Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Tuskin ainoa
  • Ensimmäinen viesti
Tuskin ainoa
Olen tässä miettinyt, että onkohan kovin monella muulla pariskunnalla seksi, hellyys ja kaikenlainen fyysinen läheisyys vähentynyt perheenlisääntymisen seurauksena.

Kohta on vuosi lopuillaan ja meillä on seksiä harrastettu tänä vuonna toistaiseksi 10 kertaa, enkä usko että saldo tuosta enää kasvaa.

Joten onkohan tämä luonnollista, että kaksi uhmaikäistä lasta vie toisen osapuolen seksi/hellyys/läheisyys -halut tuohon pisteeseen?

On kait se luonnollista että pikkulapsiperheessä on toisinaan muuta mietittävää kuin seksi! Mikäli mahdollista minä usein nukun!!!!
Mutta kyllä meillä silti harrastetaan seksiä vähintään kerran kahdessa viikossa. Huomaan että olen paljon ärtyneempi, masentunut ja muutenkin pahalla päällä, ja miltei jo siitä tiedän et nyt on ollut liian pitkä tauko! Se kahden viikon tauko on ollut max.
Mutta mikäli molempi osapuoli on tyytyväinen niin sama se miten usein tai harvoin harrastaa seksiä.
Itse ehkä haluaisin useammin seksin sijaan vaan hellyyttä mutta jos miehen viereen menee makoilemaan kun lapset nukkuvat niin.... toisinaan sitten seksin sijaan nautinkin ehkä enäpi jälkitilasta ja -olosta kun vaan raukeina öllötetään möllötetään vierekkäin.

enää
Kaksi kertaa viikossa, kun ei oikein meikäläisellä ole haluja tämän mahan kans (rv35) enempään. Normaali olotila eli ei raskausaikana ehkä kaksi - viisi kertaa viikossa. Viides lapsi tulossa ja kaikki pieniä, eikä ne lapset siihen vaikuta meillä ollenkaan tai tietty sen verran ettei voi ihan mihin aikaan päivästä ja missä tahansa, vaan rajottuu yleensä makkarin puolelle.

Himokkaan vaimo
Meillä harrastetaan seksiä 5-9 krt/vk ja molemmat ollaan himokasta sorttia. B) Varsinkin miehestä tulee levoton, jos ei olla pariin päivään peittoja heiluteltu. Nyt loppuraskausaikanakin kummasti himot jylläävät ja mielikuvitus on sen mukainen. Alkuraskauden pahoinvointiaikana ei kylläkään tehnyt pätkääkään mieli.

Meidän liitossa seksillä on iso osuus kummankin hyvinvoinnissa...näin siis meillä, toisella ehkä toisin.

alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2006 klo 23:51 Himokkaan vaimo kirjoitti:
Meillä harrastetaan seksiä 5-9 krt/vk ja molemmat ollaan himokasta sorttia. B) Varsinkin miehestä tulee levoton, jos ei olla pariin päivään peittoja heiluteltu. Nyt loppuraskausaikanakin kummasti himot jylläävät ja mielikuvitus on sen mukainen. Alkuraskauden pahoinvointiaikana ei kylläkään tehnyt pätkääkään mieli.

Meidän liitossa seksillä on iso osuus kummankin hyvinvoinnissa...näin siis meillä, toisella ehkä toisin.

Mutta kuinka kauan olette seurustelleet?
Kyllä meilläkin oli pupuvaihe varmaan ekan vuoden,sitten laantu.

Himokkaan vaimo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2006 klo 23:58 alabama kirjoitti:
\

Ystävä kallis, ollaan oltu naimisissa 13 vuotta. Seksi nyt vain sattuu olemaan meille kummallekkin se tosi tärkeä juttu. Koemme toisemme yhä kiihottavina ja aina tulee se mahtava kipinä uudelleen ja uudelleen.

Varmaan osasyynä ovat täydellinen sitoutuminen ja uskollisuus toista kohtaan, mistä kumpuavat myös suuri rakkaus, kunnioitus ja arvostus. Ollaan myös koettu yhdessä hyvinkin hankalia asioita, jotka ovat entisestään lähentäneet.

Olen onnellinen nainen!

alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 00:51 Himokkaan vaimo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2006 klo 23:58 alabama kirjoitti:
\

Ystävä kallis, ollaan oltu naimisissa 13 vuotta. Seksi nyt vain sattuu olemaan meille kummallekkin se tosi tärkeä juttu. Koemme toisemme yhä kiihottavina ja aina tulee se mahtava kipinä uudelleen ja uudelleen.

Varmaan osasyynä ovat täydellinen sitoutuminen ja uskollisuus toista kohtaan, mistä kumpuavat myös suuri rakkaus, kunnioitus ja arvostus. Ollaan myös koettu yhdessä hyvinkin hankalia asioita, jotka ovat entisestään lähentäneet.

Olen onnellinen nainen!
Meidän suhteessamme pidämme tärkeimpänä rakkautta ja toisesta välittämisestä..Seksi ei ole lähelläkään ykkössijaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2006 klo 18:49 änäkäinen kirjoitti:
1...2 krt /vuosi
Yhtä "innokasta" touhuilu on meilläkin. Yksi syy on se, että lapset nukkuvat samassa huoneessa ja se häiritsee minua. Toinen, luultavasti suurempi syy on etten vaan halua. Läheisyys henkisellä tasolla puuttuu, silloin ei huvita fyysinenkään. Haluja sinänsä olisi, mutta ei mieheni kanssa. ( selvennykseksi sanottakoon, että muita miehiä ei kiikarissa ole)

\

Yök..

Casey
Miten niin yök? Mikäs sen ihanampaa kuin natinnollinen seksi oman rakkaan kanssa!
Meillä seksiä joka päivä, jos vain mahdollista, usein pari, kolme kertaa päivässä. Halut pilvissä jo kohta puolitoista vuotta, vaikka ennen tätä miestä kuvittelin, että olen totaalisen haluton.
Kun suhde on hyvällä pohjalla ja seksistä puhutaan avoimesti (kerrotaan toiselle, mikä tuntuu hyvältä ja mitä haluaisi kokeilla), eikä unohdeta huumoria, kukoistaa seksielämä taatusti. Ja tekee hyvää sielulle ja ruumiille!

Meillä tällä hetkellä miehen työn takia vain n.2 kertaa viikossa, ja kumpikin tahtoisi kyllä enemmän. \|O 5-9 kertaa ennen meilläkin ja se oli aika sopiva määrä. :p Kummallekkin seksi on aika tärkee osa suhdetta, yksissä oltu pian 3 vuotta. :heart:

\

Meinasin jo alkaa "räyhäämään" ja kysymään miten se muka on käytännössä mahdollista. Että oletteko työttömiä molemmat ja lapseton pariskunta. Onneksi luin kuitenkin uudestaan ja olikin 5-9 krt/vk eikä 5-9 krt / vrk niin kuin mä erehdyksisäni luin.

sortsi vaan :D

Kateudesta vihreänä
Kuten nimimerkkinikin jo kertoo niin en voi muuta kuin onnitella teitä, jotka ovat onnistuneet säilyttämään "intonne". Tai toisaalta niinhän minäkin olen onnistunut tekemään, mutta valitettavasti kauniimpi osapuoli meillä on hieman passiivisempi. Siis hieman ja hieman??? Meilläkin seksiä harrastetaan ehkä noin kerran kuukaudessa ja itse alan olemaan näin kolmen vuoden hiljaisemman elon jälkeen kohta laitoshoidon tarpeessa.

Kertokaa arvon naiset, mitä miehenne tekevät pitääksenne parisuhteenne seksielämän niin virkeänä? Ja kertokaa hyvät herrat, kuinka te sen teette?

Suoraan sanottuna alan jo olemaan epätoivon partaalla. Asiasta ei meillä oikeastaan edes suostuta keskustelemaan vaan tuntuu siltä, että rakkaan puolisoni mielestä ongelmana meillä on minun liialliset halut, vaikka mielestäni ongelma on yhteinen. Nimitettäköön nyt sitä sitten vaikka seksuaalisten halujen kohtaamattomuudeksi.

Kun nyt eri vaihtoehtoja on tullut pohdittua niin voisihan sitä hankkia vaikka rakastajattaren tai käydä maksullisissa, mutta kun nuo seksuaaliset haluni kohdistuvat vain ja ainoastaan omaan rakkaaseen avovaimooni. Siispä olenkin jo vakavasti pohtinut kääntymistä ammattiauttajan puoleen, josko vaikka sieltä apua löytyisi. Jos ei muuta niin sitten jokin pilleri, joka veisi seksihalut aina kuukaudeksi ja palauttaisi ne tunniksi. Epäilenpä, että sellaista pilleriä ei vielä ole keksitty.

Nyt kun tässä olen jankannut seksistä, niin minun on pakko kuitenkin mainita, että en minä ole ainoastaan seksiä "vonkumassa", vaan muutenkin enemmän läheisyyttä ja hellyyttä ja enemmän aikaa toisillemme...

Yhteistyössä