Hakutulokset

1. V

iskelmä finlandia

Ei siis tarkoitus krisoida Taipaletta. Tai Olla erityisesti kenenkään puolella. Mutta helpolla Reijo Taipale saisi ehkä ns. sympatiaääniä koska on ollut sairautensa vuoksi paljon julkisuudessa. En toki kiistä ettei sympatiat olis paikallaan. Hyvä että voitti kuitenkin tuollainen konkari eikä...
  2. V

tyttö vauvan pepun epämuodostuma

Meillä on kahdella kolmesta lapsesta semmoinen kuoppa. Ja mullakin on. Ei se ole mikään hälyttävä asia. Ominaisuus vaan, puhtaanapito tietty tärkeää. Varsinkin vauvan plörökakan huolehdin aina hyvin pois. Esikoisen koloa olen tainnu joskus lääkärille näyttää neuvolassakin =)
  3. V

Jyväskyläläiset! Viherlaaksoasiaa

Mun mielestä ei ihan noin pienille ole. Me käytiin meidän lasten kans silloin kun olivat tuon ikäsiä suunnilleen. Olivat kiinnostuneita lähinnä niistä vempaimista joita löytyy tavan puistoistakin. Ja niitä joitain otuksia lapset pelkäs :whistle: Ruokailumahikset kyllä ovat ihan hyvät.
  4. V

jos kaksi ekaa lasta mennyt yli lasketun ajan miten kolmas?

eka tasan 42 toka 41+3 kolmas 41+5
  5. V

Mikä on paspatuuri?

Eikös se ole se pahvi-juttu joka on kuvan/maalauksen ympärillä. Lasin alla siis. =)
  6. V

Järkyttävä hääpuku!

Ja joku hääväestä varmana pukeutunut hiihtareihin ja korkokenkiin=) Ne on mun kestosuosikit..
  7. V

Järkyttävä hääpuku!

Hui! Näistä tulee iloinen mieli :D
  8. V

Järkyttävä hääpuku!

Luulen et on kyllä aikakaudelta "otsatukkapermanentti" Huipitsi kolttu!
  9. V

graco mosaic vai maclaren?

Kuinka noista mosaic-rattaistaa saa tuon etukaaren irti? Minulla on täällä yhdet uudet kiesit mutta en hoksaa kuinka se irrotetaan. :ashamed: Käyttöohje jäi mummolaan. Mikä on helpoin tapa ne kasata? Ne on koottuina olleet nyt tuossa kun en saa teknisenä tyttönä niille mitään lakia.. Edelliset...
  10. V

MAALISMASUKIT 2007

Pienelle Kasperille tahtoa ja voimia taistella että vika löytyy! Ja vanhemmillensa voimia suuren hädän käsillä ollessa. Suojelusenkeleitä tiellenne koko parvi!
  11. V

lapsen kasvu la:n jälkeen

En nyt tuohon osaa suoraan vastata, mutta kaksi lasta olen synnyttänyt: 1) vkolla 42+0 ja painoi 3970g 2) vkolla 41+3 ja painoi 3790g Eli ihan kohtuullisissa mitoissa säilyivät:) Pahinta se oli se odottaminen kun kesti niin kauan. Lopulta kun lapsivedet tuli olin jo valmis synnyttämään vaikka...
  12. V

mies KUORSAA!!!!

En minäkään ole kuullut ennen, googleta kuorsausranneke, niin mäkin tein. Onko kukaan tuollaista kiskoa nähnyt, kokeillut tai jotain. Sen voi googlettaa somnoguard-sanalla. Apteekitkin myyvät. Tollo mieheni vaan ei suostu semmoiseen kapineeseen. Koetan kyllä vielä painostaa..
  13. V

Löytyyks lapsia jotka syntynyt 2000 ja 2002

tytöt elokuu -02 ja helmikuu -04 =)
  14. V

Varpaiden kynsien leikkuu

Varmaan lastensuojeluun taas joku ottamassa yhteyden, mutta Kun leikkaa vastustuksesta huolimatta, niin alkaa sujumaan. :D Ei anna sen kamalan riehunnan ja älämölön vaikuttaa, pitää vaan huolen ettei leikkaa varvasta ;) Ja jos sanoo että laitetaan kynsilakkaa kun on leikattu, niin meillä...
  15. V

Meidän 1,1v syö itse:D

Silloin kun on itse-syömäänoppimisen-aika, on koira talossa aikamoinen ihanuus :D Ei tarvitse itse niin siivoilla kun se kävi aina ilolla syömässä kaikki mitä tippui. Ja sitähän tippui, ja edelleen tippuu :)
  16. V

minkälaisia mielitekoja raskaana ollessa?

Uunimakkara ja perunamuusi oli se ruoka jota oli ainakin pari kertaa viikossa. Kertakaikkiaan oli PAKKO saada sitä. Ja sitten haistelin Bioluvil pesuainetta, se oli tosi hyvän hajuista :p (kuullostaa kyllä hullulle)
  17. V

muita, joilla lapset syntyneet v 2002 ja 2004?

Heip! Meillä tytöt -02 ja -04. Ja huvittais ehkä kolmas, vaikken olis ikinä yhdessä vaiheessa uskonut =) Mutta vasta mietinnöissä. Saa kirjoitella.
  18. V

Voiko sykkeestä päätellä tyttö vai poika

Sit voi olla varma kun on sen on maailmaan pukannu. Mulla oli olevinaan matalahkot sykkeet ja "pojan maha" kahdesti. Ja olen kahden tytöt aiti :laugh: :laugh:
  19. V

Ikäsi ja lasten lukumäärä?

Onnea odottajille :) Itse olen 28-vuotias. Lapsia on kaksi ja alan toipua väsymyksestä ja alkaapa tuo vauvakuume taas päätään nostella. Mies enemmän innokas. Mutta minunhan se on suurin hoitovastuu lapsista kannettava, ainakin meillä näin. Mutta ainakin kerran vielä ;) Jos siis onnistumme...
  20. V

kun pinna vaan palaa!

Hellurei! Ihan tiedättekö tällä äitillä mieltä lämmitti lukea ongelmistanne :saint: koska itse olen tuntenut ihan älyttömän huonoa omatuntoa painiskellessani kahden lapsoseni kanssa. On tukistettu ja luunappeiltu niinä huonoina "hermot riekaleina"-hetkinä. :ashamed: Ja huudettu on niin että...

Yhteistyössä