Hakutulokset

1. S

Äitiyspäivärahasta - lasketaanko edellisen päivärahan mukaan, jos...

Laskettu aika pitää olla ennenkuin nuorimmaisin täyttää kolme. Vaikka syntyisi etuajassa, ei muuta tilannetta. Vaikka laskettu aika olis sama päivä kuin nuorimmaisen syntymäpäivä on niin ei auta. Eli laskettu aika pitää olla ennenkuin nuorin täyttää kolme. Eli sun kohdalla ei voida...
  2. S

Osittaisesta hoitovapaasta tietäviä?

Osittaista hoitovapaata voi työsopimuslain perusteella pitää sinne toisen luokan kouluvuoden päättymiseen saakka eli 31.7 saakka. Työnantajalla voi olla mahdollisuus evätä osittainen hoitovapaa, mikäli siihen on erityisen painavia syitä. Kehoitan yleensä asiakkaita ottaa yhteyttä liittoon jos...
  3. S

Pakastettavia ruokia - vinkkejä?

Kertokaapa hyviä vinkkejä sellaisista ruuista, joita voi tehdä ison satsin ja pistää osan pakkaseen. Vois viikonloppuisin kokkailla... Jotain keittoja? Peruna taitaa vaan mennä pahaksi pakkasessa?
  4. S

auttakaa mitä teen

Kai tuo on normaalia. Meillä lapset 4,5 v ja 2,5 v ja molemmilla on kausia jolloin eivät syö. TAi ainakin tuntuu siltä. Vuosi sitten stressasin hirveästi tytön syömisen takia kun tuntui, ettei syö mitään. Neuvolassa käyrät näytti kuitenkin aivan keskitasoa eli oli pituus/paino ihan...
  5. S

Mä en jaksa enää...

Meillä mies on pitkäpinnaisempi mutta joskus hänkin hermostuu tytön kiukutteluun. Mulle toistaa vähä väliä, että pitäs yrittää pitää pinna ja anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ym ym.. Mä tossa viikonloppuna mietin tosissani ja muistelin omaa lapsuuttani. Mies sanoo että...
  6. S

Marraskuun 2005 lapsoset pinoon

Meillä ei ihan marraskuisia mutta kai joukkoon mahtuu? 29.10.2005 syntynyt poika. Meillä ei ole puhetta juurikaan, omaa kieltä mutta nyt on n. kuukauden sisällä alkanut yrittää enemmän muodostaa sanoja ja tänään mm. tuli eka kertaa "aku ankka" ja "sisään". Kirjaimet kyllä osaa kaikki kun...
  7. S

Mä en jaksa enää...

:hug: Kaikille kohtalotovereille
  8. S

Mä en jaksa enää...

:'( :'( Meillä esikoisella (tytöllä ) uhma alkanut kahden vuoden iässä ja nyt neiti on 4,5 v ja uhma on kestänyt tähän saakka. Tammikuussa tuntui eka kertaa yli kahtee vuoteen, että jokohan alkaisi helpottaa niin ei.. Nyt mä vasta masennuin kun luin, että 5-6 vuoden iässä on uusi uhma. Eikö...
  9. S

Panacod+migreeni, onko hyvä?

Kyllä mulla auttaa jos ottaa heti ensi oireiden tullessa, joko yksi tai kaksi. Mulle tulee niistä pöhnäinen olo joten kamalan mielelläni en söisi. Jos migreeni pääsee päälle ei auta panacodikaan. Mä sain vuosi sitte reseptin Maxalt Rabitab-lääkkeisiin ja muutaman kerran olen ottanu jo...
  10. S

Hulluko????

Mulla oli sama juttu. Pinna oli äärettömän tiukalla ja mielialat vaihteli suunnattomasti! Saatoin olla suunnattoman onnellinen ja kymmenen minuutin päästä ihan raivona ja kaikki meni päin peetä. Sitte mulla alkoi mennä niin säännönmukaisesti, että kaksi päivää oli hyvää ja sitte tiesi jo...
  11. S

Vanhat mainokset - mitä muistat?

Tää on hyvä!!!! http://www.youtube.com/watch?v=UyRy3VDhmiY&feature=related
  12. S

Aukeaako? http://www.youtube.com/watch?v=pMmTq5p6ohs&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=JEUsMEbjNUE&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=4Y33USZvK2Q&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=U4wNl3tgTXc&feature=related...
  13. S

Ai niin ja popsi-nakkimainos jossa oli kans Kinnunen. Montaks söit? Yheksän!
  14. S

Susu maistuu ihan niinkuin pusu jonka antaa paras ystävä. Sinäkö se oot, niin monen vuoden jälkeen muistatko mua? Jos et sä soita.... (mikä mainos se muuten oli, joku Tele kans vai?) Illodin! Ja suoritamme suukokeen (vai mikä se oli) ja sitte se Kinnunen pussas sitä naista Mut...
  15. S

SUOMESSA LENTÄMÄLLÄ LIIKKUNEET APUA!

mä olettaisin että ehkäpä näillä reittilennoilla ei olekaan lapsialennuksia kuten etelänmatkois? Mäkin laskeskelin lippujen hintoja kesäksi kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle niin eroa neljän aikuisen hintaa ei ollu ku joku viiskymppiä :o Vaikka siihen piti syöttää se lasten lukumäärä...
  16. S

SUOMESSA LENTÄMÄLLÄ LIIKKUNEET APUA!

Mä olen parit Roviksen liput ostanu osoitteesta: www.vertaa.fi. finnairin sivuilta löydät varmaa vastausta tohon lasten matkusteluu
  17. S

Poliitikoista

Tossa tuli taas lukaistua päivän lööpit... Hoh hoijaa, eikö noilla lehdillä olisi parempia jutun aiheita... :o Mut sitte alko jo vähän naurattaa.. hei miettikääpä miten turvallisissa käsissä ollaan kun meidän kaikkien yhteisiä asioita on päättämässä mm. Vanhanen, Kanerva, Karpela...
  18. S

Kolmenkympin kriisi

Kyllä mulla oli jonkinasteinen kolmenkympin kriisi. Mulla se alko 28-vuotiaana. Muut kaverit kun meni naimisiin ja alko hommailee lapsia niin mä aloin miettiä mun parisuhdetta. Olin tuolloin serustellu 8 vuotta josta 6 vuotta avoliitossa ja kihloissa. sitte 29- vuotiaana pitkällisen jahkailun...
  19. S

Millä herkuttelet?

Kunnon pippuripihvi on kyllä hyvää! Kohta mies käy muuten paistaa... Ja uunissa on toista herkkua: pekonipapuja (papuja joiden ympärille kääritty pekonisiivu).. Pikkuherkuista mitä telkkarin ääressä nakertaa niin tällä hetkellä on in Valion Vanilla suklaa-vanukas ja sit suolaisista...
  20. S

kuukautismigreeni

Mulla on kai tota kuukautismigreeniä kun tuppaa iskee juuri menkkojen alkaessa... Mä olen napannu heti jotain särkylääkettä vaikka pari buranaa kun alkaa tuntua oireita niin usein saa sillä kuriin. Aina ei onnistu kun monta kertaa se särky alkaa yöllä ja aamulla onkin sitten päällä ja silloin...

Yhteistyössä