Täällä parveilee noita Täydellisiä Äitejä toisia arvostelemassa

XXS
Oma lapseni sanoo minulle usein, että sä olet maailman paras äiti ja lapsen suustahan se totuus tulee. Täydellinen äiti ei ole varmasti kukaan, mutta ainahan sitä voi ainakin yrittää. :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Oma lapseni sanoo minulle usein, että sä olet maailman paras äiti ja lapsen suustahan se totuus tulee. Täydellinen äiti ei ole varmasti kukaan, mutta ainahan sitä voi ainakin yrittää. :whistle:
Joo mut sä oot erehtynyt. Ei ne sun omat lapset tiedä mikä on täydellinen äiti. Sen tietää vaan plussan "täydelliset äiteet";)

Minä taas pyrin olemaan kaikkea muuta kuin nämä palstan "täydelliset" äidit, silloin tiedän olevani oikealla tiellä :D Eli siis elämästä on tarkoitus nauttia ja opettaa myös lapsia nauttimaan, eikä hysteerisesti pelätä ja vältellä kaikkea. Mielenkiintoisemman ja onnellisemman lapsuuden uskon antavani sillä että asiat otetaan rennosti ja mennään tunteella, ei oppikirjan mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Minä taas pyrin olemaan kaikkea muuta kuin nämä palstan "täydelliset" äidit, silloin tiedän olevani oikealla tiellä :D Eli siis elämästä on tarkoitus nauttia ja opettaa myös lapsia nauttimaan, eikä hysteerisesti pelätä ja vältellä kaikkea. Mielenkiintoisemman ja onnellisemman lapsuuden uskon antavani sillä että asiat otetaan rennosti ja mennään tunteella, ei oppikirjan mukaan.
:wave: Iso peesi

ammuu
Mutta älkää hyvät ihmiset huutako niille pienille lapsillenne niin kauheasti! Heräsin tänä aamuna siihen, kun alakerran eukko huusi kurkku suorana 3-vuotiaalle tytölleen. Tyttö itki sydäntä särkevästi.:( Ja sitten se muija vielä tyrkkäs tytön parvekkeelle jäähylle. Tsiisus tekis mieli sanoa pari valittua sanaa!Se kauhea huuto ei muuta tee, kuin pahentaa tilannetta ja pelottaa lasta. Täytyis yrittää olla aikuinen!

Yhteistyössä