Hakutulokset

1. K

Minkä ikäisenä on lapsenne siirtyneet omaan huoneeseen nukkumaan?

omaan huoneeseen esikoinen siirtyi 10kk iässä, toinen tais olla 4kk ja tää nuorimmainen siirtyi 2kk iässä :) tällä hetkellä esikoinen ( 6v ja keskimmäinen 3v ) nukkuvat omissa huoneissaan yläkerrassa ja me vanhemmat alakerrassa ja mein viereisessä huoneessa nukkuu tää mein nuorimmainen jolla...
  2. K

~ toukokuun toivotut 2008 kesällä 2011~

sarbba: oih, ihanaa :) paljon onnea :flower: onnittelut jossulle AB taitaja kortista :)
  3. K

Minkä kokoisia kolmevuotiaita?

3v tyttö 97cm ja 12,4kg esikoinen ( poika ) oli 3 vuotiaana 93cm ja 12,1kg
  4. K

~ toukokuun toivotut 2008 kevättä rinnassa 2011~

aamul tuli käytyy neuvolas, Aurora oli 97cm pitkä ja painoa oli 12,4kg selvästi laskusuunnassa sitten 2v neuvolan mut pituus menee nollakäyrän yläpuolella :)
  5. K

pukeminen: osaa kyllä pukea itse mutta riisumisessa tarvii paidan kanssa apuja ellei sit ole sen verta reiluja niin sit saa itsekkin Aurora tykkää hiusten harjauksesta ( ihme kyllä ei haittaa ees pienet takut ) tykkää myös harjailla meidän muidenkin hiuksia. ihoa ei pahemmin ole tarvinnut...
  6. K

kiitos kommenteista tuohon ruokailuun. :) käväsin tytön kanssa hammastarkastuksessa kun ajattelin huonon syömisen johtuvan hampaista ja johtuihan se... tulehdusta ei ollut, ei tummentumia eikä reikiä mutta hammaslääkärin mielestä tytön huulijänne on kireä, jonka vuoksi tulee herkemmin kipua...
  7. K

onnea kaikille 3 vuotta täyttäville!! mä murehdin mein neidin syömisistä ja siksi kysynkin miten hyvin teillä muilla lapset syövät? kun mein tytön syömiset vaan huononee koko ajan, olen katsellut tätä syömisongelmaa varmaan viimeiset 1,5 vuotta, ei siis koskaan ole syönyt mitään isoja määriä...
  8. K

~ toukokuun toivotut 2008 alkuvuonna 2011~

edla: ihme ja kumma meillä tyttö tuli päiväkuivaksi muistaakseni 2v3kk iässä, ennen kuin otin vaipat pois niin istui kyllä mielellään pottalla muttei tehnyt sinne mitään mut raakasti vaan otin vaipat veks ja sit lähti homma luistamaan ja paris viikos päiväkuivaksi, yökuiva alkoi olemaan siinä...
  9. K

täällä kans A ollut maanantaista asti yskässä ja kuumeessa, onneks muut on vielä pysyneet terveenä. ihanaa kun ollaan jo maaliskuussa, lähempänä kevättä ja kurakelejä.. meil on A:lla sellanen "ei saa katsoa päin" -vaihe, tätä esiintyy enempi hoidossa kuin kotosalla mut paha on olla...
  10. K

Marraskuussa 2010 syntyneet <3

suurin osa taitaa kirjotella tuolla kerhonpuolella :) meillä ei vielä käännytä kuin kyljelleen..ja senkin paremmin vain oikealle puolelle...
  11. K

Klexanea tai Fragminia pistävät odottajat, pari kysymystä :)

en ole enää raskaana mutta vastaan kuitenkin kun olen kolmessa raskaudessa piikitellyt. ekassa raskaudessa ei ollut piikityksiä kun ei ollut tietoa mun apc-resistenssistä ja sain tuolloin veritulpan, tokassa raskaudessa fragminit aloitettiin rv17, kolmannessa rv12 ja neljännessä käytössä oli...
  12. K

elämän ilo: pahoittelut keskenmenosta :hug: olipas siinä lääkäri kerrakseen,huh,huh!:O jaksamisia muutenkin surujen ja murheiden parissa.. jennille myös jaksamisia :hug: onpas täällä monilla surua :( summer: teilläpäs on kunnon sairastelut päällä, paranemisia!, jokos olet päässyt...
  13. K

laita nallu kerho vaan pystyyn, hyvä siitä tulee =) neuvolas täs käytiin ja rota ja perusrokote laitettiin ja se pneumokokkirokotetta en halunnut nyt laitettavan ja se sopi neuvolatädille joten 4kk neuvolas sit pistetään se. nyt toivotaan ettei noista parista rokotteesta tulis oireita...
  14. K

lillim: tuosta mielialalomakkeesta...hmm..no niihinkin kysymyksiin voi vastata valheellisesti..:ashamed: eka unipätkä kestää 6-8h riippuen mennäänkö yhdel vai kahdel syötöllä, toinen unipätkä 3-4h. yöunillemeno on vakiintunut klo 18-18:30 ajalle ja aamut alkaa 6-6:30 välillä. tää rytmi sopii...
  15. K

hei, elkää ny kaikki sinne faceen menkö, kohta mä rupattelen täällä itekseni ja pidän pinoo pystys ;) :D voishan tänne kaksplussan sivuillekin tehdä tuonne kerhon puolelle meille oma salainen pino...onko kellään kiinnostusta moiseen?
  16. K

pirtsi: mä taidan tehdä samalla lailla että jätän tuon pneumokokkirokotteen otattamatta nyt ja siirrän sitä myöhemmälle ajan kohdalle, miten ne neuvolassa suhtautui asiaan?
  17. K

ulkona nukkuminen: Aarni nukkuu siellä toistaiseksi hyvin, 3h jälkeen haen vaunut sisälle ja alan herätellä... muuten nukkuis siellä heittämällä yli neljäkin tuntia.. sisällä unet jää ½h torkkuihin aamulla ja iltapäivästä...ja nuo iltapäivä päikkärit saan nukkumaan vain sisälle vaunuihin...
  18. K

repa: onnea pienestä pojasta :flower: hurjan vauhdikas synnytys, onneksi kaikki meni hyvin =)
  19. K

crocus: ei mullakaan oo täällä ystäviä mis asustellaan, ei mulla muutenkaan paljon ystäviä ole, pari kunnollista vain jotka asuu parin sadan km pääs, olishan se kiva jos tääl turunseudullakin olis äitiseuraa...välil tuntee olonsa aika yksinäiseksi, onhan mulla tuo mieskulta jolle sit jutustelen...
  20. K

meil olis 10.pvä tuo 3kk neuvola ja oon täs miettinyt jättäiskö yhden rokotuksen myöhemmälle, tuntuu niin hurjalle että pienelle annettais sellainen määrä rokotteita kerralla..onnistuisikohan se sellainen edes....:confused: meillä Aarni meni 18 aikaan jo yöunille, sinne se nukahti ilman...

Yhteistyössä