Hakutulokset

1. K

ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

Kirjoittelen nyt pikaisesti oman navan kuulumisia. Meillä tehdään tässä kierrossa ensimmäinen IVF. Minä tein toissa päivänä testin varmuuden vuoksi ja negaa näytti samantien aloitin syömään primolut tabuja jotta saadaan siirrettyä menkkojen alkamista viikon verran. Puolentoista viikon...
  2. K

¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

Hei!! Minä ilmoittautuisin uutena tälle palstalle. Olen tuolla odotuksen odottajissa silloin tällöin kirjoitellut. Täältä tuleepi minun tietoja... Katriina77 Ovumia ivf(lyhyt) vko30 Meille tehtiin julkisella kevään aikana kaikki 3 inseminaatiota ja eivät tuottaneet tulosta...
  3. K

Odotuksen odottajat! Osa III

Hei!! Minulle voisi joku ystävällinen päivittää toivojiin seuraavaa: Katriina77....10/07.........1 IVF kesällä, 3 IUI...........5/28-31 Menkat oli ja meni...... :/
  4. K

Täällä on eilen tehty negatesti :'( Pientä tuhrua on ollut jo 3 päivää mutta vuoto ei ole kunnolla alkanut. Tänään kuitenkin epäilen alkavan. Olen jo 3 päivää ollut pohjamudissa joten enää en jaksa uskoa tähän kirtoon ja insseihin muutenkaan. Olen täysin satavarma etten ole raskaana joten...
  5. K

Onnea Riio!!!! Mahtavaa että onnistumisiakin tulee välillä. Niiden voimalla jaksaa kummasti itsekkin taistella tämän asian kanssa. Täällä on meneillään pp8, eikä taaskaan ole minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Ihmekyllä olen saanut pidettyä mielikuvitukseni aisoissa. Yli vuoden...
  6. K

Mulle voisi päivittää 3 IUI, pp0 ja käytössä clomit, pregnyl. Nuo viimeiset tiedot ovat jossain vaiheessa pudonneet. Tulen juuri kolmannesta ja viimeisestä inssistä. Pregnylin laitoin toissa iltana klo.22. Elikäs 38,5 tuntia ennen inssiä. Follit eivät olleet vielä irronneet mutta tänään...
  7. K

Vadelmaunelma: Meille sanottiin että pregnyl pitää laittaa tänään klo. 22. Meillä on inssi keskiviikkona 12.30. Laitan siis pregnylin 38 tuntia etukäteen. Meillä oli ekalla kerralla niin että laitettiin pregnyl tasan 36 etukäteen eikä follit olleet vielä irronneet. Luulen että ajoitus menee nyt...
  8. K

Luekelin vähän taaksepäin... Verve, samoilla ajoituksilla mennään. Keskiviikkona on inssi, maanantai iltana laitan pregnylin. Kahdesta edellisessä inssissä on ollut 2 follia. Tällä kertaa oli ennätys 3 follia kasvanut. Toisella puolen oli 14mm ja 12mm ja toisella puolen 11mm. Saattaa toi pienin...
  9. K

Voi ei Astrid :'( Olen tosi pahoillani!!!!! Rouva B, sijaisvanhemmuus kuulostaa hyvälle vaihtoehdolle. ON: Kävin eilen folliultrassa ja siellä oli 3 follia kasvamassa ja ens viikon keskiviikolle menee 3 ja viimeinen inssi. Meillä tosiaan täällä Hämeessä lapsettomuuspoli meni eilen kiinni...
  10. K

Onnea Astrid!!!!! Täällä mennään kohti komatta ja viimeistä inseminaatiota. Toivo on jo näihin tehottomiin hoitoihin menny, kunhan kahlaan pakollisena läpi!!! Täällä on syöpötelty Clomeja taas muutamat päivät, huomenna viimeinen tabu. Perjantaina on seurantaultra ja epäilen inssin olevan...
  11. K

Täällä alkoi menkat :'( Nyt siis kp1. Mulle tehdään vielä yksi inssi eli 3 IUI. Sen jälkeen pääsen IVF hoitoihin. Ei ole kuulemma jonoa joten pääsen heti polin auettua syyskuussa IVF hoitoon. Tietysti suunnittelukäynti ensin. Saan siis jo nyt keväällä ajan syksylle. Mutta ensin siis tämä 3 ja...
  12. K

Veena[b]. Tuhannesti onnea jo näin etukäteen!!!!! Kyllä se vaikuttaisi ihan oikealta tulokselta. Vaikea kuvitella että testit noin kikkailisivat. Mutta siis pienellä varauksella tosi tosi paljon onnea. Voi kun tulisi itsellekin tässä kierrossa hyviä uutisia :heart:
  13. K

Poppakonstit alkion kiinnittymiseen?

Minä olen kanssa pohtinut asiaa. Tuosta punaviinistä ja suklaasta olen kanssa kuullut. Mutta lapsettomuuspolilla kuitenkin kehoitettiin pitämään ehdotonta alkoholitonta linjaa ovulaatiosta menkkoihin. Elikkäs vain alkukierrosta saisi juoda viiniä jne... Olettekos kuitenkin juonut tuolle...
  14. K

Laitoin kirjoitukseni tuonne inseminaatio puolelle kun kävin lukeen sielläkin vaikka tännehän mun piti kirjoittaa mutta laitan samaa tekstiä myös tänne... Täällä meneillään pp4. Odottelua ja piinailua mutta enää siis 10 päivää testailuun. Kirjoittelen tänne kun eilen jutusteltiin pitkästä...
  15. K

Inseminaatio

Täällä meneillään pp4. Odottelua ja piinailua mutta enää siis 10 päivää testailuun. Kirjoittelen tänne kun eilen jutusteltiin pitkästä aikaa mieheni kanssa hoidoista ja vauvoista ja kaikesta. Hän sanoi ettei oikeasti usko että hän voi koskaan saada lapsia. Kaikki on siis molemmilla kunnossa...
  16. K

Onnea sylintäydeltä tvvo :heart: . Ihanaaa!!!!!! Mulla oli tänään toinen IUI. Jotenkas jos joku kiltti viitsisi päivittää minut piinailijoihin pp0 ja kp15. Tästä se hulluus taas alkaa!!!! Viime kuussa jännitin/hermoilin ja meuhkasin testien kanssa jo pp9 alkaen. Kyllä sitten menkojen alettua...
  17. K

Kiitoksia ihanista tsemppauksista!!!! Onnea Nuppu. Varovaiset onnittelut tvvo!!!!! Kuulostaa hyvälle! Todellakin jaksamista roppakaupalla kaikille piinailijoille. Viime kuun piinailut hyvässä muistissa, meinasin tulla hulluksi!!!!! Sitten taas omat kuulumiset: Minä tulen juuri...
  18. K

Pääsiäinen on nyt lomailtu ja hoidot jatkuvat. Pyhistä johtuen minun clomien aloittamista siirrettiin kp6-10 ja lauantaina söin viimeisen clomin. Lantionseudun kipuja oli varsinkin perjantaina ja lauantaina mutta ne menivät onneksi ohitse. Nyt olen vain kasvatellut munasolua ja toivon että...
  19. K

Inseminaatio

Kirjoittelen nyt tännekin saman jutskan kun tonne OO:hon. Viime viikolla soittelin polille ja oli vähän arpomista tehdäänkö mulle inssiä ollenkaan tähän kiertoon kun pääsiäinen sekoittaa pahasti suunnitelmat. Päädyttiin nyt kuitenkin erikoisjärjetelyyn ja tehdään kuitenkin, onneksi. Sain...
  20. K

Surut on taas surtu ja menkat kärsitty tältä kuulta :$ . Viime viikolla soittelin polille ja oli vähän arpomista tehdäänkö mulle inssiä ollenkaan tähän kiertoon kun pääsiäinen sekoittaa pahasti suunnitelmat. Päädyttiin nyt kuitenkin erikoisjärjetelyyn ja tehdään kuitenkin. Sain gyneltä...

Yhteistyössä