Hakutulokset

1. L

Synnytyksestä 4 päivää, kertokaa nyt onko tää normaalia??

Luulenpa että on normaalia :/ Mulle tuli vaan kaksi tikkiä ja siltikin oli paikat tosi kipeänä. Sun synnytyksestä on kulunut niin vähän aikaa vasta! Mä suihkutin lämpimällä vedellä joka kerta pissan/kakan jälkeen, välttääkseni bakteerit ja tikkien tulehtumiset. Mulla sitten ongelma ei ollutkaan...
  2. L

Kesäkuun kullanmurut , se on meidän kuukausi <3

Heippa kaikki! Ja onnea vauvaantuneille!!! Täällä vielä odotellaan omaa nyyttiä, laskettuun aikaan vielä n. viikko, joten kärsivällisenä yritän pysyä.. ainakin siihen asti. :) Sitten voi alkaa jännittää kunnolla! Mitään suppareita ym ei ole, joten en oikeastaan edes odota hirveästi mitään...
  3. L

Kun maha ei kasva

Mulla alkoi näkyä kunnolla vasta reilusti puolenvälin jälkeen, eikä tuo vieläkään mikään jätti ole ja nyt rv 38. Mullakin taaksepäin kallistunut kohtu. Ja melkein nelikiloista vauvaa povataan :) Mutta mäkin kyllä uskon että se kohta sieltä pongahtaa vähän esiin!
  4. L

Kesäkuun kullanmurut , se on meidän kuukausi <3

HEIPSELIS! Minskulle suuren suuret onnittelut, ihana nyytti siellä :heart: Ja kiva että meni synnytys nopeasti, vaikkakin varmaan loppu hieman kiroillessa :) Joosukalla On varmaan sitten jo vauveli pian sylissä, tsemppiä sinne koitokseen!!! Mary-Jane Höh, mites se kaveri noin on...
  5. L

**** kesäkuun kullanmurut toukokuussa ****

Harhis Voi miten ihana Eemeli :heart: Oon niin onnellinen teidän puolesta!
  6. L

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

Vaniljainen Onnea tyttölupauksesta!!! Ihanaa :heart: Ja pääasia, että kaikki oli pienellä hyvin! Mulla heittää aavistukset ihan häränpyllyä täällä, joka toinen päivä on poikaolo ja joka toinen tyttöolo :) Noh, kohtahan sen näkee! Tulin vaan vaklaamaan sun kuulumisia :heart: Lily & 33+3
  7. L

**** kesäkuun kullanmurut toukokuussa ****

Kiitos mmilia08, multa unohtu täysin tää uusi pino :)
  8. L

**Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

Jee, toukokuu!! Mun pitääkin tehdä meille uusi pino pian! Halinappi Voi, ikävää :( Mikäs vointi siellä? Lily & 32+2
  9. L

Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

NeliApina Moi!!! Sullahan on synnytys tässä ihan käsillä!! Hienoa :) Mulla on mennyt kaikki hyvin, oon selvinnyt ilman mitään pahempia oireita tai vaivoja. Musta tuntuu taas että aika vaan matelee, taitaa johtua tästä esikoisen odotuksesta kun on niin malttamaton :D Kohtahan mä pääsen lukemaan...
  10. L

Harhaanjohtaja Eikä, apua miten hienoa!!! Niin ihanaa että kaikki meni niin hyvin!! Onnea paljon vanhemmille :heart:
  11. L

haippa1 Hui, miten pelästytti varmaan.. Toivottavasti vauva pysyy masussa vielä ainakin hetken aikaa, vaikka kyllähän noilla viikoilla on varmasti jo ihan hyvän kokoinenkin. Sullahan oli joskus siitä etisestä istukasta huolta, vai muistanko väärin?
  12. L

Hiustenvärjäyksestä Mä käyn laittamassa vaaleita raitoja n. 2-3 kk:n välein ja en oo huomannut mitään eroa. Uutta tukkaa kasvaa tohon päälakeen, varmaan varastoon jos sit imetysaikana sitä putoaa.. Apua! Mun kampaaja sanoi, et hän ei oo ikinä nähnyt mitään muutosta väreissä vaikka nainen...
  13. L

Harhis OOOOH ihanaa :heart: Teillä siis vointi hyvä?
  14. L

Ai niin, onhan mulla pari sellasta kietaisupaitaa, jossa on hihoissa sellaset "huput", jotka voi kääntää raapimistumpuiksi. Kätevää :)
  15. L

Heips kaikki! Vauvan liikkeistä mmilia Mulle kävi eilen niin, et vauva melskas koko aamun, ja sit yhtäkkiä oli hiljaista melkein koko päivän!! Olin ihan paskana, join mehua, söin suklaata, mut ei muuta ku pari vaimeeta liikahdusta. Tuli hirveä huoli, mut sit alko myöhään illalla taas pieni...
  16. L

haippa1 Ehkä sun varuiksi kannattaisi soittaa synnärille tms huomenna? Mielenrauhan takia? Oliko teillä se seksikielto vielä, ettei liittyisi mitenkään limakalvoihin? Yritä nyt lepäillä ja olla touhuumatta liikaa tiistaihin asti ainakin :hug:
  17. L

Täällä poksutaan 29+0! Täälläkin on siivottu aamu, ja kello on vasta puol 11 täällä ja mulla on jo nälkä :D Pitää nyt kiukuttaa lounasaikaan asti.. Nukkumisesta Vaikka mä en oo töissä niin yritän pysyä miehen kanssa samassa rytmissä, mennään sänkyyn yleensä joskus klo 23 maissa, luetaan...
  18. L

Harhaanjohtaja Ihania uutisia!!! Kunnon sisukas pakkaus teillä :) Mihin asti poika joutuu olemaan sairaalassa, onko ollut puhetta? Onko se lasketun ajan tienoille jos kaikki menee hyvin? Olen niin onnellinen teidän puolesta että hän on noin vahva :heart:
  19. L

Paljon teillä paino noussu? :)

Nyt 28+4 ja painoa tullut n. 9 kg. Ei kyllä näy muualla kuin mahassa ja tisseissä. Lähtö BMI 21. :)
  20. L

sannikki No tietysti tuut vaan mukaan :) Ihan hölmöähän sellanen olis jos jonkun riidan takia pitäisi lopettaa kirjoittaminen! Niinkuin haippa sanoi, oli ja meni! Tervetuloa takaisin! :) haippa1 Näin löydät kerhon: Ylhäällä Keskustelu- palkin alla on vaihtoehtoja, ohjeet/blogit/kerhot/ jne...

Yhteistyössä