Miten teillä mies on ottanut hormoonimyrskyt?

Raskaushormooni sellaiset siis, kaikki kiukut,raivot, itkut ja joskus aivan älyvapaat tempaukset?
Onko vaan ihan viilipyttynä kuunnellut raivoamiset, vaiko lähtenyt mukaan. Vai onko joku/mikään pomminvarma keino, jolla noita myrskyjä joku PutkiAivokkaan tapainen voisi purematta niellä?

*T: eräs joka kävi kävelyllä Prisman parkkiliuskaa pitkin.*

:xmas:

Täällä ei välillä tunnu ymmärtävät näitä mun kiukutteluita hormonien aiheuttamiksi ja lähtee äkisti mukaan riehumaan. Ja se on raivostuttavaa kun toinen ei voi vähääkään ymmärtää!! :kieh: :kieh: Onneksi näitä kohtauksia on aika harvoin sentään... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Adett e:
Täällä ei välillä tunnu ymmärtävät näitä mun kiukutteluita hormonien aiheuttamiksi ja lähtee äkisti mukaan riehumaan. Ja se on raivostuttavaa kun toinen ei voi vähääkään ymmärtää!! :kieh: :kieh: Onneksi näitä kohtauksia on aika harvoin sentään... :whistle:
Pitäiskö oikeesti liimata lappu otsaan jossa lukee; olen raskaana, vaara!

Ihan vaan varuiksi, paitti luulis kyllä jo tämän vatsankin koon säikyttävän tarpeeksi. :kieh:

Meillä jo kolme lasta joten on jo oppinut "tavoille" elikä ei lähde mukaan tappeluihin, siitä se soppa vasta syntys ... mies tietää minkälainen hormoonihirviö olen raskausaikana ja muutenkin =) Tiistaina mies yllätti mut raskaustestillä, oli kuulemma sitä mieltä että olen raskaana ja olinhan minä... (itse en siis ollut sitä mieltä) Hän toi mulle testin kuulemma koska olin ollut niin äärettömän kiukkuinen . . . hmmm

Alkuperäinen kirjoittaja nani030507:
Meillä jo kolme lasta joten on jo oppinut "tavoille" elikä ei lähde mukaan tappeluihin, siitä se soppa vasta syntys ... mies tietää minkälainen hormoonihirviö olen raskausaikana ja muutenkin =) Tiistaina mies yllätti mut raskaustestillä, oli kuulemma sitä mieltä että olen raskaana ja olinhan minä... (itse en siis ollut sitä mieltä) Hän toi mulle testin kuulemma koska olin ollut niin äärettömän kiukkuinen . . . hmmm
Oi onnea :flower: :D

Meilläkin on jo kolme lasta, mutta juuri tässä raskaudessa tuntuu olevan enempi nuo hormoonit pinnalla. Tai sitten pistän vaan niiden piikkiin omat kiukkuni. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
suoraan sanoen, tekis mieli huutaa että "jättäkää jo jumal****ta mut rauhaan!!!" :ashamed: mie olen niin suunnattoman vit***uksen vallassa, aina raskaana ollessani :ashamed:
Ai, meikäläisellä on sellainen "Huomatkaa minut!" :attn:
Kausi nyt menoillaan. :xmas: Ja kun/jos ei huomata, kiukkuan. :xmas:

Erilainen nuori... tai äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Raskaushormooni sellaiset siis, kaikki kiukut,raivot, itkut ja joskus aivan älyvapaat tempaukset?
Onko vaan ihan viilipyttynä kuunnellut raivoamiset, vaiko lähtenyt mukaan. Vai onko joku/mikään pomminvarma keino, jolla noita myrskyjä joku PutkiAivokkaan tapainen voisi purematta niellä?

*T: eräs joka kävi kävelyllä Prisman parkkiliuskaa pitkin.*

:xmas:
Oon kai outo poikkeus, mutta raskauksien aikana olen ollut yhtä tasanen kuin aina. Ei raivoamista, kiukkua, itkuja eikä edes älyvapaita tempauksia.

Mullakin on menossa"huomioi/kehu ja rakasta minua nyt ja koko ajan!! :ashamed: T:eräs joka veti herneet nenäänsä,kun mies oli huomannut palkanlaskijan uudet hiukset!!! |O :xmas: :whistle: mutta kyllä mä kuitenkin oon aika paljon saanut ymmärrystä osakseni...kun oon muistanut muistuttaa,että tää kuuluu tähän!! :saint:

Scorpio
Ensimmäisillä kerroilla oli yhtä yllättynyt kuin minä itsekin. Sen jälkeen otti lunkisti, kysäisi vaan: "Kumpi puhuu, sinä vai hormonit?" tai virnisti vain ja sanoi palaavansa asiaan kun vauva on syntynyt, jos asia vielä oli olemassa. Raivoa siinä sitten ;-D

Yhteistyössä