Hakutulokset

1. S

Kuvia plussatesteistä

Olen hyvin aikaisessa..mutta silti on pakko kysyä. Sain Clearbluen testillä haamun joka ei kyllä oikein kameralle välity. Onko niin että Clearblue näyttää aluksi plussaa ja saattaa sitten haihtua? Näen kyllä testissä vieläkin hyvin hyvin hailakan plussan mutta kun tein testin niin 2 min...
  2. S

Kipeästä vauvakuumeesta?

Täällon ongelmana aivan liian järjestelmällinen mies. Noh..sellanen toi aina on ollut. Kaikki pitää olla viimisen päälle kun vaavi tulee -no kyllähän se sopii muttaku ei ne lapset niin vaan ätule'. Koitas toi selittää..tuntuu ettei se mene jakeluun vaikka selittäis saman asian miljoona kertaa...
  3. S

Kipeästä vauvakuumeesta?

Eli olen uusi täälläpäin 27vee Espoolainen. J oskus kirjoittelin tännekkin vaavikuumeen kourissa mutta sittemmin asia jäi. Täällä taas kovassa vauva kuumeessa.. mieheke on vielä vähän eipäs joopas-tyylillä mutta jospas saataisi senkin mieli muuttumaan. Viime kierto oli normaalia pidempi ja...
  4. S

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Nonii ja huolet hiiteen..menkat alkoi tänään aamupäivästä ja nyt siis takas lähtöruutuun..joskin tälläkertaa hyvillä mielin koskapa näyttää sille että rakas miehekkeeni on valmis kokeilemaan ihan tosissaan ens ovisten aikaan että jos saisi jtn todellistakin aikaiseksi. =) Katsellaan ja...
  5. S

ja eikun omituisemmaksi vaan menee.. nyt ei tullu taas mitään vuotoa yön aikana..ei tipan tippaa. Nyt aamulla tein kaksi testiä ja negat molemmista, teinpähän huvikseni ovis testin yhteen kyytiin ja se näyttää selkeet kaksi viivaa ja toinen viiva on vain vähän kontrolliviivaa vaaleampi. :x...
  6. S

Siis ei hitto..nyt alkaa noi vanhat testit kummitella mulle. Mä oon menny jättämään tähän tietokonepöydälle kolme mun vanhaa testiä..eiliset ja tän päiväsen. Eilisissä näkyy haamut ja tänään iltapäivästä tehdyssäkin näkyy sumee haamu. :o Mä tiedän..älä tulkitse vanhoja testejä mut miten voi...
  7. S

Ihanaaku täällnyttää samiksia riittävän. :D Mulla on nyt menossa kp: 28/2-26 -ja edellenkään ei menkkoja näy eikä kuulu. Alkuviikolla olin ian varma ett nyt alkaa..selkää jomotti ja vatsassa tuntui ihan kunnolla mutta niin vaan meni ohi, keskiviikkona alkoi vähän vuotoa tulla..sellasta...
  8. S

Mä sain eilen tosi haamun -mut työkaveri vahvisti että hän näkee siin ainakin viivan ja hänen sanaan ainakin luotan..jos en omiin silmiini. :D Tänään aamulla tein (tyhmä minä) testin ja negaa tuli..eli mitähän tää nyt sit meinaa..?? KP: 22/23-26. Vatsaan pistelee -väsyttää kokoajan ja tänään...
  9. S

Apua raskaustestin kanssa!

ONNEE!! Minustakin toi on kyllä selvä plussa..voithan varmuuden vuoksi testata vielä toisella testillä. :flower: :heart:
  10. S

Tässä oon ihmetellyt omaa olotilaani viikonlopusta alakaen..ja tuntuu vaan jatkuvan. Pahaa oloa tuntuu tulevan silloin tällöin kuitenkin vähintään kolme kertaa vuorokauden sisällä, vatsakii on vähän sekallutta. Myös vetyperoksidin haju (olen parturi-kampaaja) toi oksun kurkkuun, joskin helpotti...
  11. S

Täälläkin yritetään jollain tasolla.. no mieheke empii vielä mutta kyllähän toi sanoi että jos näistä 'keskeytetyistä' nyt tahtoo tulla niin sitten on oikein tervetullut. Mulla on kamala vauva kuume ollut jo ihan kesän alusta, eikä asiaa auta yhtään raskaana olevat työkaverit saati serkku joka...
  12. S

Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat :) vol.2

Tääl on jtn outoa tekeillä. Onko kellään tullut oletetun oviksen aikaan veristä vuotoa?? Ollut alavatsa kipeenä?? Mulla on kiertopäivä 13/24 ja ovistestejä oon tikutellut -kuitenkin vielä tuloksetta. Mitähän tää ny mahtaisi olla - ekasta menkkojen jälkeisestä sekstailusta (joka tosin se...
  13. S

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

kipinäkenkä: Me ei kyllä olla vielä päästy ees yrittämään mitään ku toi mies vähän mietiskelee koko asiaa vielä. Mut sanotaan näin että ei olla suojaakaan käytetty ja mieheke tehnyt 'loppu huipennuksensa' aina tyyliin pyyhkeelle. B) Mahdollisuuksia siis on... tein tossa menkkojen alussa...
  14. S

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Täällä KP 14/24 -ja jotain outoa tuntuu tapahtuvan. Olen nyt viisi päivää tikutellut ovista -aina vaan haamua tulee eli toisinsanoen ei ovista vielä näkyvissä. Eilen illalla havaitsin että nyt on jtn tummempaa vuotoa ja tänään tuli sit ihan veristä vuotoa. Mitähän tää nys sit mahtaa meinata...
  15. S

Mulla tuli täti käväsemään..nyt tais tulla kiertopäivissä ennätys.. 23 vuorokautta tuli eilen täyteen ja eilen illalla tuli täti punainen kanssa. :o Viimeksi tuli sentäs 26 vuorokautta täyteen..nooh pääseepähän aikaisemmin kokeilemaan .. mitä nyt ovista pitää alkaa tikutella melkein heti ku...
  16. S

Jei..meillä alkaa pikkuhiljaa vihreä valo palamaan avomiehen 'pään päällä' -toivottavasti se nyt ei sammu juuri 'kriittisillä päivillä' parin viikon päästä. Mulla KP 22/26 -eikä mitään pistelyjä ole ollut mahassa..niitä menkkakipuja mä normaalisti kyllä kärsin jo viikkoa ennen menkkojen alkua...
  17. S

** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat VOL. 2 **

CiCi84 -On sulla todella kurja tilanne, en voi kuvitella millainen ihminen voi tuosta vaan jättää perheensä. Koita ajatella ettei se ihminen ole koskaan ollutkaan sinun arvoisesi. Mäkeen tollaset äijät ja elämä helpottuu huomattavasti kun ei tarvitse pelätä että millonkahan se seuraavan kerran...
  18. S

Kaipas minutkin voisi tänne lisäillä. Toiveissa siis se esikoinen jossain vaiheessa..yritys alkaa heti ku avokki suostuu, toivottavasti tässä Syksyllä tai viimeistään Talvella. =) ShiruLi - vuosimallia 1982 ja esikoinen haaveissa -ehkäisyn poisjättö heti ku avomies suostuu :p
  19. S

KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Moikkamoi! Mä en ny tiennyt mihkä täällä pitäisi kirjoitella.. oon täs vähän aikaa seuraillut palstaa ja päätin tulla nyt vihdoin esittäytymäänkin. Tääl on yksi ensimmäisestä lapsesta haaveileva 'hömppä'. Pian ikää 27-blakkarissa ja kaipa tuo biologinen kello on jonkun asteen saavuttanut...

Yhteistyössä