Kuten nimimerkkinikin jo kertoo niin en voi muuta kuin onnitella teitä, jotka ovat onnistuneet säilyttämään "intonne". Tai toisaalta niinhän minäkin olen onnistunut tekemään, mutta valitettavasti kauniimpi osapuoli meillä on hieman passiivisempi. Siis hieman ja hieman??? Meilläkin seksiä harrastetaan ehkä noin kerran kuukaudessa ja itse alan olemaan näin kolmen vuoden hiljaisemman elon jälkeen kohta laitoshoidon tarpeessa.
Kertokaa arvon naiset, mitä miehenne tekevät pitääksenne parisuhteenne seksielämän niin virkeänä? Ja kertokaa hyvät herrat, kuinka te sen teette?
Suoraan sanottuna alan jo olemaan epätoivon partaalla. Asiasta ei meillä oikeastaan edes suostuta keskustelemaan vaan tuntuu siltä, että rakkaan puolisoni mielestä ongelmana meillä on minun liialliset halut, vaikka mielestäni ongelma on yhteinen. Nimitettäköön nyt sitä sitten vaikka seksuaalisten halujen kohtaamattomuudeksi.
Kun nyt eri vaihtoehtoja on tullut pohdittua niin voisihan sitä hankkia vaikka rakastajattaren tai käydä maksullisissa, mutta kun nuo seksuaaliset haluni kohdistuvat vain ja ainoastaan omaan rakkaaseen avovaimooni. Siispä olenkin jo vakavasti pohtinut kääntymistä ammattiauttajan puoleen, josko vaikka sieltä apua löytyisi. Jos ei muuta niin sitten jokin pilleri, joka veisi seksihalut aina kuukaudeksi ja palauttaisi ne tunniksi. Epäilenpä, että sellaista pilleriä ei vielä ole keksitty.
Nyt kun tässä olen jankannut seksistä, niin minun on pakko kuitenkin mainita, että en minä ole ainoastaan seksiä "vonkumassa", vaan muutenkin enemmän läheisyyttä ja hellyyttä ja enemmän aikaa toisillemme...