Hakutulokset

1. K

Odotuksen odottajat! Osa III

Heips! Mulle voisi lisätä tälle päivälle kp1. Tähän kiertoon tehdään 2 IUI, clomit, pregnyl. Kierto 1/28-31. Voisikos minulle lisätä nuo kaikki tiedot kun ovat tuolta listasta uupuneet.... Vieläkin olen aikas masentunut takaiskusta mutta iloinen että tähänkin kiertoon tehdään inssi vaiks...
  2. K

Testasin negan pp14, eilen illalla :'( Nyt olen aika sanaton. Olisihan se ollutkin liian hienoa ollakseen totta että heti ensimmäisestä inseminaatiosta olisi tärpännyt. Nyt tarvii taas muutama päivä keräillä itseään..... :snotty: Ymmärtäväinen miehenikään ei eilen oikein jaksanut tukea minua...
  3. K

Täällä kovasti jännittääpi ensi maanantain testailut. Luultavasti ennen sitä ehtii menkat jo alkamaankin. Tänään siis pp 12 mutta ainakaan vielä ei ole alkanut tuhruilu. Minkäänlaista oireilua ei ole ollut suuntaan eikä toiseen. Jotenkin sitä on jo luovuttanut koska epäilen raskaana olemisen...
  4. K

kova yritys

Ilmoitin ylläpidolle "kova yritys" asiattomasta viestistä. Toivottavasti poistavat aloituksen. On kyllä aiheuttanut turhan paljon pahaa mieltä lapsettomuus palstan lukijoissa, itseni mukaanlukien :'(
  5. K

Kiitoksia tervetulotoivotuksista =) Onnittelut kaikille plussanneille!!! Upeaa lukea onnistumisista. On kyllä ihana kuulua porukkaan kun en ole niin monille ystävillekkään lapsettomuudestamme huudellut. Kiva päästä tänne purkamaan sydäntä, pahus kun ei ole tullut aikaisemmin liityttyä. Mulla on...
  6. K

Unohtui tuohon kirjoittaa että meillä on käytössä Clomit+pregnyl.
  7. K

Hei!! Ilmoittaudun kanssa porukkaan. Meillä yritystä 1 v 5 kk elikäs aloitettiin 10/07 ja tästä kierrosta tehtiin ensimmäinen inseminaatio. Onpa tämä jännittävää aikaa, ainakin jotain uutta tuohon perusyrittämiseen joka ei koskaan ole tuottanut tulosta suuntaan eikä toiseen :( Pari viikkoa...
  8. K

Inseminaatio

Kiitoksia tervetulotoivotuksista :D Tuosta pregnylistä, mulla se ei sattunut juuri yhtään. Lääke tietysti kirveli mutta ei sit pahempaa. Mies joutui laittaan piikin kun itse menin lukkoon. Se ei paljoa arkaillut vaan laittoi rauhallisesti mutta varmasti piikin mun mahaan, olin kyllä siitä...
  9. K

Inseminaatio

Heips!! Ilmoittaudun jutustelemaan teidän joukkoonne. Ekaa kertaa vierailen tällä sivustolla. Meillä on yritystä takana 1 v 5 kk, ensimmäistä vaavia yritellään. Minkäänlaisia raskautumisen yrittämisen alkuja meillä ei ole ollut, ei niin mitään vinkkiä että vois onnistua. Marraskuuussa...

Yhteistyössä