Mahan muoto

joo poikamaha säilyttää kuulemma selkeän vyötärön(mulla ainakin piti paikkansa, 2 poikaa) ja tyttömaha leveämpi ja vyötärö häviää (sekin piti paikkansa kun odotin meijän tyttöä)

Niin no noinhan se yleensä kuuluu menevän :D mutta mä oon kyllä sitä mieltä että se on enempi ruumiinrakenteesta kiinni miten se maha kasvaa :) tai sitten hyvin yksilöllistä. kuulee kuitenkin niin ristiriitaisia mahan muotoja. mun kaverilla selvä poikamaha ja tyttö tuli. no toisella kaverilla selvä tyttömaha ja poika tuli :D mulla itellä 2poikaa ja ne on kyl ollut ihan poika mahoja,kaikki tossa edessä. siitä päätellen odotan taas poikaa :whistle: ainakin vielä maha näyttää kasvavan tuohon eteen....tiiä sitten josko leviää myöhemmin :D tai sitten en itse edes huomaa kun oon levinnyt.... B) eiköhän tuo tammikuus selviä kumpi tulee. ja aikaa myöten näkee mihin päi tuo maha kasvaa,nyt kasvaa edessä ainakin vielä ;)

Äidilläni oli molemmissa raskauksissa poikamaha ja molemmat kerrat oli tyttöjä... Itsellä kaksi tyttöä ja yksi poika ja kaikki poikamahoja. Nyt siskoni odottaa ensimmäistä, mikä ultran mukaan pitäis olla tyttö ja taas poikamaha... Taitaa olla sukuvika...

tytöistä on tullut "tyynymäinen" leveä tasapaksu kerros koko keskikropan alueelle, nyt odotan poikaa ja taas sievä pyöreä kumpu ja vyötärö edelleen erotettavissa :) .
Ulkonäollisesti pidän tätä poikamasua sievempänä, ei ole vain lihonut ja turvonnut olo vaan raskaanaoleva :LOL: . Näin siis mulla vaikka ehkä tämäkin tosiaan on yksilöllistä ja raskauskohtaista

meille sanottiin 4d:ssä että tyttö tulossa, ja kaikki sanoo mahasta että ku se on tollanen eteeenpäintuleva, että kaikki on kerääntyny vaan tohon eteen. Eli vissiin poikamahaa tarkottaa..? :D Että ei noista mahojen muodoista oikeesti voi mitään päätellä..

Yhteistyössä