Hakutulokset

1. K

Pino hysteerisille ruuan tarkkailijoille -kaikkiruokaiset älköön vaivautuko

Mulla ei jääny mieleen, mikä oli mahdollisuus saada siitä listeriaa, koska en ota sitä itse niin vakavasti.. Joku muu voisi muistaa.. mutta mausteen laittamisen jälkeen pitäis ruoka vielä kuumentaa hyvin = ei siis pastan päälle / salaattiin ennen tarjoilua.
  2. K

Lentis: Siellä joo saattoi olla jotain 3D-ultrasta. Tuosta lehden artikkelista sain kuvan, että kehoitus koskisi myös tavallista ultraa, mutta siinä siis puhuttiin todellakin useista kerroista raskauden aikana. Ja tämäkin siis vain siksi, koska asiaa ei ole tutkittu tarpeeksi. Tuskinpa niissä...
  3. K

Täällä on hyödyllistä tietoa ja kiva kun linkitetään myös noita "tutkimuksia". Itselläkin jää nyt salamit syömättä, mutta onneksi niitä en ole montaa palasta ehtinyt raskaana olessa syödäkään. Testeihin en nyt kuitenkaan niiden takia taida mennä. Hienoa, että täällä puhutaan asioista...
  4. K

Rankka pahoinvointi

Minulla ei pysynyt alussa vesikään aina sisällä. Pikku hiljaa aloin syödä vauvanruokaa, koska ne on niin neutraaleja. Kun ne pysyi sisällä, aloin myös syödä hiukan sipsejä ja karkkia (noi jälkimmäiset olivat lääkärin määräyksestä, jotta saisi edes vähän suolaa ja sokeria..) Siitä se pikku hiljaa...
  5. K

Onko Oululaisia odottajia, joilla LA vuonna 2009?

Täällä yksi lisää. Esikoista odotan ja LA 24.7. Ja lauantaina olisi tarkoitus lähteä katselemaan kestovaippoja.
  6. K

Pino alkuraskauden hermoilijoille

http://www.youtube.com/watch?v=N1uKCchuIjM
  7. K

Lentis, tämmöisen kuvan mäkin olen saanut. Mutta toki myöhemmillä viikoilla sen 3D:n ansiot kai tulee vielä paremmin esille, joten tekisivätkö siksi usein tuon rakenneultran 2D:nä.. Ja onhan se lompakollekin ystävällisempi (useimmat lienee sit tekevät sen tavallisena..)
  8. K

Mulla käytettiin 3D kuvaa jo alkuraskauden ultrassa, joten rakenneultra voidaan hyvinkin tehdä sillä!
  9. K

Onnea ultakuulumisista! Mä tilasin tänään joulukuun alkuun 3D ultran yksityiselle. Toivottavasti aika menee yhtä joutuin kuin viime viikkoinakin.. Viikonloppuna osteltiin hiukan vauvanvaatteita =). Mua ei ole täällä hirveästi viime aikoina näkynyt ja musta tuntuu, että käynnit tulee vähenemään...
  10. K

olis se saattanu alkaa toki ihmetellä jossain vaiheessa :laugh:
  11. K

Omasta navasta unohtui: tänään iski aamulla tunnepuuska - tuli ikävä noin 8 vuotta sitten kuollutta koiraa ;) Muutoin on tunteetkin pysyneet melko ailahtelemattomina (mitä nyt toki pienet vauvat saa sydämen läpättämään entistä enemmän)
  12. K

Ihania uutisia Kärppis! =) =) Mulle lääkäri sanoi kans viimeksi et kohdunsuu punoittaa, mut totesi samaan hengenvetoon, et se on täysin normaalia raskauden aikana. Hienoa, että syke kuului! Omaa napaa: täällä ehkä alkaa olla pahin olo pois. Välillä tulee vielä kaikki ulos, mutta muutoin...
  13. K

Tänään kuului mahanpäältä syke. 160-168 oli koko ajan. =) Ja viikkoja 11+6, joten kai se täytyy nyt töissä kertoa. Kaikki oli muutenkin normaalin näköistä ja nyt voi vaan odotella papan tuloksia. =)
  14. K

Miracle, kerta kaikkiaan mahtavaa nähdä sinua täällä. Olen odotellutkin, että milloin tulet tälle puolelle =) Omaa napaa: pahoinvointi on jo kohtuullista kunhan välttää esim. aamuisin jääkaapiin avaamista. Mies on siis saanut tehdä aamupalaleivät =) Lisäksi olen ajatellut alkaa boikotoida...
  15. K

Pahoitteluni Sinille ja voimia tuleviin päiviin!
  16. K

Jaiks!Paljonkohan mahtaa maksaa?Koiralle pitäs antaa tehosterokotus+mikrosiru+passi...

niin ja me käydään suht edukkaalla asemalla. Etelä-Suomessa hinnat lienee kalliimpia.
  17. K

Jaiks!Paljonkohan mahtaa maksaa?Koiralle pitäs antaa tehosterokotus+mikrosiru+passi...

riippuu täysin paikkakunnasta ja eläinlääkäriasemasta. Sanoisin, rokote 50 ? (riippuu minkäikäiselle koiralle ts. mikä rokote), siru 100 ? ja passi 20 ?. Voi olla että muistan väärin noi hinnat, mut suunnilleen jotain tommoista me maksettiin.
  18. K

Tuomenmarja :hug: :hug: :hug: :'( Finttu: mä hain samaan vaivaan apteekista lääkettä. En nyt muista nimeä. Maha oli nimittäin jo niin kipeä, etten pystynyt olemaan. Otin lääkettä kaksi kertaa ja se helpotti. Tänään (2 viikkoa edellisestä) otin taas hiukan ko. lääkettä. Mulla ei ne...
  19. K

Oulussa. Ja eipä se lääkäri sanonut kuin, että näillä viikoilla voi katsoa onko turvotusta. Sehän sit yhdistetään siihen verikokeeseen se tulos. No, en mä ainakaan ala tästä hermoilla. Pääasia et kaikki näytti normaalilta. Katsellaan jos sit käydään vielä rakenneultrassa yksityisellä.. Muutenkin...
  20. K

Ups, niinpä onkin.. :) Hyvä etten menny itseeni apteekkiin nolaamaan.. Neuvolassa oli käytössä aika vanha ultralaite. Tekivät vatsanpäältä. Kaikki oli kunnossa ja raskausviikoiksi vahvistettiin nyt 9+1. Pienet kädet ja jalat näkyi, iso pää. Sydän sykki ja siellä se pikkuinen liikuskeli. Ei...

Yhteistyössä