Hakutulokset

1. N

Taaperon ruoka

Voisiko olla niin ettei ole kysymys ruoasta. Vaan se että teidän neiti on huomannut saavansa osakseen paljon huomiota tällä tavalla. Lapselle kun yleensä huomio kun huomio on hyvä juttu. Auttaisiko jos vaikka kehuisit kun syö ja jos ei syö niin ei syö. Syö sitten ensi kerralla. Kyllä se lapsi...
  2. N

mitä kivaa ja nasevaa vois sanoo lehtimyyjille?

Mulla on sen verran nuori ääni että kun myyjä kyselee että oletko jo täyttänyt 15/18 niin sanon en ja niin helpolla siitä pääsee. Ruotsinkielisyys myös valttina, kun kerran oli erittäin tylsää oli väittely aku ankan myyjän kanssa siitä mitä kaikkea on parempaa kalle ankassa... jäi myyjä...
  3. N

Mahan muoto

Äidilläni oli molemmissa raskauksissa poikamaha ja molemmat kerrat oli tyttöjä... Itsellä kaksi tyttöä ja yksi poika ja kaikki poikamahoja. Nyt siskoni odottaa ensimmäistä, mikä ultran mukaan pitäis olla tyttö ja taas poikamaha... Taitaa olla sukuvika...
  4. N

Mille viikoille asti koulussa?

Kun odotin kolmatta olin luennolla vielä samana päivänä kuin lapsi syntyi. Oli maanantai, viikkoja kasassa 39 ja olin synnytystapakontrollissa. Ilmoittivat että sinä päivänä salit oli täynnä mutta jos vaikka soittaisin tiistaiaamuna ja kyselisin tilannetta. Aamukahdeksalta tiistaina oli vielä...
  5. N

Mitä teidän 5 v harrastaa

3 kertaa viikossa seurakunnan kerhossa, 2 kertaa viikossa tanssitunnilla ja lisäksi temppujumppaa ja uintia kerran viikossa... Olin ajatellut vaan laittaa uinnin lisäksi yhdelle tanssitunnille mutta halusikin myös jumpata... Lisätanssitunti koska toinen niistä on epävarma että jatkuuko edes...
  6. N

Miten teillä mies on ottanut hormoonimyrskyt?

Meillä jo kolme lasta joten on jo oppinut "tavoille" elikä ei lähde mukaan tappeluihin, siitä se soppa vasta syntys ... mies tietää minkälainen hormoonihirviö olen raskausaikana ja muutenkin =) Tiistaina mies yllätti mut raskaustestillä, oli kuulemma sitä mieltä että olen raskaana ja olinhan...
  7. N

sektio ja uusi raskaus

Minulla näin... eka syntyi alakautta ihan "normaalisti". Tyttö oli ihan vähän vajaa 4 kiloa. Vasta sairaalasta lähtökontrollissa selvis että yksi luu oli tytöltä mennyt poikki... en nyt millään saa sitä luunnimeä mieleen... Se on siinä olkapään korkuudella mutta etupuolella... Huoh...

Yhteistyössä