Hakutulokset

1. H

Onko kellään kokemuksia repeämisestä, joka ei ole parantunut tai on jäänyt korjaamatta?

Taitaa olla niinkuin sulle sanoivat, että joko tehdään tai sitten ei. Riippuu varmaan ihan lääkäristä. Mulle tuli tosi oahat repeämät jotka tikattiin mutta repesivät uudelleen ja jälki on sen mukaista :/ Jälkitarkastuksessa luvattin, että ne korjataan seuraavan synnytyksen yhteydessä. Tosin...
  2. H

Kuka voittaa Big Brother 2007?Entäs muut sijat?

1. Sauli 2. Kadi 3. Niko 4. Riitta ja Kadi siks kakkosena että musta on tyhmää jos joku kesken kaiken taloon tullut voittaa......
  3. H

Kolmilapsisen perheen elämä on vaikeaa!

Eikö lapsilla ole esim. jotain kummipariskuntaa joka vois tulla teille "viikonloppulomalle" :saint: hoitamaan lapsia? Tai teillä jotain kavereita jotka vois tulla teille? Mä luulen, että moni (lapseton) saattais olla kiinnostuneempi tuleen lasten kotiin kun ottamaan niitä omaansa sotkemaan...
  4. H

Mitä tehdä? Synnytyksistä/raskauksista traumat ja haluaisin lisää lapsia:(

voi ...kele että pistää vihaksi nää tälläset jutut. Eletään 2000-lukua ja naiset ei edelleenkään saa päättää itse omasta kropastaan eli siitä minkä osan ne haluaa repiä rikki, alapään vai vatsanahan. Ap:lle jätti :hug: En oikein muuten osaa lohduttaa. Olen tosi pahoillani teidän puolesta.
  5. H

Onko 6?/tunti sopiva palkka lapsenvahdille?

Mä maksan 16 v tytölle 5 ? /tunti. Käyn tosin ite hakemassa sen meille ettei tuu matkakuluja. Pidemmistä ajoista (esim. viikonloppuna hoitamista molempina päivinä) maksan jonkun sovitun könttäsumman.
  6. H

Vauva omaan huoneeseen?

Meillä kokeiltiin kun poika oli 6 kk. Loppujen lopuksi itelleoli helpompaa kun se nukkuu samassa huoneessa. Ei tarvi juosta yöllä toiseen huoneeseen tarkistamaan millon mitäkin asiaa. Ei poika itkeny mutta kun potki aina peiton päältä niin piti käydä peittelemässä. Ihan samalla tavalla se...
  7. H

Jonoista lahdessa korvapolille...

No korvapolista en tiedä mutta meillä kestänyt esim. lastenpolille pääsy 5 kk. Lastenneurolle jonotettu viimeks 2kk ja "kiireellinen" aika saatu 2 viikon päästä. Että jos kyseessä eka käynti tai ei ole hengenhätää niin varmaan menee lähemmäs puolta vuotta. Lahden seudun "terveys"palveluista ei...
  8. H

Mikähän mua pyörryttää?!

En osaa vastata muta mulla ihan sama kokemus molempien lasten vauva-ajalta. Esikoisen aikana huimasi välillä niin, että joutu kaupungilla roikkumaan vaunun aisassa jatkuvasti ettei olis katunu katuun. Molemmilla kerroilla pahinta pyörrytystä kesti n. 2vkoa. Ja mulla oli kaikki verenpaineet ym...
  9. H

Mitä eroa on Lassietec suprafill/supratec jne????

... tai mitä ne Lassien lyhenteet nyt sitten olikaan... Olen aikeissa ostaa lapselle Lassietecin haalarin mutta mitä nää suprafilit ym tarkottaa?? Mitä eroa niillä on ja mikä olis paras? Siis talvihaalariksi?
  10. H

Onko Jekovitit aiheuttanut teidän vauvalle masukipua?

Meillä kansa itki noita Jekovittejä.Vaihdettiin Devitoliin (öljypohjainen) ja rauhottui parissa päivässä eikä ole tullut muitakaan oireita.
  11. H

Tohtori Hause

Niin mutta täähän on satua.... =)
  12. H

Tohtori Hause

Jaa.... minun mielestä house on namu :p
  13. H

Kohta oksennan tota Ilona Rauhalaa:(

Koska olen aivan kädetön näissä tietsikkahommisssa, sori vaan. :/
  14. H

No se uus tv-psykologi. Ruotii mukamas ihmisten ongelmia ohjelmassaan. Äsken uusintana laittoivat sen ohjelman.
  15. H

oho... karkas... :D Niin että kai teillä on "fressiä aikaa" itselle?
  16. H

SAmoin. Kai teillä on kaikilla
  17. H

Tutkimus: Äitiys, seksuaali-identiteetti ja imetys

Aivan samaa mieltä edellisten kanssa. Ymmärrän kyllä että on helpointa haastatella pk-seudulla asuvia äitejä jos tekee haastattelumatkan varta vasten, ei tarvi siis metkustella ympäri Suomea. Mutta siinä tapauksessa työn otsikossa pitää näkyä nimenomaa se, että tutkittu vain pk-seudun äitejä.
  18. H

Kumman toivoisit poikasi valitsevan: intti vs. sivari?

Inttiin. Tämä maa on puolustamisen arvoinen eikä sitä puolustusta ainakaan kirjastossa tai sairaalassa opi (vaikka muuten tarpeellisia ja hyödyllisiä paikkoja ovatkin =) ) Mutta kun ei oo poikaa niin ei oo ajankohtanen asiakaan.
  19. H

_

Ja minä en todellakaan suosittele sitä alatiesynnytystä, kenellekään. Itellä takana perätilasektio muutama vuosi sitten, toipuminen kävelykuntoon kesti 7 päivää. Sen jälkeen alatiesynnytys 11 kk sitten, toipuminen kävelykuntoon 2,5 kk ja vaivoista kärsin yhä. Että ei todellakaan AINA pidä...

Yhteistyössä