aika äkkiä tähän aamukahviinkin jää riippuvaiseks..*turhis*

mä olen kohta 28v ja en ikinä juonut kahvia aiemmin, ennenkuin sain sit tän toisen lapsen ja aloin aamuisin väkipakolla juomaan kahvia että silmät aukeis.
No, nyt sitte kyllä huomaa, että täähän on aamun paras hetki ja maistuukin ihan hyvälle jne jne :xmas:
ja ei enää riitä ees yks kuppi. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Kyllä jää koukkuun, ja koitappas yhtäkkiä olla ilman sitä aamukahvia... Ei onnistukaan :D
mä jo hypistelin eilen kaupassa sellaista kestosuodatinpussiakin, kun mietin että jos joskus noi suodatinpussit loppuu eikä muista ostaa uusia, niin...
mut en ostanu viel sellasta.
oli kyllä muuten ihan uus tuote mulle tollanenkin.

Se kestosuodatin on hyvä, jos jaksat pestä joka käytön jälkeen kunnolla. Pelkkä huuhtelu ei riitä. Tai no, ainakin meillä sai roskis tuomion, kun isäntä ei pessy, ja keitti sen makusen kahvin sit, ettei sitä juonu hullukaan :x

Mut voihan se olla kaapissa hätätilanteita varten, ei ainakaan paniikki iske jos kertakäyttöset loppuu.. Mut talouspaperista saa taiteltua hätävara suodatinpussin suht helposti ;)

stoori
Riippuvuus juuri siihen yhteen kupilliseen kahvia aamulla on tosi vahva juttu! Sen jälkeen juodut kupilliset eivät enää maistu yhtä nautinnollisilta kuin se ensimmäinen. Olen yrittänyt vähentää kahvinjuontia närästyksen vuoksi. Aamukahveista en halua luopua. Suurin järkytys taitaa olla suodatinkahvin loppuminen, pikakahvit ovat pahoja ekä tee korvaa kahvia. Jos on näin ikävästi käynyt, menen vaikka huoltsikalle työmatkalla sen kupillisen takia, jollen töihin asti jaksa odottaa. aika ärsyttävää sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:
juu samaten oon koukus
ei lähe päiväkäyntiin jos ei saa aamukahvetta=) ja mun tapauksaessa aamu tupakkia =)
mä olen onneks päässyt aikanaan jo tupakasta eroon.
tosin kyl vieläkin kun kevätaurinko alkaa oikee lämmittää partsia, niin tekis mieli mennä istuu ja vetästä nautinnolliset savut siinä lämmössä.

:wave: jos ei syystä tai toisesta saa aamulla kahvia,niin päivä on pilalla :whistle: ei auta vaikka jois myöhemmin aamupvästä kupin kaks..se kahvi vaan kuuluu saada viimestään puol tuntia heräämisestä..ai,miten niin addikti :snotty:

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:wave: jos ei syystä tai toisesta saa aamulla kahvia,niin päivä on pilalla :whistle: ei auta vaikka jois myöhemmin aamupvästä kupin kaks..se kahvi vaan kuuluu saada viimestään puol tuntia heräämisestä..ai,miten niin addikti :snotty:
joo ja mihinkään ei voi lähteä jos ei oo saanu sitä kahvia..
turha kysyäkkään mitään vaikeeta sitä ennen :whistle:
ja se pitää saada juoda keskeytyksettä..jos se kerkee mene kylmäksi se eka..

:xmas:

vieras
Minä vaihdoin ihan yllättäen vihreään teehen. Se piristää yhtä paljon kuin kahvi, eikä minulla ollut mitään vaikeuksia siirtää kahviaddiktiota siihen. Lisäksi sitä voi juoda vaikka pannullisen eikä tule närästystä tai pahaa oloa, joka liiasta kahvista voi tulla. Vatsajuttujen ja närästyksen takia vaihdoinkin. Niin ja lisäksi se poistaa nestettä. Tulipa mainospuhe :)

Yhteistyössä