Hakutulokset

1. P

Tarviiko välikausihaalaria OIKEESTI?

ei meilläkään niin sanottua välikausi pukua ole ihan perus ulkopuvut mitä voi kesällä käyttää jos on viileämpää mutta ite laitan niiden alle flease puvut jos tarve vaatii vauvana käytin välikausi pukua mutta en enää kun kävelevät ja jos laittaa normi ulkovaatteiden päälle kuravaatteet niin...
  2. P

Tytölle etunimi hakusessa??

helmi helena, henna helena, iina helena, kiia helena, =)
  3. P

aika äkkiä tähän aamukahviinkin jää riippuvaiseks..*turhis*

tota vois kyl itekkin koittaa=) onko tupakin lopettamiseen jotain hyviä konsteja? =)
  4. P

aika äkkiä tähän aamukahviinkin jää riippuvaiseks..*turhis*

juu samaten oon koukus ei lähe päiväkäyntiin jos ei saa aamukahvetta=) ja mun tapauksaessa aamu tupakkia =)
  5. P

Nyt on sit "pentu" haettu ja...

ja sit on nöffi sivut mistä voi saada hyviä vinkkejä=) just tollaseen pitkään turkkiin=)
  6. P

kyl itekki käytettiin perus sanomalehteä ja tolu oli sitten puhdistukseen=)
  7. P

iik en oo ikinä kuullukaan et noin koiria pestään kyl meil on jätkäl omat shamppoot vaikka on lyhyt karvanen B)
  8. P

jos haluaa sijoittaa rahaa koiran pissa alusiin niin faunataressa myydään sellasia jänniä pennun pissa alunen joka imee pissan että hajun itseensä=) mutta onnea uuteen tulokkaasen otse nautin kun oma vaavi on ollut jo 3 kk sisäsiisti=)
  9. P

O asiaa??

nyt vaan opettelee kikka kolmosia itelläni sama juttu mut jos käytän yht kikka kolmosta niin saan pienimuotoisen O :D toi ei oo muuten kivaa kun ei tule :'(
  10. P

kikkakuppi

täh?
  11. P

Villin seksin vaara: penismurtuma

villin seksin vaara oli 7 vuot sit nyt sais vaan hjaaveilla et olis villii :D
  12. P

Kissa ASiAA ja vähän koirakin

kissat kyl tottuu ikänsä puolesta mut jos koira ei oo ollu kissojenkaa tekemisis ni toivotan onnea :D
  13. P

selluliitti

oon joskus kokeillu mut enpä oikeen tiedä sitten niiden tehoa :whistle:
  14. P

grilli kioskeja helsingissä?

nuo paikat ei oikein sano mitään. tarttis olla lähellä pitäjänmäkeä. :$
  15. P

grilli kioskeja helsingissä?

no niin kertokaa ihmiset et missä täällä päin maailmaa eli helsingissä on jotain nakkikioskeja ku ei tunneta aluetta kunnolla :D
  16. P

Vesirokosta

ai teillä oli semmoinen olisin ilomielin halunnu kuopuksenkaa poiketa vähän halailemassa teitä :D tässä meinaan on metsästyksessä tuo vesirokko :)
  17. P

Oliskohan se kolmas lapsi ihan katastrofi?

itekkin oon pohtinut samaa asiaa mutta iso este tekijä on että pelkään kuollakseni synnytystä niin haaveeksi jääpi tai no katotaan 10 vuoden päästä kun mulla ainakin aikaa on ku täytän vasta 23 ja lapsilla on ikää 5 ja 2 niin ehtiipä tässä pohtia :D
  18. P

Synnytys lähellä??

jos maha on pinkee niin kannattaa seurailla itekkin jännään että lähteekö kaverini synnyttämään ensiyönä:)
  19. P

eläinlääkäriä laskulla helsingin suunnalla

kertokaa viisaammat et onko hesan seudul jotain elänlääkäriä missä pääsis laskul käymään? Ku meil on koiral korvatulehdus.
  20. P

eläinlääkäriä laskulla helsingin suunnalla

kertokaa viisaammat et onko hesan seudul jotain elänlääkäriä missä pääsis laskul käymään? Ku meil on koiral korvatulehdus.

Yhteistyössä