Hakutulokset

1. K

Pino alkuraskauden hermoilijoille

http://www.biovita.fi/suomi/index.html ja ei muuta kuin kalanmaksaöljyä syömään.. Ihanan ristiriitaisia muuten kaikki ohjeet - meillä neuvolassa saadussa listassa melkein kaikki kalat on enemmän tai vähemmän pannassa.. Tunnin päästä np-ultraan!!! =)
  2. K

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091143 Tuolla joku mainitsee myös viikon 9.. =)
  3. K

Lentis, kyllä me ihan laskettiin siitä oviksesta siellä neuvolassa ja sen mukaan antoi mulle ajan! =) Eli tietävät mun tilanteen ja mäkin vielä varmistin sen siinä silloin, et ottihan se sen huomioon. Niin ja löysin äsken lähetteen, jossa lukee: 9+0 - 11+6. Toi lähete on labraan (samalla kun...
  4. K

Loppuviikko saikkua ja jos ei ruoka ala pysyä sisällä, niin tiputuksella "uhkailivat".. no, nyt on ainakin muutama minttukarkki, sipsi ja leipä sisällä.. vettä olen kans yrittäny juoda. Meille sanottiin, että 9 viikolla voi tehdä tuon seulonnan. Mulla on silloin 9+2 oletetusta ovulaatiosta...
  5. K

Huomenta kaikille. Täällä palattiin töihin. Mutta taidan samantien käydä hakemassa saikkua. Keskiviikkona alkoi pahoinvointi ja se vaan on pahentunut. Mikään ei enää pysy sisällä (paitsi onneksi vesi!)... Meillä oli viime torstaina neuvola. nt-ultra 23. päivä. Kat ja Bitzuvus 8+0
  6. K

Alx :hug: :hug: :hug: :'(
  7. K

Kiitos, kiitos. Ihanaahan tämä on. Tänään iski sit se kaipaamani pahaolo kesken suihkun. Hyi he..... Ei se niin mieltänostavaa ollutkaan rynnätä suihkusta pöntön ääreen... :laugh: Tarkoitus olisi mennä naapurille grillaamaan.. mitähän mä saatan syödä.
  8. K

Ihanaa Sunnuntaityttö!! :heart: :heart: :heart: Toivottavasti saadaan lisää näitä uutisia. Me käytiin silloin maanantaina lääkärissä. Sanoi, että vuoto loppunut täysin ja kohtu näyttää normaalilta alkuraskauden kohdulta. Mahan päältä sai "haamu" sykkeen, mutta ei voinut olla täysin varma...
  9. K

Hei kaikille! Tännehän on kertynyt tekstiä. Itse aloitin loman, joten olen taustaillut melko lailla. Lomaa vain viikko kylläkin.. Huomenna olisi se lääkäri. Jännittää. Olen yrittänyt keksiä muuta tekemistä, ja niinpä aloin kutoa vauvan nuttua ;) Vuotoa ei oikeastaan enää ole ollut, ihan vaan...
  10. K

Ihana tuo meidän neuvola. Varasivat mulle maanantaille lääkärille ajan. Saapahan varmistuksen. Aamun jälkeen ei ole onneksi enää vuotanut. Jos jo vähän uskaltaisi mahan vihlonnan seasta hymyilläkin :)
  11. K

Naurettavaa, mutta mua suorastaan pelottaa

Tee ilmoitus jo nyt poliisille. Tiedä vaikka olisivat kulleet hänestä ennenkin.
  12. K

Kiitos uusioäippä. Toivotaan parasta. Sormet ja jalat ristiin =)
  13. K

Punainen veri loppui sen vessassakäynnin jälkeen, mutta nyt tulee aikalailla ruskeaa vuotoa ja alavatsaa juilii ikävästi. Ei auta kuin odottaa ja katsoa :/ Onneksi mies niin ihana. Tsemppas kovasti aamulla kun olin saanut itkuni itkettyä. Lentis, ONNEA ultrakuulumisista!! =) :heart: Alx...
  14. K

Voi ei Dada :'( :hug: :hug: :hug: Mulla alkoi vuoto nyt aamulla. Tuli pönttöön kirkasta verta vähän ja jonkun verran sit vielä pyyhkiessä. Olo on sanoinkuvailettoman srullinen. :'(
  15. K

Ihanaa Tuomis! Toivottavasti et välitä lyhenteestä.. On se vaan niin häkellyttävää nähdä se pikku sydän pomppivan! Toivottavasti muilta tulee pian samanlaisia terveisiä! =)
  16. K

~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Hei tällekin puolelle! Tulin vaan pikaisesti lähettelmään teille ++++++++++++++++++++++ tuulia. =) Meillä oli varhaisultra tänään. Oikeassa paikassa pikkuinen, sydän sykkii ja kaikki oli ok. LA 17.2., mutta sen mun myöhäisen oviksen takia todennäköisesti viikon myöhemmin. Myös sikiön koko...
  17. K

Omaa napaa pikaisesti. Tänään oli varhaisultra. Siellä oli pikkuinen ihan oikeassa paikassa ja sydän sykki! =) Kaikki näyttöi olevan ok. LA 17.2., mutta todennäköisesti menee tuosta noin viikon eteenpäin, koska ovuloin viikon "myöhässä". Ihana olo nyt. Illalla mennään ulos syömään tämän...
  18. K

Näin viime yönä unta, että odotin kaksosia. Unessa selitin jollekin puolitutulle naiselle asiasta ja hän sanoi, että niin odottaa hänkin. Unessa oli paljon meidän kavereita myös, mutta tuota naista en tuntenut niin hyvin. Tänä aamuna sain kuulla mieheltäni, että hänen kaverin tyttöystävä...
  19. K

Plussalennon masunkasvattajat

Ihana kuulla, et muillakin tunteita vatsassa. Mä jo huolestuin, kun muutaman kerran heräsin yölläkin siihen, et kävi NIIN kipeesti hetken. Nyt niihin on jo tottunut ja huolestun, jos niitä ei kuulu tarpeeksi usein ;) Mut nyt :wave:
  20. K

Ai niin, meillä mies on viime aikoina oppinut lisää suomea puhuessaan meidän koirille ... vielä ei onneksi ole alkanut kuulua murinaa - siis miehen puolelta :laugh:

Yhteistyössä