Hakutulokset

1. P

5 ,1/2 uhma että ku on ihanaa!!!

siis että noi uhma ikäiset NEIDIT on ihania siis jestas minkä sodan saa pystyyn pelkästä huoneen siivouksesta ku pyytää että huh meitsi repii koht lettiään kun män hermo :kieh: Sori tää tunteen purkaus :D
  2. P

Ihanaa! Mies lähti hakemaan meille pitsat...

ihanaa en mä ainakaan kade oo :laugh: oih toi kuulostaa liian ihanalta ainakin täl hetkel ku taistelen 5 vee uhmaikäisenkaa huoneen siivouksesta just ennen ku tuli neiti tarhasta niin olin aikasemman läävän siivonnu meni vaan 45 min *prkl* :laugh:
  3. P

Annatteko aina vauvakuumeelle periksi?

en todellakaan ainut vauvvakuume mil annan on periks joten kuten koskee koira vauvoja :D mulla on enemmänki semmoinen kuume :laugh:
  4. P

G: Paljonko tililläsi on tällä hetkellä rahaa?

no mulla on huiketa 210 kiitos lapsin lisän mutta ens viikolla tulee rahaa taas=) eilen oli viel 0,39c
  5. P

Harmitti, vaikka turha juttu onkin

mut jos kyseinen ihminen ei ymmärrä et se äidin syli on maailman turvallisin paikka pienelle ihmiselle ja sitä ei tädit sedät eikä kukaan pysty korvaamaan ite pidän 2 vanhaani ja myös 5 vanhaani sylissä koska se on hellyyden soitus ja lapsi vaistoaa siitä jo kuinka paljon häntä rakastetaan =)
  6. P

Harmitti, vaikka turha juttu onkin

toi on tutun kuulosta mulle kans valitetaan ku kuosus on niin kiinni äidissään mut likka on 2 ja puol ja ollu 2-3 kertaa yökylässä ja muuten vallan minunkaa niin ei ihme ja ite tykkään ku tyttö on omalla tapaa kiinni ei se ainakaan haittaa=)
  7. P

Ymmärtääkö kaikki ihmiset ennen esikoisen syntymää, että se vauva TOSIAAN heräilee yöllä ja

kojo mulla kans on 2 vee uhmis ja sit on jee jee 5 vee uhmis ja 10 kk koira mil on joku uhmaikä eli kaikki kerralla prkl :laugh:
  8. P

iida nimen historia???

kiitos :)
  9. P

Ymmärtääkö kaikki ihmiset ennen esikoisen syntymää, että se vauva TOSIAAN heräilee yöllä ja

toi on totta kyl ne vauvvat on ihania vaikka ne huutaa mut jumas kekka ku ne tulee uhma ikään mitä kestää huomattavasti pidempään...
  10. P

iida nimen historia???

tietäiskö kukaan ku esikoisen nimi on jemina ja se tarkottaa raamatussa kyyhkystä mut iidaa en oo löytänyt :/
  11. P

LÖYTYYKÖ KELTÄÄN KOULUPÖYTÄÄ

kiitos kiitos :hug:
  12. P

LÖYTYYKÖ KELTÄÄN KOULUPÖYTÄÄ oon ilmotuksen pistänyt otetaan vastaan osioon ku tarvetta olis koulupöydälle tulevalle eskarille ja otan vastaan/odtan pöydän jos jollain on edullisesti!!! :attn: :attn: :attn: nosto!!!!!
  13. P

ootteko jostain ihan sika kaukaata?
  14. P

helsingissä
  15. P

oon ilmotuksen pistänyt otetaan vastaan osioon ku tarvetta olis koulupöydälle tulevalle eskarille ja otan vastaan/odtan pöydän jos jollain on edullisesti!!! :attn: :attn: :attn:
  16. P

G:Lasten sairastaminen (alle 3 v)

mulla 2 vee neiti alotti silmätulehduksella heti laitokselta päästyään sit on ollu 2 vai 3 keuhkoputkentulehdusta ja visiin 10 korvatulehdusta ja tietty nämä perus nuha-kuume jutut :'(
  17. P

Mikä mahatauti haisee suussa ja ulosteessa tosi pahalle?

ihanaa meil säästyttiin rotanvirukselta kun pistin 140e menee ja hain reseptillä sen rokotuksen :D
  18. P

Mitä te teette vauvan kanssa kun se on hereillä?

ite aikoinani hölötin ja helistintä heilutin :D
  19. P

G: Vaivaako jo ikäkysymykset, kuinka monta Tenaa sinulla (verrattuna lapseesi) menee kuukaudessa?

3 kun kuivaksi opetellaan mut jos ollaan liikenteessä tai kyläilyllä mis ei oo pottaa niin 6-7
  20. P

käykö anoppisi aamu- vai iltapaskalla?

ei oo tullu kysyttyy pitäiskö joskus kysästä muuten :laugh: :laugh:

Yhteistyössä