Nyt on sit "pentu" haettu ja...

pentu on ihana mietiskelijä, kattelee ihmeissään tätä meidän perheen menoa,

Ensimmäisenä joutui pyykkiin,kun haisi niin pahalla.. oli käyny ennen meille lähtöään jätepaikalla mutkan,

Eilisiltä kannettu sisään ja ulos. Pihasta ei liiku mihinkään. On kyllä tehny joka kerralla jotain tohon pihaan.
Yön jäliltä koko asunto lainehti pissaa :D Aamun ulkoilussa kannoin ulos,mutta itse tuli sisään.. Kylläkin tosi varovasti liikkuu. Ei oo raukalla tainnu olla pantaa ja hihnaa aikasemmin...
Noo ehkä me jo parin viikon päästä lenkkeillään :heart:

Niin ja toinen koiramme on tosi pettynyt,ku tää uus tulokas ei leiki sen kans yhtään,murisee vaan. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Ihan parissa päivässäkin saattaa muutos tapahtua ku hajut tulee tutuiksi. Onnea uudesta perheenjäsenestä :flower:
Niin ja on muutosta tullut jo eilisestä :heart: Hyvä siittä tulee.
Nyt ku mä sain pään käyntiin kupilla kahvia,ni eihän tuo oikeestaan arka olekkaan vaan sellai varauksellinen =)

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Ihan parissa päivässäkin saattaa muutos tapahtua ku hajut tulee tutuiksi. Onnea uudesta perheenjäsenestä :flower:
Niin ja on muutosta tullut jo eilisestä :heart: Hyvä siittä tulee.
Nyt ku mä sain pään käyntiin kupilla kahvia,ni eihän tuo oikeestaan arka olekkaan vaan sellai varauksellinen =)
Hieno juttu :D
Nyt vaan runsaasti hyviä kokemuksia keräämään niin se varauksellisuuskin siitä vähenee

oisko kellään suositella hyvää koirashampoota? toinen koira on tosi pitkäkarvanen ja turkki huopaantuu helposti. Tää mitä nyt on,ni tuntuu ku sil ei ois mitään vaikutusta mihinkään.. varsinkaan hajuun.

Mä oon omani pessy ihan erittäin hienolla suomalaisella shamppolla (ihmisille), mut mun koirilla on lyhyt karva.
Joo, mä kävin eläinkaupassa ja siellä oikein asiantunteva myyjä suositteli tätä,parinkymmenen euron putelia ja jes, ei tosiaan mitään vaikutusta... No kurat kyl lähti,mut koira tuoksu edelleen ihan ulolle.. Kurat lähtee kyl tosiaan sil pelkällä vedelläin.

Mä oon omani pessy ihan erittäin hienolla suomalaisella shamppolla (ihmisille), mut mun koirilla on lyhyt karva.
Niitähän on hoitoainetaki,jos ekaks pesasis ja sit laittas hoitoaineen hetkeks- Eiks noista ihmisten shamppoista oo koirille haittaa? Ku oon joskus kuullu jostain ettei sais missään nimessä pestä niillä.. nyt en kyl muista mikä siin oli syynä :D

jos haluaa sijoittaa rahaa koiran pissa alusiin niin faunataressa myydään sellasia jänniä pennun pissa alunen joka imee pissan että hajun itseensä=) mutta onnea uuteen tulokkaasen otse nautin kun oma vaavi on ollut jo 3 kk sisäsiisti=)

Borkku
Niitähän on hoitoainetaki,jos ekaks pesasis ja sit laittas hoitoaineen hetkeks- Eiks noista ihmisten shamppoista oo koirille haittaa? Ku oon joskus kuullu jostain ettei sais missään nimessä pestä niillä.. nyt en kyl muista mikä siin oli syynä :D
Jotkut ei oo hyväks koiran iholle sen tiän, mut tota mä oon käyttäny jo dobbereillaniki, eikä niille oo mitään tullu. *koputtaa puuta* Ihmisten hoitoainetta en kyl uskalla suositella, jos niissä kuitenki on joku juttu mikä ei koirille sopeis, mut jos käytät niin älä ainaka hankaa sitä ihoon asti koiralla ja ton shampoonki mä laimennan valmiiks ja sit sienellä kastelen koiran sillä laimennuksella.

o
terva shamppoo on hyvä koirien pesuaine..vaik ei ihmisten shamppoita suositella..takaan että lähtee ulon ym hajut ja kaikenlisäks terva ei tuoksu pahalle joidenkin mielstä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:
jos haluaa sijoittaa rahaa koiran pissa alusiin niin faunataressa myydään sellasia jänniä pennun pissa alunen joka imee pissan että hajun itseensä=) mutta onnea uuteen tulokkaasen otse nautin kun oma vaavi on ollut jo 3 kk sisäsiisti=)
oon joo nähny niitä,mut en kyl taida sijottaa sellaseen. Luutusämpäri kloriitilla saa riittää. No meillä toi vanhempi koira oppi vasta lähempänä yhtä vuotta sisäsiistiks... Luulen et koska meillä oli silloin narttukoira Pitkähoitolaisena,ni se vaikutti siihen,koska melkein heti ku narttu lähti kotiinsa,loppui sisälle pissailu.

En vain jaksa uskoa et kahta kertaa menis niin pitkäs opettelu :D ttai varmaan toivon,no ei ois enää ku 6kk jäljellä =)

Borkku
ehkä mä käyn jossain toisessa eläinkaupassa tai taidanki etsiytyä jollekkin partacollie foorumille apuja kyseleen =)
Kysy ihmeessä partisfoorumilta, saat varmaan parhaat vinkit sieltä turkin osalta ainaki

Yhteistyössä