G: Paljonko tililläsi on tällä hetkellä rahaa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
Pakko oli harmautua kun muuten saa kakkaa niskaan, mutta käyttötilillä on n. 2000, toisella käyttötilillä 2500, säästötilillä 28000.
Miks sais kakkaa niskaan jos on rahaa? en kyl ymmärrä. eikös se ole jokaisen tavoite että ei tarvis elää kädestä suuhun? Hienoahan se on että siihen pystyy.

hautaan sitä ei mukaan saa
Alkuperäinen kirjoittaja v:
että aina muka noilla harmailla on huikeita summia tilillä? :D
Itse harmaana ketjuun kirjoittaneena voin sanoa, että mulla on kymppitonni toisella tilillä ja reilu tonni toisella tilillä. Miksi valehtelisin tällaiseen ketjuun harmaanakaan tämän asian? Mielenkiintoinen ketju. Sitä en ymmärrä miten jollakin voi olla joku 40000 ihan vaan säästöjä?

tämä harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja hautaan sitä ei mukaan saa:
Itse harmaana ketjuun kirjoittaneena voin sanoa, että mulla on kymppitonni toisella tilillä ja reilu tonni toisella tilillä. Miksi valehtelisin tällaiseen ketjuun harmaanakaan tämän asian? Mielenkiintoinen ketju. Sitä en ymmärrä miten jollakin voi olla joku 40000 ihan vaan säästöjä?
Kyllä mullakin oli (todellakin imperfektissä) silloin, kun säästin omaa asuntoa varten. Kyllähän sitä kertyi, kun oli motivaatiota. Nyt ei enää ole, nyt on vaan lainaa :LOL: :sniff:

Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
Aika käsittämätöntä että perheellisillä ihmisillä, joilla on (pieniä) lapsia, on tilillä lähes poikkeuksetta alle 100 euroa!!! Millä te elätte ja lapsenne ruokitte? Omalla tilillä ei ole euroaikana ollut alle 2000e ikinä! Aina täytyy olla pahanpäivän varalle.
Kotihoidontuki ja lapsilisä tulee ja menee... Ei niistä kuule säästöön jää. Miehen tilillä on toki rahaa enempi, vaikka lomautettuna tällä hetkellä onkin. Sieltä maksellaan suurin osa laskuista. Mä maksan vaan omat laskuni ja pojan vaatteet sekä kauppareissut.

Eilen kävin maksaan pinkan laskuja, joten tän päivästen lapsilisien jälkeen mun tilin saldo on reilut 250?. Tarkkaan en muista, kun en paperille ottanu. Harvinaisen hyvä tilanne. :)

Nyt harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:
Pakko oli harmautua kun muuten saa kakkaa niskaan, mutta käyttötilillä on n. 2000, toisella käyttötilillä 2500, säästötilillä 28000.
Miks sais kakkaa niskaan jos on rahaa? en kyl ymmärrä. eikös se ole jokaisen tavoite että ei tarvis elää kädestä suuhun? Hienoahan se on että siihen pystyy.
No, jos mustana laittaisi, niin jotkut saattaisivat alkaa sanomaan että rahoillaan kehuu...:(

vieras
Mä en ainakaan viitsisi mustana kertoa, että meidän yhteiselä tilillä on yli 60000euroa ja toisella tilillä pahan päivän varaa 30000e.
Kateelliseksihan te tulisitte ja saisin aina kuulla jotain irvailuja.
Siksi vaan harmaana.
Mutta, meillä on maataloutta, on suuret menotkin. Välillä rahaa on paljon, välillä melkein ei yhtään, kun maksetaan rehulaskut, sähkölaskut, vakuutukset ja apulannat yms. yms.
Juuri tuli maatilan vakuutuslaskukin, se on melkein 3500e!!!Sähkölaskut on aina yli 2000e.

Yhteistyössä