Hakutulokset

1. Adalemina

Kakskymppiset yrittäjät 2011

Hyvää syntymäpäivää, Epa-88! :) :flower:
  2. Adalemina

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT KESKIVIIKKO 15.6. Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa Kp 31 -> PisaraSadetta....kp74/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi PieniRosa:.........kp57/28...............20v.........yk2...........1.lapsi...
  3. Adalemina

Miten nopeasti toisen lapsen synnytyksestä yleensä pääse kotiin?

Esikoisesta olin sairaalassa 5 pitkää päivää. Kakkosen kohdalla 2 päivää. Olisivat päästäneet lysyn kautta melkein heti, mutta ei olisi ollut järkeä ajaa edestakaisin tuota matkaa tarkastukseen. Pari päivää meni kuin siivillä verrattuna esikoisen viiteen päivään, joka oli siellä normikäytäntö...
  4. Adalemina

**** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

Onnea Whisky Peat! :) :flower:
  5. Adalemina

PieniRosa: Plussaisia tuulia testaukseen lähettelen :) Mitä kuuluu PisaraSadetta, Nomppeli ja villabikinit :) ON: Täällä on vuotopäivät ohi eli uusin, kirkkain mielin toiseen yrityskiertoon :)
  6. Adalemina

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT MAANANTAI 13.6. Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa Kp 31 -> PisaraSadetta....kp72/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi PieniRosa:.........kp55/28...............20v.........yk2...........1.lapsi...
  7. Adalemina

Oulun seudun kuumeilijat!

Hei ja tervetuloa kaikille uusille :wave: Pahoittelut, että olen ollut niin kiireinen, että lista taas vaan venyy ja päivityksiä ei näy :) Lupaan laittaa listan ajantasalle tänään! :saint:
  8. Adalemina

Ensiksikin pahoitteluni, etten ole ehtinyt päivittämään listaa! :) Viimeiset pari päivää olen ollut niin kiireinen, etten vaan yksinkertaisesti ole jaksanut illasta istua koneelle työpäivän jälkeen. Kuulostaa hyvältä PieniRosa ja tervetuloa :) Lisäsin sinut PieniRosa ??-listaan vielä...
  9. Adalemina

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT LAUANTAI 11.6. Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa Kp 31 -> PisaraSadetta....kp70/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi Nomppeli..........kp 48/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi...

Yhteistyössä