vautsi.. kauanko ootte säästänytAlkuperäinen kirjoittaja Anna:Käyttötilillä himpun reli 3 tonnia.
Säästötilillä 127 000, nimimerkillä taloa etsimässä
miks ei olisi?Alkuperäinen kirjoittaja no?:niin?Alkuperäinen kirjoittaja kertokaa:Miten joillakin on monia kymmeniä tuhansia?
Miks sais kakkaa niskaan jos on rahaa? en kyl ymmärrä. eikös se ole jokaisen tavoite että ei tarvis elää kädestä suuhun? Hienoahan se on että siihen pystyy.Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:Pakko oli harmautua kun muuten saa kakkaa niskaan, mutta käyttötilillä on n. 2000, toisella käyttötilillä 2500, säästötilillä 28000.
Itse harmaana ketjuun kirjoittaneena voin sanoa, että mulla on kymppitonni toisella tilillä ja reilu tonni toisella tilillä. Miksi valehtelisin tällaiseen ketjuun harmaanakaan tämän asian? Mielenkiintoinen ketju. Sitä en ymmärrä miten jollakin voi olla joku 40000 ihan vaan säästöjä?Alkuperäinen kirjoittaja v:että aina muka noilla harmailla on huikeita summia tilillä?
Kyllä mullakin oli (todellakin imperfektissä) silloin, kun säästin omaa asuntoa varten. Kyllähän sitä kertyi, kun oli motivaatiota. Nyt ei enää ole, nyt on vaan lainaa :sniff:Alkuperäinen kirjoittaja hautaan sitä ei mukaan saa:Itse harmaana ketjuun kirjoittaneena voin sanoa, että mulla on kymppitonni toisella tilillä ja reilu tonni toisella tilillä. Miksi valehtelisin tällaiseen ketjuun harmaanakaan tämän asian? Mielenkiintoinen ketju. Sitä en ymmärrä miten jollakin voi olla joku 40000 ihan vaan säästöjä?Alkuperäinen kirjoittaja v:että aina muka noilla harmailla on huikeita summia tilillä?
Kotihoidontuki ja lapsilisä tulee ja menee... Ei niistä kuule säästöön jää. Miehen tilillä on toki rahaa enempi, vaikka lomautettuna tällä hetkellä onkin. Sieltä maksellaan suurin osa laskuista. Mä maksan vaan omat laskuni ja pojan vaatteet sekä kauppareissut.Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Aika käsittämätöntä että perheellisillä ihmisillä, joilla on (pieniä) lapsia, on tilillä lähes poikkeuksetta alle 100 euroa!!! Millä te elätte ja lapsenne ruokitte? Omalla tilillä ei ole euroaikana ollut alle 2000e ikinä! Aina täytyy olla pahanpäivän varalle.
No, jos mustana laittaisi, niin jotkut saattaisivat alkaa sanomaan että rahoillaan kehuu...Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Miks sais kakkaa niskaan jos on rahaa? en kyl ymmärrä. eikös se ole jokaisen tavoite että ei tarvis elää kädestä suuhun? Hienoahan se on että siihen pystyy.Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana:Pakko oli harmautua kun muuten saa kakkaa niskaan, mutta käyttötilillä on n. 2000, toisella käyttötilillä 2500, säästötilillä 28000.
Mä en ainakaan viitsisi mustana kertoa, että meidän yhteiselä tilillä on yli 60000euroa ja toisella tilillä pahan päivän varaa 30000e.Alkuperäinen kirjoittaja v:että aina muka noilla harmailla on huikeita summia tilillä?