Oletko katkera vai mikä on? Mitä se sinulle kuuluu, jos joku täällä kankaista tai ihan mistä tahansa kyselee? Elä omaa elämääsi, jos sinulla sellainen on. Tiedoksi myös, että ainakin näin kesällä erikoisliikkeissä voi saada erittäin epäammattitaitoista palvelua. Näin sanon kokemuksesta.Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 09:48 vieras kirjoitti:Ovatko kaikki suomalaiset jo niin nettikauppojen lumoissa, etteivät ole kuulleet, että useimmilla aloilla on erikoisliikkeitä, jotka myyvät vaikkapa varaosia ja tarvikkeita asiantuntemuksella alansa tuotteisiin. Eikö todella Brioa myyvä jällenmyyjä ole se oikea paikka, josta näitä kankaita pitää kysellä.
Anteeeksi jos nyt loukkaan kysyjää, mutta näillä keskustelupalstoilla on vastaavia kysymyksiä joka päivä. Jotenkin avuttomuus ja ajattelukyvyttömyys on vallannut ihmiset. Ihmiset ilmeisisesti ostavat netistä tuotteet ja useimmat nettikaupathan eivät hoida minkäänlaista jälkipalvelua. Ainakaan yhdenkään lastentarvikealan nettikaupan kotisivuilta en ole löytänyt mainintaa varaosien myynnistä tai huoltopalveluista. Ilmeisesti pyrkivät myymään kertakäyttötuotteita.
Nettisukuspolvi on sitten aivan avuton, jos jotain menee rikki. Eivät edes tiedä mistä etsiä apua.
Mun täytyy kyl peesata tätä. Mä pitäisin itte selvyytenä että Brion vaunutarvikkeita kysytään Brio-jälleenmyyjältä, Emmaljunga-tarvikkeita Emmaljunga-myyjältä ja niin edelleen, eikö tuo nyt oo ihan selviö!Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2006 klo 09:48 vieras kirjoitti:Ovatko kaikki suomalaiset jo niin nettikauppojen lumoissa, etteivät ole kuulleet, että useimmilla aloilla on erikoisliikkeitä, jotka myyvät vaikkapa varaosia ja tarvikkeita asiantuntemuksella alansa tuotteisiin. Eikö todella Brioa myyvä jällenmyyjä ole se oikea paikka, josta näitä kankaita pitää kysellä.
Anteeeksi jos nyt loukkaan kysyjää, mutta näillä keskustelupalstoilla on vastaavia kysymyksiä joka päivä. Jotenkin avuttomuus ja ajattelukyvyttömyys on vallannut ihmiset. Ihmiset ilmeisisesti ostavat netistä tuotteet ja useimmat nettikaupathan eivät hoida minkäänlaista jälkipalvelua. Ainakaan yhdenkään lastentarvikealan nettikaupan kotisivuilta en ole löytänyt mainintaa varaosien myynnistä tai huoltopalveluista. Ilmeisesti pyrkivät myymään kertakäyttötuotteita.
Nettisukuspolvi on sitten aivan avuton, jos jotain menee rikki. Eivät edes tiedä mistä etsiä apua.