Hakutulokset

1. M

Oisko kiva tehdä sellainen valopallo...

okei :) minäki siis koitin niihin paperinarupalloihin sitä että laitoin langat sinne liimavesiseokseen ennenku aloin pyörittelemään pallon ympärille, mutta eihän siitä tullu mitään. Tarttu sormiin eikä pysyny mitenkään siinä ilmapallon päällä :ashamed: mutta jospa se nyt pysyis paremmin kun...
  2. M

Ja siis upotatko ne pallot johonki liimavesiastiaan, vai siveletkö liimaa siihen? Kun tuossa olen ehkä tehnyt virheen ettei ne onnistunukkaan. Sivelin siis siveltimellä sitä liimaa reippaasti päälle..
  3. M

Ei meinannu tulla itkulle loppua kun luin eilen loppuun Perhosen Lento-kirjan

Olekko ihan varma asiasta? Minä ainaski samaistun niin tosissaan kirjoihin ( varsinki tosisemmosiin ), että ne koskettaa ja syvältä. Luitko esim. tuota Perhosen Lentoa? Tuntuu että eihän siinä VOI olla itkemättä..Tai sitten minä oon niin herkkis että itken kaikkia surullisia juttuja, varsinki...
  4. M

Joo, siitä Ellen tytöstä kertoo, joka asui Rovaniemellä. Hänen äitin kirjoittama ja todella koskettava. Samoin se Enkeliveli, se kertoo kolmevuotiaan pojan tarinan sairastumisesta elämän loppuun asti:'(
  5. M

No sitten eiku kauppaan ostelemaan kaikkia ihania värejä ja tekemään villalankapalloja :D Olikohan paperinarupallojen koossa pysymättömyyden syy se, että ne on painavampia kuin nuo villalankapallot...:confused: Kun mulla ne läsähti rumasti. Ja jos niihin uskaltaa valonki laittaa niin vielä parempi!
  6. M

Hei! Tosi kiva idea villalangasta tehdä semmonen pallo!! Mutta siis onko "tukeva" että pysyykö koossa ja kestääkö valojen painonki sitten? Olen tehnyt paperinarusta semmosen ( kaksi ) mutta en oikein ollut tyytyväinen niihin, eikä net pysyny koossa valojen laiton jälkeen...:headwall: Teen...
  7. M

Ja sitä ennen luin Enkeliveli-kirjan. Kyllä ne riipasee ja syvältä kun lapselle sattuu semmosta. Ei kirjaimistakaan meinaa saada selvää kun on itkusta sameat silmät :'( Suosittelen kaikille jotka tykkäävät noista koskettavista tosikertomuksista! Minut se ainaski sai arvostamaan omia lapsia...
  8. M

Siis mistä minä maksan kirkolle????

tämäki on totta kyllä :| kun alkaa tarkemmin miettimään asiaa niin ehkäpä sille 300eurolle olis muutakin käyttöä lapsiperheellä.. toisaalta taas sotii minun ajatusmaailmaa vastaan se eroaminen kun olen seurakunnassa ollut töissä lastenohjaajana ja olen yhäki siinä liitossa. en sillälailla usko...
  9. M

Sitten minä olen ollut ihan vääräsää luulossa tuon hautapaikan suhteen :( Pitäisi ilmeisesti tutkia tarkemmin asioita ennenkuin puhun niistä... Surullista, että olette joutuneet kokemaan sen lapsen kuoleman myötä, osanottoni:'(
  10. M

siis sinähän saat tulevaisuudessa ilmaisen hautapaikan ymmärtääkseni sillä, että maksat kirkollisveroja. ja muutkin palvelut ovat ilmaisia....olenkohan nyt sitten väärässä..? itse en ainakaan halua erota kirkosta, ja mielestäni se summa ei ole edes niin kovin suuri etteikö se voisi jatkossakin...
  11. M

sarjassamme " ei kulta, ei äiti suinkaan ole vihainen.. punottelen muuten vain" eli, pistetäänkö rakkaiden riiviöiden koottuja te

Kaikenlaista on tullut koettua.. vanhempi ( nyt 5.v. ) sai sähkökäyttösen jeepin parisen vuotta sitten ja aikansa ajeltuaan lähti naapuriin isosetän luokse sillä ajamaan..huusi vain että lähtee, eikä tietenkään auton äänen läpi kuullut kieltävää sanaa..huudon kanssahan se sieltä takasin tuli kun...
  12. M

Minkä kokoinen perhe on SINUN mielestäsi suurperhe?

se viis lasta ja vanhemmat mullaki kävi mielessä. minusta ei ois siihen. kaikki kunnia vaan heille. :)
  13. M

Kellään UPO Sinituuli 12 kuivausrumpua?? tietääkseni jo aika vanha..

vieläki nostan..mistä hullusta kysyn semmosta letkua huomena ku viikko alkaa...? jostaki huoltoliikkeestä vai kodinkoneliikkeestä vai mistä? :/
  14. M

nostelen jos jollain ois tietoa.. :wave:
  15. M

mies paukautti:haluaa avioeron

:( no ois voinu ees jotain selitystä antaa kun tuommoset sanat yhtäkkiä sanoo. vai selittikö miksi haluaa tms? En osaa kuvitella tuskaa mitä tulee kun on uus vaikia vaihe elämässä alkamassa mahdollisen avioeron takia.. varsinki jos sie et halua erota ja toinen haluaa... kovasti vaan voimia...
  16. M

Eilen sellainen veskiin kannettiin samanikäisen Upo Siniviiri pyykkikoneen päälle, ja huomasin äskön että siitähän puuttuu se putki kokonaan mikä laitetaan kattoon siihen ilmareikään ( mikälie oikialta nimeltään.. ). Empä sitten saanu testattua sitä olleskaan :/ Onko muuten hyvä kuivaamaan ja...
  17. M

APUJA!! Linkkejä/vinkkejä kehiin, isä täyttää 50..

tuoki kuulostaa tosi kivalta idealta, mutta juhlat on pienet ei tule muita vieraita kuin isäni sisarukset ja vanhemmat. :/
  18. M

Okei, pitääpä yrittää jotain kehitellä. Yksin pitää kaikki keksiä, kun isällä ei oo muita lapsia kun minä :/
  19. M

Ihana idea,mutta mitenhän osaan.. :ashamed:

Yhteistyössä