ;)

Yhteistyössä