Hakutulokset

1. S

Milloin 3v uhma/ kiukuttelu helpottaa???

Meillä esikoisen uhma alkoi parivuotiaana pikkuveikan synnyttyä ja jatkuu edelleen ja neiti täyttää syksyllä viisi... On kyllä vähän helpottanut, ehkä puolitoista vuotta sitten oli pahimmillaan. Enää ei päivittäin tule raivareita (jotka on tosi rankkoja!) mutta sellaista kiukuttelua ja...
  2. S

Tallinna

kokeiles googlettaa, laita sinne googlen hakuun että etsi sivuja Virosta. Hakusanaksi Avon. Mä vuosi sitte haeskelin Bionin tuotteita googlen kautta kun käväisin Pärnussa ja Tallinnassa. Muutama liike löytyi mikä myi. Sähköpostilla kysyin yhdestä liikkeestä hintoja ja sieltä vastasikin aika...
  3. S

Kokemuksia määrittelemättömästä majoituksesta?

Lisäys vielä. Yksi tuttavaperhe on tehny lasten kanssa useampia jokerimatkoja ja on aina menny hyvin ja ollu hyvä hotelli. En sitte toisaalta tiedä laittaisko ne lapsiperhettä tosi huonoon paikkaan.. Onhan se pieni seikkailu... Äskeinen oli siis täysin mun henkilökohtainen mielipide. Itse...
  4. S

Kokemuksia määrittelemättömästä majoituksesta?

Kerran olen ollut miehen kanssa ns. matkajokerilla. Tiedettiin vaan, että matkakohde oli Gran Canaria ja vasta siellä lentokentällä tiedettiin, että päästää Puerto Ricoon minne haluttiinkiin. Monet "joutu" Las Palmasiin, mä en olis halunnu niin isoon kaupunkiin. Hotelli selvisi vasta kun bussi...
  5. S

ei jaksa

Taas tuli toivoton olo ton uhmaisen tytön (vajaa 5) kanssa. Monta päivää menikin taas hyvin, raivareita oli vähän ja mä olen jaksanut ne ja ollut rauhallinen enkä ole menettänyt hermoja. Tänään taas meni pinna ja tuli taas karjuttua tytölle ja käyttäydyin tosi lapsellisesti. Nyt itkettää...
  6. S

Onko kukaan ollut nazarin matkalla Turkissa?

Meillä on ollut aina omat vaipat mukana. Ei ole tuhraantunu aikaa vaippojen etsimiseen. Ja jos menette Planet Pegasokseen, niin siinä ei kyllä lähellä ole mitään isompaa kaupunkia. Pikkukylä on parin kilsan päässä mut yhtenä päivänä pikaisesti käytiin siellä kävelemässä eikä tuolloin nähty...
  7. S

pyöräily

Koko perhe käyttää kypärää. itse olen käyttänyt 15 vuotta. Ostin ensimmäisen kypärän kolaroituani pyörällä kolmannen kerran. Kaksi kertaa auto ajoi eteen, joten minussa ei ollut vikaa. Sehän siinä onkin, vaikka kuinka olet varovainen niin joku voi tulla päälle. Kolmannen kerran törmäsin toiseen...
  8. S

MIKÄ ROMAHDUTTAISI MAAILMASI?

Jos läheisien kuolemaa ja omaa vakavaa sairautta ei lasketa, niin kamalin mielikuva mulla on sellainen, että lähtisin jonkun kaverin kanssa viettämään railakasta iltaa, tulisi otettua liikaa, muisti menisi ja aamulla heräisin putkasta ja mulle kerrottaisiin, että olen tappanut jonkun tai vielä...
  9. S

Estoril

Kiinnostaisi sellainen pitkä viikonloppu Portugalin Estorilissa. Onko kukaan käynyt? Kokemuksia? Mitä kautta tilasitte matkan? Katsoin, että Finnairilta sais halvimmat liput ja hotellin tilaisi muuta kautta.
  10. S

Jos annan vinkkejä vaikka meidän muksut ei enää noin pieniä ole mutta kaksi kertaa ollaan alle vuoden ikäisten kanssa matkattu... Anteeksi mutta nyt en muista oliko siellä puuroa aamuksi, meillä kun nuo muksut syö muroja. Vedenkeittomahdollisuutta ei huoneessa ollut koska siellä oli vain...
  11. S

Konisaatio, onko kukaan käynyt?

Onko kokemuksia, onkohan mulla syytä suureen huoleen..? Aloitin tuonne terveys-puolelle jo ketjun.. :( :( :'(
  12. S

Konisaatioon, onkohan syytä isompaan huoleen?

olen käynyt neljänä peräkkäisenä vuotena kolposskopiassa. Mulla on solumuutoksia jotka ainakin viime vuonna olivat hyvälaatuisia. Papa on ollu I-III, viimeisin papa luokkaa I. Nyt kävin taas otattamassa koepalat ennen juhannusta ja gyne antoi heinäkuun puoleenväliin soittoajan jolloin...
  13. S

Mä en jaksa enää...

Miten menee? Kyllä mulla taas tänään tuli mieleen, että onko tossa lapsessa jotain vikaa, milloin noi raivarit menee ohi? Tyttö syksyllä 5 v ja rumba jatkuu. Tänäänkin tuli kolme raivaria ja ihan älyttömistä syistä. Ja sitte se jankkaus. Mitä ihmettä mä sille teen?? Kun esim. tänään äitini...
  14. S

Maitoallergisen taaperon kanssa matkaan

MInkä ikäinen muksusi on? Me ollaan matkusteltu nyt 4,5- ja 2,5-vuotiaiden lasten kanssa kolme kertaa etelässä. Lapsillamme ei ole mitää allergioita joten ei sillä tavalla ole tarvinnut varoa. Kun olivat pienempiä, tuttelit kulkivat mukana mutta kun tutteliaika on ollut ohi, niin en ole...
  15. S

Planet Pegasoksessa on varmaan touhua 10- ja 8-vuotiaille. Meillä on sen verran pienemmät lapset, että vesiliukumäet, merenranta ja uima-altaat riitti. Mutta olihan siellä jotain keilailujuttuja ja se lastenkerho. Kyllähän siellä vaihtelua oli niissä lämpimissä safkoissa. Salaateissakin...
  16. S

Oltiin Pegasos Resortissa (se keskimmäinen hotelli) viime syksynä. Suosittelen lämpimästi, aivan mahtava paikka. Ruokaa ja juomaa riitti ja ne allasalueet oli vailla vertaa ja valinnanvaraa riitti. Silloin lokakuun alussa ce pegasos club oli jo suljettu mut eipä haitannu kun royalin ja resortin...
  17. S

Onko täällä puutarhaihmisiä?

Angervot on aika nopeakasvuisia ja tyytyvät vähään. Norjanangervosta tykkään eniten, se on upea kukkiessaan, harmi vain kun kukinta on niin alkukesästä ja kestää vähän aikaa. Sitten mulla on rusopajuangervoa, äidiltä otin taimia enkä tehnyt edes mitään pohjavalmisteluja vaan kaivoin vain...
  18. S

Mikä biisi ja esittäjä, ai että kun ärsyttäää :(

Anna Hanskin biisi, olisko ihan Luokkakuva
  19. S

Mitä joitte?

Mitä joitte silloin 18-kesäisinä ravintoloissa? Mä äsken telkusta näin siiderimainoksen ja oikein havahduin ja kysyin mieheltäni, että sillo ku oltii nuoria, niin eihän silloin ollu siideriä? Mä en kyllä muista että nuorena olis siideriä ollu pahemmin, joku hämärä mielikuva mulla on...
  20. S

Lievä masennus ja luontaistuote lääkkeet/ Onko apua?

E-epa. Eli kalaöljyä. Mitään haittaa ei pitäisi olla, päinvastoin. Ja tuota on sen verran tutkittu ja on tutkimuksia että vaikuttais masennuksen hoitoon. Mulla pari vuotta sitten oli synnytyksen jälkeistä masennusta. Juuri mielialanvaihteluja, ärtymistä, itkuisuutta, ahdistusta. Lopuksi...

Yhteistyössä