Hakutulokset

1. T

Relaatiot 109

Kyllä minä ainakin löysin netistä ihan e:llä kirjoitettunakin.
  2. T

Relaatiot 109

https://www.facebook.com/kolinryynanen/ Se 9 lukee tossa kansikuvassa
  3. T

Relaatiot 109

Pistä se BC wikipedia hakuun ja katso sivut mitkä sen sisältää löytyy sieltä listauksen ekan sivun loppupuolelta.
  4. T

Relaatiot 109

Minä laitan nyt tähän myös ylärivin puutteet niin saisi sen ehkä valmiiksi. Varmasti on osaa vinkattu, mutta jos viitsisitte uudestaan vinkata niin olisi kiva. Monopoli: Alk... 4 + 11 Lih..pul 9 Jerry Cotton Ope... 9 Triffidien Kapina Ih...nel 12+7 ei edes minun sarjakuva-asiantuntija keksi...
  5. T

Relaatiot 109

Onko sinulla tuossa Monopoli-ruudussa Alk... 4+11? Ei pääse siitä yhtään pidemmälle.
  6. T

Relaatiot 109

Aivan :D Se on eräs Rymä-X johadannainen ryhmä ja kuuluisa mie...
  7. T

Relaatiot 109

tim 16 on elokuva-alan palkinto aukeaa tuolta K.R:n kautta ja K.R. 9 on se mitä K.R. mainostaa olevansa.... vähän niinkuin ravintolan tyyli tai miten sen nyt sanoisi. Esim. bistro, gastropub jne. ja sitten mikä K.R. on.
  8. T

Relaatiot 109

Pitää ruveta kahlaamaan noita vinkkejä mitä ootte täällä jakanu jos sieltä löytyisi apuja minun jumeihin. Mikä on tuohon William Gollding-ruutuun (1,3) mer.. ja huij.. väliin. On häirinnyt pitkään, muuten oisi ruutu valmis.
  9. T

Relaatiot 109

Katso vaikka urbaanisanakirjasta tuolle hikulle toinen nimitys...
  10. T

Relaatiot 109

11. T

Relaatiot 109

Vähän oli apuja. Noihin kahteen viimeiseen voisi joku tarjota rautalankaa.
  12. T

Relaatiot 109

On se joo. Onneksi mieheni on näissä tosiaan asiantuntija niin sieltä se tuli kuin apteekin hyllyltä. Eli jos saat sen hahmo englanninkielisen nimen niin suomennat sen ekan osan kahdesti eri merkityksellä niin saat sen suomenkielisen nimen. Myös vastasana auttaa suomennoksessa.
  13. T

Relaatiot 109

Ei ole samasta maailmasta. On Ankka-sarjiksia ja tästä tuli joskus tv-sarjakin. Teräsbetoni M.L. 8 kappale mikä on tehty sen vastasanan yhtyeen kanssa
  14. T

Relaatiot 109

15. T

Relaatiot 109

Wikipedian täsmennyssivu aiheesta se... On muutakin kuin se elukka.
  16. T

Relaatiot 109

17. T

Relaatiot 109

18. T

Relaatiot 109

19. T

Relaatiot 109

Yhtä en ollu noista saanu, toivottavasti pääset näillä eteenpäin.
  20. T

Relaatiot 109

Pö... On hahmo David Lynchin ohjaamasta tv-sarjasta 90-luvun alusta. Naisella on siinä lisänimi koska kantaa sylissään pö..tä ja puhuu sille niin tuossa haetaan sitä lisänimeä.

Yhteistyössä