Hakutulokset

1. K

~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

repa: siellä alkaakin odotus olla jo loppumetreillä ja pian on nyytti sylissä, ihanaa... jennille halus ja rutistus! omaan napaan ei ihmeempiä, otin Auroralta muutama päivä sitten yövaipankin pois kun oli jo useamman viikon jo ollut kuivina, meni vaan turhaan vaippoja ns. hukkaan. hienosti...
  2. K

Marraskuussa 2010 syntyneet <3

sw: ylöspäin olettaisin, niissä tuttipullon päissä missä on noi numerot olleet niin ollaan pidetty numero ylöspäin..:)
  3. K

bigwish: juu, ei kannata piilotella eikä varsinkaan vähätellä tuntemuksia, niin kuin minä tein pitkään ( liki kahden vuoden ajan ) :ashamed: kannattaa puhua neuvolas tai lääkäris omasta olosta jos vain siltä tuntuu. multa loppuu nyt ens kuus terapiakäynnit kun oma olo on jo niin hyvä, terapiassa...
  4. K

meillä ei varsinaisesti tarvitse nukuttaa yöunille, riittää että laittaa yövalon päälle ja tutin suuhun ja omaan sänkyyn, sinne nukahtaa ihan itekseen ilman huutoa. meillä on nyt kahtena peräkkäisenä yönä poika nukkunut yhdellä syötöllä aiemman kolmen syötön sijaan. tein pientä muutosta...
  5. K

töihin paluusta: ei kiirettä ei, ajatuksena olla sen 3 vuotta kotona ( aiemmista olen palannut työelämään lapsien ollessa esikoinen 1v7kk ja kakkosen ollessa 1v4kk ) en tosin tiedä haluanko palata työpaikkaani takaisin ( huono ilmapiiri töissä ja ei niin mukavat työkaverit yms... henkisesti...
  6. K

tutti on täälläkin käytössä tarvittaessa... pakkasta oli sen verta etten laittanut poikaa ulos unille joten laitoin pojan makuupussiin käärittynä vaunuihin sisälle, ans kattoo kauanko tuolla nukkuu... meillä pojan masu on ihan pohjaton...ootan vain aikaa jolloin saa ruveta antamaan kunnon...
  7. K

puklailu: meillä kans puklaillaan mut taitaa pukata vaan liikoja ulos ja voi siis tunnin parinkin päästä syömisestä viel puklailla.. oon saanut pojan nyt nukahtamaan yöunille jopa 18:30-19 aikaan ja tuo klo17 nukahtaminen jäi siihen yhteen kertaan onneksi mutta näyttää siltä että kaksilla...
  8. K

tosiaan Aarni jäi silloin 17:15 yöunille ja heräs ekalle syötölle vasta 23 aikaan ja toinen syöttö ajoittui 2:30 ja sit syötin viel 4:30 vaikkei ollutkaan kovin nälkäinen tuolloin ja sit poika heräs tähän aamuun klo7:30 :) mä en raaski herättää toista kun on nukahtanut yöunille..vaik ajoissa...
  9. K

~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

kiva kuulla kirsikkatomsku susta ja onnea kovasti plussasta :) nemika: :hug:
  10. K

onneks tuo kellojen siirto tulee eteen jossain vaihees... Aarni meni sitten 17:15 unille ( oli sitä ennen 3h hereillä jona aikana yritin monasti päikkäreille tuloksetta ) ja pahoin pelkään että jäi sitten jo yöunille :headwall: yritin muokata rytmiä mutta sain aikaiseksi vain vieläkin...

Yhteistyössä