Heipsan pitkästä aikaa
!
Lukemassa on tullut käytyä teidän juttuja, mutta oma kirjoittelu on jäänyt.
Jenni Onnea 3v. Neealle :flower: !
Kengistä Uutena olen ostanut J:lle kaikki. Hyvänä säilyneet oon säästänyt M:lle. Nyt M tarviskin ensimmäiset kengät ulkokäyttöön (sisälle on sandaalit), kun kävelee tuen kanssa hienosti ja muutamia askeleita jo ilman tukeakin. Jotenkin tuntuu vaan turhalta tähän aikaan vuodesta ostaa talvikengät...mutta eipä tuolla taida muilla tarjeta.
Piirtäminen, palapelit, värit J piirtää mielellään. Osaa piirtää tunnistettavasti auton ja ihmisen. Ihmiset on tosin sellaisia ns. pääjalkaisia, hauskan näköisiä tyyppejä
. Värittelee värityskirjoja mielellään myös. Värejä harjoitellaan leikin lomas silloin tällöin, perusvärit muistaa useimmiten. Palapeleistä tykkää myös ja tekee niitä sujuvasti, yli 20 palaa saa olla. Muotoja ei kyllä taida tunnistaa muuta kuin ympyrän. Numeroita ei taida tunnistaa, mutta vaihtelevalla menestyksellä luettelee kyllä 1-15. Tällä viikolla oppi yhdestä kirjasta oikean ja vasemman, saa nähdä kuinka kauan ne muistaa. Lukeminen ja laulaminen on meidän neidin himohommaa!
Töihin paluuta oon miettiny ja lasten hoitopaikkaa. Syksyllä aikaisintaan menen, jos jotain töitä löytyy...ja villisti veikkaan että löytyy. Ristiriitaiset tunteet laittaa tytöt hoitoon :/ ...
vaipoista Vaipat saivat kyytiä viime kesänä. Otin kans ihan surutta pois ja hienosti lähti sujumaan, kun vaan potta oli lähellä koko ajan. Yökuivaksi oppi parin kk:n sisään päiväkuivaksi opettelun jälkeen. Toki vahinkoja voi sattua vieläkin, mutta tosi harvoin.
:hug: Kaikille sitä tarvitseville!
Tämmöistä tänne, mukavaa kevättä
!