Hakutulokset

1. S

mikää saa miehen pettämään

Mulla oli suhde mieheen, joka oli pettänyt KAIKKIA edellisiä naisystäviään. Viimeisin, ex-aviovaimo, ei taida tietää pettämisistä vieläkään. Niistä pahin oli, kun tämä äijä oli pettänyt sillä välin, kun nainen oli ollut synnytyssairaalassa. Oksettava tyyppi! Tämä kaikki valkeni mulle vasta...
  2. S

Emma BMX matkarattaat??

Nuo on ihan surkeat! Älä vaan sorru niihin, ne on kaikista halvoista matkarattaista huonoimmat varmasti! Renkaat ei pyöri kunnolla vaan laahaa sivuttain, ne nitisee ja on tosi huonot työntää. Hanki ennemmin gracon tai carenan, alle satasen saa niitäkin ja paljon parempia.
  3. S

travalle vaattet

Laita travallelle sähköpostia ja kysy, uskoisin että voivat kattoo koneelta ja ilmoittaa sulle minne sitä on toimitettu.
  4. S

Panther Junior tai I'coo -kokemuksia

Vielä sellasta Peak 4 -vaunuista, et onkohan ne hirveen raskaat työntää, kun painoa on aikalailla? Mahtavat sitten ainakin olla tukevat. Kuinka paljon tuo vaunujen paino ylipäänsä tuntuu tuolla liikenteessä, kun niitä lykkii?
  5. S

Kiitti avuista! Meilläkin mietinnässä näiden kahden lisäksi vielä Hartan, mutta oikeastaan ollaan se jo hylätty ku vaikuttaa kömpelöimmältä...Nyt niitä I'coon yhdistelmiä (vuoden 2006 värit) saa puoleen hintaan monessakin paikassa. Esim. vauvatar.fi myy niitä nyt halvemmalla. Tampereella siihen...
  6. S

Mietitään Panther Junior Dynamic Plus -yhdistelmiä tai I'coon Peak 4 -yhdistelmiä. Onko kenelläkään kokemuksia näistä?
  7. S

Teini-ikäiset etälapset

Täsmälleen samaa mieltä kuin Tuuli! Olet/olette itse tehneet tilanteen tuollaiseksi. Minunkin miehelläni on 15 v tytär joka tulee meille joka 2. viikonloppu + lomat. Mutta elämä on silloin ihan samaa kuin muinakin päivinä, ei mitään erikoisruokia tai -tekemisiä. Meillä ainakin joutuu...
  8. S

Kankaat?

\ Mun täytyy kyl peesata tätä. Mä pitäisin itte selvyytenä että Brion vaunutarvikkeita kysytään Brio-jälleenmyyjältä, Emmaljunga-tarvikkeita Emmaljunga-myyjältä ja niin edelleen, eikö tuo nyt oo ihan selviö!
  9. S

ketä uskoa turvaistuin asiassa?

\ "Kiva" kuulla että meitä on enemmänkin! Meillekkään ei Lastentarvikkeessa suostuttu Britaxia esittelemään vaan myyjä yritti aivopestä koko ajan Gracon Cosmicsiin!! Vaikka miten tehtiin selväksi ettei se meitä kiinnosta niin koko ajan yritti kääntää puheen takaisin siihen. Rivien väleistä...

Yhteistyössä