Hakutulokset

1. K

Pino alkuraskauden hermoilijoille

Hienoa, voidaan yhdessä kehittää uusia psykologian teorioita :laugh: Mä rakastan kans kirjoja. Varsinkin nuorempana tuli ahmittua useampi yössä. Omalle lapselle haluan lukea iltasadut suomeksi ja mies saa tehdä saman englanniksi. Nyt tämä lähtee sohvalle odotteleen, et mies tekis ruoan. :D...
  2. K

Plussalennon masunkasvattajat

Kiitos. =)
  3. K

ripuli in my mouth.. voi raasua =)
  4. K

Pienillä lapsilla toi on varmasti tosi yleistä. Mutta luulis jo kouluikäisten (?) tietävän, mitä kieltä milloinkin puhuu. Mä voisin taas ollakin samaa mieltä tuosta emotiojutusta. Tunteet on tosi tärkeä juttu lapsen kasvaessa ja kehittyessä. Mutta toisaalta mun miehen äiti puhui hänelle...
  5. K

Plussalennon masunkasvattajat

Lentis, saako tänne tulla matkustajaksi? Vai täytyykö soluttautua salaa mukaan ;) ?
  6. K

Lentis, mää ainakin käyn gynellä, joka on erikoistunut ultriin. Mutta kyllä täällä käydään tavallisillakin gyneillä (esim. sillä omalla, tutulla, jolla käy aina) Tosi mielenkiintoista kuulla, että täällä on näin kansainvälistä porukkaa. Ja kiva kuulla hyviä kokemuksia. En usko, että ketään...
  7. K

Taas heitti kaiken mustaksi. Sorry.
  8. K

[/b]Lentoemo[b] Tuo kielten sekoittaminen tietyssä iässä on normaalia. Lapsien oppiessa sanoja ovat emootiot tärkeitä. (esim. kissa-sana voidaan oppia, kun ollaan suomenkielisessä mummolassa. näin ollen lapsi kutsuisi kissaa yleensä suomenkielen sanalla..). Tämä sekoittaminen loppuu kuitenkin...
  9. K

lentoemo, mitä mä oon opiskellu, niin kaksikieliset lapset kehittyvät kielellisesti yhtä nopeasti kuin muutkin. Heillä on siis sama sanamäärä kuin muillakin samanikäisillä, se on ainoastaan jakaantunut kahteen kieleen. Juu, sen maan kieli, missä ollaan, on varmasti alussa vahvempi, mutta jos...
  10. K

Täällähän on ollu vilskettä. =) Itsestäni voisin kertoa vielä sen verran, että ikää minulla on 26, miehellä 36. Ja esikoinen luvassa. Mä tein ekan testin yksin, mutta kun mies tuli kotia, en osannu peitellä asiaa. Mulla oli kuulemma kyyneliä silmissä - itse en edes huomannut. Varmistukset...

Yhteistyössä