Hakutulokset

1. T

G: Taikamukit

Erittäin turha ostos! Ostin jotta neiti vois itse harjoitella...mutta ei siitä jaksa imea edes AIKUINEN,ja jos venttiilin poistaa niin tulee paljon kerralla! Ainun muki taitaa olla...
  2. T

Haloo!!! Onko tällainen KELAnkohtelu mahdollista!!!

Juu meilläkin kohta muutto vuokra-asunnosta omaan,ja toiselle paikkakunnalle. Todella tarkkaan laskettiin ja selviteltiin ensin että pärjätäänkö ja saako Kelasta tukea. Kyseinen laitos on niin syvältä systeemeineen ja virkailijoineen,että olisin ikionnellinen kun ei tarttis siellä asioida...
  3. T

putkiremontti

Paljonko tuli maksamaan ja kuinka vanha talo? Olemme ostamassa -70 luvun kerrostalokolmiota johon ei ole tehty ko. remonttia. Kyselin tarkasti kyllä onko tulossa tai muuta,muttei kuulemma aihettakaan vielä ole :whistle: Asunto oli kiva ja edullinen kuitenkin ja itse pääsemme vähän...
  4. T

Missä vauvanne nukkuu?

Meillä tyttö 8,5kk enkä voisi kuvitella edes laittaa omaan huoneeseen, samoista syistä kuin monet äidit. Olen niin huono uninen,että turhaa menisi aikaa toisessa huoneessa ravaamiseen,nykyään tyttö välillä tuttia kaipailee,aamuyö syönti ollut poissa n.viikon :) Mutta tosiaan en itse nukahda...
  5. T

Lahdesta(Metsäkangas) seuraa..

Täällä kaksi tyttöä,äiti 24v ja neiti 8kk kaipailee seuraa,hyvinkin usein. Tylsiä päiviä löytyy,mies vie auton töihin eikä täältä muuten kuin vanuilla pääse... Niemessä asustellaan. Kaikki tuttavat asuvat niin kaukana nelliska2@hotmail.com
  6. T

Heinähiput 2006

Heippa! Mekin tänne kuulumme vaikkei usein kirjoitella,laiskuutta :ashamed: On se jännää seurata saman ikäisten lasten kasvua ja kehitystä,kuinka eri tahtiin kaikki tapahtuu... Toisen lapsi jo seisoo tuen avulla,ja meillä vielä jalat niin spaghettia,kaksi viikkoa on ryöminyt neiti,ja 10.päivä...
  7. T

Uusia kavereita Lahden/Hollolan seudulta kaivataan

Täällä pian 24v. äiti sekä 7kk tyttönen.Lahdessa asutaan ja päivisin olemme aika jumissa kotona koska mies on töissä Hollolassa,ainoan automme kanssa :laugh:
  8. T

jälleenmyyjät+verotus

Jälleenmyyjänä minua todella ärsyttääkin juuri se että pitää ilmoitella,vielä en ole toiminut niin kauan mutta toukokuuhun mennessä pitää ilmoitus tehdä. Jälleenmyyn Tupperwarea sekä PartyLitea. TW:ssa ei tarvita y-tunnusta,PL:ssa vaaditaan jotta saan palkan,molemmissa on sama vuosiraja se 8500...
  9. T

Haluaisitko emännöidä kutsut?

Tai oletko kiinnostunut tuotteista? Nuori äiti ja 7kk tyttö Lahdesta kyselee. Toimin sekä- Tupperware että PartyLite-konsulttina. Jos kiinnostuit voit laittaa s-postia: nelliska2@hotmail.com
  10. T

Tuet/raha

Itse valmistuin 2.6.06 ja äitiysloma alkoi 5.6.06 Koska olin saanut vain opintotukea sain äippärahaakin minimin,15,50e/päivä,jokainen äiti on oikeutettu vähintään tohon minimiin. (Jos ehtii taas olla työttömänä valmistumisen jälkeen hetken ennen äippälomaa,päiväraha on hiukan suurempi koska se...
  11. T

äidit -80-83 tampere/03 seutu

Heippa! Me asumme 03-alueella,mutta Lahdessa,juttuseuraksi ehkä käymme ;) Tyttömme on pian 7kk...ainokaisemme.
  12. T

Miten pian section jälkeen

Reilu viikko meni mulla että menin saunaan...tikit pois ma17.7,enkä saanut mennä vielä la22.7.saunaan. Joka terkka tietenkin sanoo erilailla...
  13. T

Miten pian section jälkeen

Reilu viikko meni mulla että menin saunaan...tikit pois ma17.7,enkä saanut mennä vielä la22.7.saunaan. Joka terkka tietenkin sanoo erilailla...
  14. T

Millä nimellä kutsutte lastanne/lapsianne?

Meidän neiti on Jenna,mutta enemmän tulee kutsuttua "jenskuksi". Ja lisäksi kaikki kullat,prinsessat jne...
  15. T

perätila?

Meidän neiti viihtyi perätilassa loppuun asti, neuvolakortin merkinnät perätilasta kertoo että maaliskuusta asti oli pt:ssa (neiti syntyi 10.7). Kääntöä yritettiin muttei hiki päässä,lääkäri totesi että tiukassa on, leikkaukseen. PHKS:ssa ei ensimmäistä lasta anneta syntyä pt:ssa, mielellään...
  16. T

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Unohdin jo välillä edellisen kirjoittajan lapsen nimen... Eemu- nimi itselleni aivan uusi, siksi hieman erikoinen, Eelis on oikein söpö nimi. Nämä nimet kuitenkin sointuvat hyvin toisiinsa.
  17. T

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

\ Meidän prinsessamme,tänään 8vk, sai nimekseen Jenna Emilia :heart
  18. T

korvike maidoista

Tutteli on vahvempaa, voi käydä joidenkin masulle. Nan käy osalle paremmin.
  19. T

-06 SYNTYNEET

Tyttö, 10.7.2006. Painoi 3044g, pituutta oli 47cm. Syntyi keisarinleikkauksella rv:lla 39+6.
  20. T

Niistäjät...

Hei! Meidänkin vauvalle tuli nuha ja neuvolasta neuvottiin ostamaan Näsfrida,juuri se letku jolla imetään, niistäjä on surkea. Lisäksi ostin keittosuolatippoja,joita tiputtelen nenään ennen imua koska räkä on aika paksua. Letku maksoi 10e ja risat, tipat 4e ja risat, apteekista saa.

Yhteistyössä