mitä et seksissä koskaan tekis

• Viestiketjun aloittaja vors
  • Ensimmäinen viesti
vors
mä en koskaan työntäis sormee peräaukkoon enkä haluu sellasta omaani. enkä tykkää eriteleikeistä. tai jotain kimppakivoja.

roolileikit olis jees mut mies ei tykkää. tai pieni rivouksien huutaminen. tai hiukan rajummat otteet.

alabama
No en ikinä harrastaisi ryhmäseksiä enkä mitään pissakakkaleikkejä.
Sitten on tietty nää eläin-ja lapsjutut mutta ei niitä nyt kukaan terve ihminen tee..hyi kamala.. :x

joo-o
en suostus minkäänlaiseen anaalisydemiin :x
enkä s&m, enkä ryhmikseen.
puhumattakaan pervoja eläin/kuolleisiin sekaantumisia jos niitä voi edes seksikisi kutsua- sairasta touhua :x

Joo, kaikki sairaat jutut on tietenkin YÖK mutta näistä mitä nyt joskus filmeissäkin on niin eriteleikit on myös todella YÖK. Mä en myöskään tunne minkäänlaista viehtymystä mihinkään SM-juttuihin. Nekin on siis yök.

Kaikki muut käy: ryhmäseksi, anaali, lelut, kaks naista, kaks miestä... Nam.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 18:06 HraHuu kirjoitti:
Ehdoton raja menee raiskauksessa, lapsissa,eläimissa ja amputaatioissa. Noille varsinkin kolmelle ensinmainitulle ryhmälle on oma paikka siellä saunan nurkalla.. :kieh:
Oikeeta puhetta! :D

Ei tuu kyllä mieleen mitään,mitä ei vois edes kertaa kokeilla... Tosin p.askaa en kyllä söis :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 23:20 vitviu kirjoitti:
\
Ehdoton raja menee raiskauksessa, lapsissa,eläimissa ja amputaatioissa. Noille varsinkin kolmelle ensinmainitulle ryhmälle on oma paikka siellä saunan nurkalla.. :kieh:

Ei tuu kyllä mieleen mitään,mitä ei vois edes kertaa kokeilla... Tosin p.askaa en kyllä söis :whistle:
ai mikset muka? :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 00:13 hä kirjoitti:
\
\

Menis hampaat rumasti ruskeiks :saint:

Kaikki eläimet yms. sairaat jutut on poissuljettuja. :x

Peräaukko jutuissa olen Tony halmeen kanssa samoilla linjoilla: exit only!
Enkä nuolis ja työntäis sormiakaan sinne.

Onneksi mieskin on sen verran fiksu että ei tykkää että paräaukkoonsa mitään tungettais. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 17:44 vors kirjoitti:
mä en koskaan työntäis sormee peräaukkoon enkä haluu sellasta omaani.
Anaaliseksi on aikasta ihanaa :p Minäkin sitä vuosia pelkäsin ja jännitin mutta kun oikea kumppani oli ja uskallettiin kokeilla niin......

Juu, kaikki nuo yllä mainitut yök-jutut jää minultakin väliin (erite yms.) mutta muutoin kyllä kokeilla voi kaikenlaista
:whistle:

miuz
Kusta tai p*skaa en suuhuni ottaisi. Enkä tietenkään tekis mitään oikeesti sairasta, mitä täs nyt on mainittu (tää nyt on varmaan ihan itsestään selvyys). ja öö... En pettäis. En tekis mitään mikä tuntuu sillä hetkellä pahalta.

Ei mul tuu oikein muuta mieleen =)

no mä en nyt jaksa luetella niitä kaikkia juttuja mikä on oikeasti ensinnäkin lainvastaista ja toisekseen vastenmielistä, Huu ne tuossa osin jo mainitsikin...
Mut itse en kiihotu pissa/kakkaleikeistä, fistauskaan ei innosta...mut siinäpä ne taitaa olla tai sit en ole vielä tietoinen jostain ällöstä jutusta :whistle:

rähmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 00:28 vitviu kirjoitti:
\
\
\

:LOL: :LOL: Ihanaa, päivän hörönaurut tuosta! :flower:

Vastaanpa sitten itsekin että en mul.kkua isompaa anna värkkiini työntää, enkä peräpuolelle mitään. Mieskään ei oo peräpuolen kannattajia joten munkaan ei tartte lipoa sitä reikää.
Kyllä seksiä voi ihan tyydyttävästi harrastaa ilman että tarttee mennä johonki ku.seksimisiin tai viiltelyihin.

\
HraHuuta täytyy kyllä peesata! Eikä kyllä nuo eritejututkaan oikein nappaa.

rähmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 15:31 rähmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 00:28 vitviu kirjoitti:
\
\
\

:LOL: :LOL: Ihanaa, päivän hörönaurut tuosta! :flower:

Vastaanpa sitten itsekin että en mul.kkua isompaa anna värkkiini työntää, enkä peräpuolelle mitään. Mieskään ei oo peräpuolen kannattajia joten munkaan ei tartte lipoa sitä reikää.
Kyllä seksiä voi ihan tyydyttävästi harrastaa ilman että tarttee mennä johonki ku.seksimisiin tai viiltelyihin.
Täytyy perua sanat tuosta anuksesta... :whistle: Never say never! Tässä oon pohdiskellu viimepäivinä omaa seksuaalisuuttani ja miten "tylsää" se oikeastaan on ollut lasten jälkeen. Ja ei se nyt niin tyydyttävää oo ollu mitä tosta aiemmasta tekstistäni vois päätellä...
Päätin että korjaan tilanteen, että tästälähtien olen avoimempi ja mielikuvituksellisempi. Ja kyllä on heti tuottanut tulosta! Olen itse aivan innostunut seksistä taas, ja olen kyllä valmis kokeilemaan taas asioita! Mies tosin pelkää että tää on joku ohimenevä vaihe ku vaimo on niin kiihkona koko ajan! Oon aivan äimänä iteki omasta halustani, mutta kai tuolla päässä napsahti jokin taas kohdalleen, mene ja tiedä. Toivottavasti ei ole ohimenevää, onhan tää halukkuus jotain ihanaa!

nainenon
P.aukkoon en antais laittaa...siis oksettavaa..iha sama jos laittais sinne mistä pissaki tulee...tyhmää jos ei kelpaa #&%?$!* ni sit menkööt panee jotai miestä per.aukkoon.. !!!

Yhteistyössä